Stel je persoonlijke vraag #54

STOP SHAMING ME! :sob: Dit was vijf jaar geleden ja!!!

13 likes

Kijk jij bij dit topic specifiek wie welke antwoorden geeft op vragen?

• Niet echt maar soms zie ik het toevallig
  • Ja, ik klik ook echt op het pijltje om alle mensen die iets gestemd hebben te kunnen bekijken
  • Ja, ik kijk ook vaak naar vragen van lang geleden om te kijken wie wat heeft gestemd
  • Ja, ik houd sommige mensen ook echt in de gaten en check wie wat stemt
  • Nee helemaal niet
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Wordt jouw mening die je over iemand hebt beinvloed door antwoorden op vragen?

• Ik heb geen mening over forummers
  • Ja zeker wel
  • Ja als iemand Elon Musk hot vindt neem ik niets wat die persoon zegt ooit nog serieus
  • Soms, hangt van het onderwerp af
  • Ja ik heb wel eens iemand op negeer gezet n.a.v een antwoord want
 (verklaar u nader, spill the tea)
  • Anders,

0 stemmers

3 likes

moeten worden vervangen door openbare polls als default

15 likes

Zou wel leuk zijn als dat kan zonder dat de oude stemmen verdwijnen :smiley:

2 likes

Omtzigt is tabee. Gaat het kabinet nu eindelijk eens vallen?:

• Nee, krakende wagens rijden het langst
  • Ja, maar niet vanwege Omtzigt
  • Ja, vanwege Omtzigt
  • Nee, tegen Pinksteren is Omtzigt weer terug

0 stemmers

3 likes

ik moet ook nog regelmatig denken aan die post van @Pininhetweb hierover hahaha. ‘geinige man met een leuke vrolijke kop’, ik weet het gewoon uit mijn hoofd omdat ik het zo grappig verwoord vond (sorry)

4 likes

kinkshaming

• Niet cool
  • Niet niet cool
  • Dat zouden meer mensen moeten doen

0 stemmers

2 likes

Klinkt hard, maar het leven doet ook gewoon zeer en we hebben er nu meer/andere aandacht voor dan vroeger. Ik zie het zelf dus gewoon als onderdeel van het leven dat je ook vast kunt lopen en een heel groot deel van de mensen die iets krijgt leert daar goed mee omgaan.

12 likes

Er is ook wel meer openheid dan “vroeger” hierover.
Ik schaamde me zo dat ik overleg met de arbo een hartafwijking heb gefaked :grimacing:.
M’n hart was ook niet okĂ© en ik lag ook in het ziekenhuis, maar de oorzaak daarvan was meer de eetstoornis dan dat ik iets aan m’n hart had. Maar ik ging dat echt niet zeggen :smiling_face_with_tear:.

4 likes

Wth?! @Dazed ?!?! Dat had ik niet verwacht :joy:

1 like

Je liket toch soms ook gewoon een post niet omdat je het ermee eens bent met de post maar omdat je het gewoon grappig vindt of zo

5 likes

Het is niet zo serieus :sweat_smile:

1 like

Oh kut ik had m’n eigen like helemaal niet gezien :sob::sob: Ik kies er maar voor om te geloven dat ik alleen likete omdat ik het echt darkside vond

2 likes

Sorry maar die kink in honden/paardenpakken. Hell yeah dat ik dat shame

3 likes

Ik heb niet meer last van mijn angststoornis, maar als kind wist ik niet dat al die klachten angstklachten waren. Nu de diagnose is gesteld herken ik dit al tot in mijn allervroegste jeugd terug.

7 likes

Herkenbaar! Fijn zeg dat je er geen last van hebt.

1 like

Haha dat is helaas niet zo. Ik bedoel met ‘niet meer’ dat de klachten niet per se verergerd zijn dan in mijn kindtijd, maar ik wel pas na mijn 30e de diagnose heb gekregen.

Overigens lees ik hierboven iets over een gemiste ADHD diagnose en die hypothese leeft voor mezelf ook, heb alleen geen behoefte aan diagnostiek want ik kan mijn leven prima managen zoals het is.

Bewijs van genezing in mei 2022

6 likes

Hahahhaahahaha omg laat me met rust.
Ik herinner me dit ook gewoon niet meer?

3 likes

Nou hallo ik neem het voor je op!!

2 likes