Stel je persoonlijke vraag #54

Maar dit geld toxh voor alles?

5 likes

Dat durf ik helaas niet meer, aantal keer geprobeerd maar het waait zo snel weg en dan ligt het meteen in de grond of in het water.

Het is zeker zo dat het sneller droogt met knijpers op het randje maar ik denk dat dat vooral buiten geldt als de wind vrij spel heeft en dat het binnen niet veel uitmaakt?

2 likes

Ik moet hierdoor direct weer denken aan een vriend die vertelde dat hij de was ophangen het meest erge vindt om te doen in het huishouden :joy:

De was ophangen:

• Oh nee wat erg kill me!
  • Geen probleem
  • Leuk
  • Tsjah het moet ff gebeuren

0 stemmers

1 like

Opgevouwen was opruimen dat is het mijn grootste haat in het doen van de was.

34 likes

Ophangen is oke, maar daarna weer opruimen??? Hate it

18 likes

Ik heb niet eens een wasrek, ik pleur alles over de deuren in huis heen :rofl:

6 likes

Het hele proces van kleding wassen is gewoon vreselijk.

9 likes

En het moet ook zo vaak…

10 likes

Pff denk je eindelijk alles bijgewerkt te hebben, staat er weer een nieuwe wasmand klaar 🥹

14 likes

En dan is het weer tijd om je beddengoed te wassen :cry:

9 likes

Ik had laatst echt een Jenga stapel aan was die ik ook de hele tijd van mijn stoel naar mijn bed aan het verplaatsen was. Uiteindelijk heb ik het dit weekend toch weggewerkt maar het heeft even geduurd :sweat_smile:

2 likes

Als ik langer was geweest zou ik het minder erg vinden. Nu is het al kut om een wasrek op te hangen en op balkon heb ik een trap nodig :smiling_face_with_tear:

1 like

Gaan jullie Amerikaanse producten boycotten?

• Ja en ik ga ook spullen in de supermarkt omdraaien
  • Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja mega irritant ik zat te denken om miss zon ding aan te schaffen

Uittrekbare waslijn

• Ja ik heb hier ervaring mee maar zou het niet aanraden
  • Ja heb ervaring en zou het wel aanraden
  • Ik heb hier geen ervaring mee

0 stemmers

2 likes

Doe ik altijd al een beetje(!) en blijf ik doen

9 likes

Same, de overlap tussen BDS voor Palestina en Amerikaanse producten is best groot :upside_down_face:
Maar qua technologie zie ik het nog niet gebeuren eigenlijk

7 likes

Ik vond het heel onhandig zo’n dun draadje ofzo, ik heb liever een gewoon wasrek

4 likes

Ik heb dit wel in combinatie met een wasrek en merk dat ik het wasrek toch vaker gebruik, omdat die lijn op een minder handige plek hangt. Wel fijn voor als ik meer was heb waarbij niet alles op het wasrek past. Het neemt ook amper ruimte in, dus het stoort me ook niet als de lijn ingerold is. Deze lijn is wel door de vorige bewoner laten hangen, dus we hebben er niet bewust voor gekozen.

5 likes

Lekker strijken!!!

Dit doet me echt denken aan vakantie

1 like