Stel je persoonlijke vraag #54

Oh pff sorry verkeerd gelezen :sweat_smile:

Nee ik moet zeggen dat de diagnose bij mij vooral hielp met het accepteren dat het bij mij veel erger is dan gemiddeld en dat ik best wat aardiger mag zijn naar mezelf wat dit betreft. Ik zie mezelf vooral als iemand die last heeft van angst maar niet als een wandelende angststoornis.

Toen ik jonger was dacht ik vooral: kom op stel je niet zo aan en doe normaal. Dat hielp natuurlijk niks.

2 likes

Maar wie post dit? Haha

Ja dat was ik dus (ik was hierboven al aan de schandpaal genageld) . Ik vond dat ie een leuke vrolijke kop heeft en dat ie uitstraalt dat je met hem kan lachen.
Zelfs voor het darkside topic was dat toen echt too much. Ik vroeg me af wat er mis met me was dus leuk om nu te zien dat ik blijkbaar toch niet de enige was.

Maargoed was dus in 2022. Duurt bij mij soms even maar nu ben ik ook genezen.

1 like

Zou jij dit komisch vinden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind dit soort ‘grappen’ echt achterlijk.

5 likes

Echt een Aziatische nachtmerrie.

9 likes

Wat smerig. Ik wil niet weten hoe het daar ruikt.

1 like

SORRY ik vind het gewoon heel grappig :sob:

4 likes

Kom je uit Brabant?

1 like

nee en als dit een grap is snap ik hem niet

2 likes

In Brabant worden vaker van dit soort fratsen uitgehaald door vrienden van het bruidspaar.

5 likes

Volgens mij dacht @Barbie dat je reageerde op die bruiloftsgrap met al die schoenen, en dat soort grappen wordt (volgens haar) relatief vaak uitgehaald in Brabant?

6 likes

oh maar ik lach daar niet om maar om wat pininhetweb zei! die bruiloftgrap vind ik stom haha

@Peachpuff hahaha ik had het niet door, ik dacht echt waar komt dit vandaan

2 likes

@Vuile_bitch omg sorry, ik heb een halve slaappil genomen, en zat nog even op mijn telefoon. Ik volg het duidelijk niet meer :joy:

2 likes

Er is een pfas kaart. Dus die kaarten (er zijn er meer) zou je er even bij kunnen zoeken.

2 likes

Klopt, die had ik inderdaad ook gevonden. Alleen in mijn direct omgeving loopt het al uit een van groen naar zwart.

En toch twijfel je om ze wel op te eten?

2 likes

Oh ja op mijn kaart is zwart juist positief :rofl:

4 likes

Omdat het merendeel dus boven de norm zit ja.

1 like

Ik vind dit zo grappig hoe kan dit :sob:

2 likes

Maar dat moet dan toch juist reden zijn om het niet te eten? Als in je eigen regio merendeel boven de norm zit?

4 likes