Met mijn ouders gaan we jaarlijks een week op vakantie, gaat prima. We liggen wel met elkaar op 1 lijn qua samen dingen doen en even tijd voor jezelf nemen.
Met mn schoonouders zouden we dit allebei niet willen of kunnen. Vragen ze gelukkig ook niet
Ben jij bevriend met een transpersoon?
Ik ken persoonlijk niemand die trans is.
- Ja
- Nee
- Nee, wel een kennis
- Nee, wel een collega
- Nee, wel familie
0 stemmers
Wel een oud collega van mijn bijbaantje destijds.
Heb jij nu een zuurdesemstarter?
- Ja
- Nee maar weleens gehad
- Nee nog nooit gehad
0 stemmers
Kijk je liever ānormaleā series of reality tv
- Reality tv
- Normale series
0 stemmers
Is er videomateriaal van jou van toen je klein was?
- Ja
- Nee enkel fotoās
- Nee niets
0 stemmers
Hahaha het is geen eens een situatie die ik heb meegemaakt?
Nogal overdreven om op basis van een post over een situatie waarin ik nota bene niet eens zelf betrokken was te concluderen dat ik vast therapie nodig heb
Niet iedereen wil over bloederige hoofdwonden lezen bij de koffie toch? ik zet het er altijd ff bij, kleine moeite voor mij en iedereen die het wel okƩ vindt om te lezen hoeft letterlijk 1x te klikken
Voor mij is dit een beetje standaard internet etiquette, snap dat sommige mensen het onzin vinden hoor
Er waren heel veel diaās en op een enkele afdruk daarvan na is alles kwijtgeraakt bij een verhuizing
Vroeger dat Herman vriendschapsbrood maar nooit een serieuze starter
@Sundance hoe kom je er dan op
Mijn vriend kwam chagrijnig thuis van padel dit weekend omdat ze maar met zān drieĆ«n waren. Een vriend had afgezegd vanwege een blessure. Hij klaagde dus wat dat hij niet chill gepadeld had want met drie en het was ook nog eens duur. Dus toen ik doorvroeg bleek dat die vriend afgezegd had en niet had aangeboden een deel te betalen dus toen hebben de drie overigen met zān drieĆ«n gepadeld en de kosten door drie gedeeld.
Ik vond het best gek dat die vriend niet op zān minst had aangeboden om zijn deel te betalen. Ik zou dat zelf altijd doen namelijk. Die mannen dachten er blijkbaar niet zo over (of dachten het wel maar wilden er geen ding van maken) dus vandaar dat ik dacht hee poll idee.
Dus je komt hier een poll maken om jouw gevoel te laten valideren door vreemden.
Mag dat niet?
Sorry maar dat is toch een heel groot deels van de polls hier? Je komt iets tegen in het dagelijks leven, bent benieuwd hoe anderen daarover denken, maakt een poll
Blijkbaar moeten we allemaal in therapieš
Haha jeetje wat is dit
Nee maar een van mijn exen is nu vrouw en destijds niet
Ik vraag mij wel eens af of mensen die last hebben van triggers dan niet toch kijken. Ik ben veel te nieuwsgierig. Ben niet echt trigger gevoelig, beetje soms. Maar kijk altijd.
- Ja, ook terwijl ik last heb van triggers
- Ja, giant heb geen last van triggers
- Nee, ik wordt getriggerd
0 stemmers
Ik word wel getriggerd door die -dt van jou.
Ik lees dit nu terug en trigger mijzelf er ook mee. Excuus, slordige moeheid. Weet ook niet waarom er āgiantā staat.
Ik open ze niet maar heb geen triggers. Ik vind ze gewoon irritant en ik heb dan al geen zin meer om erop te klikken om te lezen.
Even mijn gevoel laten valideren door vreemden.
Hoe hang jij je was op?
- Met knijpers
- Zonder knijpers
0 stemmers
Ik vroeg me tijdens nachtelijke slapeloosheid af waarom ik eigenlijk nooit mān was buiten hang en realiseerde me ineens dat het gebruik van knijpers waarschijnlijk een drempel is voor mij. Buiten is dat nodig en nuttig maar binnen gebruik ik ze niet, vind dat zoveel werk.