Ja en misschien is er iemand voor je die nog ff een rondje mee wil. Denken in oplossingen.
Denk dat als je op de padelbaan rondvraagt of iemand nog een uurtje voor gratis wilt je ook wel iemand vindt
Dit. En dan deel je de kosten van de baan met de drie die wel gaan, tenzij de geblesseerde of de spek-en-bonenspeler zelf aanbiedt 1/4 te betalen, dan deel je het met 4.
En haar pup heeft sinds gister ook nog eens een nieuwe heup
Oh defecte merkhond gekocht zoals Roooomy?
Dat je al deze moeite doet om je gevoelens te laten valideren door vreemden vind ik best iets om uit te pakken met een professional.
Oh oké
Hoe spreek jij ADHD uit?
- Adeadé
- AdeeHAAdee
- Anders, nl:
0 stemmers
Waar zou die j vandaan moeten komen
Hooo foutje, aangepast. Merci.
ik spreek wel de H uit maar niet met zo’n enorme klemtoon dus meer adeehadee
Gaat het dan om de klemtoon of iets anders?
Het is bij mij meer aadeehaaDEE
Wel een h maar niet met klemtoon daarop.
Jaa vooral de klemtoon al merk ik dus doordat die bij mij op de laatste DEE ligt en ik het heel snel zeg de h een beetje wegvalt. En ik hoor heel vaak mensen adeeHAAAAAdee zeggen en dat klinkt in mijn oren zo raar.
Microsoft excel
- Snap ik geen reet van
- Kan nog net een tabel er in maken
- Nog nooit dat programma geopend
- Mijn allesje
0 stemmers
Word
- Ik begrijp net hoe je letters dikgedrukt maakt
- Love sjablonen in maken
- Ik gebruik mijn notitie app op mijn telefoon als ik wat moet tikken
0 stemmers
PowerPoint
- Alleen de WordArt is leuk aan dit programma
- Ik ben uren bezig om mooie animaties in te maken
- Ik heb dit programma alleen gebruikt op de middelbare school
0 stemmers
Zou jij met jouw ouders en alleen je partner een paar nachtjes ergens op “vakantie” gaan?
- Ja leuk toch voor max 5 dagen
- Nee ik ga nog liever dood
- Ehm ik weet het niet
- Ik zou het gewoon doen
0 stemmers
Mn ouders hebben na zillion jaar ontdekt dat je ook in Nederland wel een midweek oid weg kan gaan. Gekgenoeg wil mn vriend dat heeeeel graag omdat hij verliefd is op mn vader (jaha grapje) ze houden beide van sport.
Ook echt specifiek dat hij dan met mn vader alleen een speciaalbiertje kan drinken etc. Okay
Met mijn ouders erbij voor een paar dagen wel oke. Als ik met zijn ouders mee moet ga ik liever dood, dat zijn kleuters opgesloten in het lichaam van een volwassene
Max 5 dagen vind in te veel, 2 nachten zou ik nog overwegen mits een huis met genoeg ruimte, meerdere badkamers en niet de hele tijd op elkaars lip zitten
Schoonouders helemaal prima, maar mijn ouders vinden dat op zo’n vakantie álles samen moet. Om gek van te worden.
Plus je kan ook prima padellen met z’n drie. Een tegen een is leuk om te doen en dan wissel je gewoon af. Beetje onzin om het helemaal af te blazen.
Vind/vond jij je ouders leuke mensen? Dan bedoel ik niet perse of het goede ouders zijn/waren (al kan dat er natuurlijk mee samen hangen), maar meer of je het leuk vindt om naar ze toe te gaan, graag met ze samen bent, overeenkomstige interesses hebt etc.
- Ja mijn beide ouders zijn leuk
- Mijn vader is leuk, m’n moeder niet
- Mn moeder is leuk, m’n vader niet
- Ik heb een andere gezinssamenstelling, maar de een is leuk en de ander niet
- Nee, niemand is leuk
- Anders
0 stemmers