Stel je persoonlijke vraag #54

Nouja een tosti kan natuurlijk nooit in een broodrooster haha. Ik vind pita broodjes er dus wel ideaal in! Echt top, maarja als je gewoon geroosterd brood niet lekker vindt is het waarschijnlijk iets wat achterin een kast gaat staan. Ik ging er gewoon vanuit dat iedereen wel een broodrooster had, zegmaar net zoals een waterkoker bijvoorbeeld.

3 likes

Kan makkelijk hoor

3 likes

Owh haha ik dacht dat een tosti er ook in kon :sweat_smile: Ben het ook niet gewend van toen ik thuiswonend was. Nooit een broodrooster gehad.

1 like

Dat wordt toch 1 grote zooi joh. Waarom zou iemand dat doen, bij die van mij past dat ook niet. Maximaal 1 boterham/pita. En hoe vis je dat er weer uit bah

@FrozenFlame ja mn moeder roosterde standaard haar brood dus ben er wel mee opgegroeid.

3 likes

Dat dacht ik ook totdat ik het probeerde en ik even later gesmolten kaas uit dat ding stond te vissen.

4 likes

Nee hoor, als je zo’n broodrooster hebt is het super simpel. En gewoon een stukje bakpapier om het brood doen en dan er in doen, ook geen gezeik met gesmolten kaas.

Vind het lekkerder dan een tosti-ijzer

9 likes

Er bestaan zelfs zakjes voor

https://www.bol.com/nl/p/boska-toastabags-voor-tosti-s-pizza-nuggets-panini-s-geschikt-voor-glutenvrij-dieet-3-stuks/9300000076578637?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

1 like

Oh zon ding hadden wij vroeger ook thuis. Zovaak om gevraagd of ze het nog hadden. Maar dan wel een hele oldschool gare versie. Dit mocht ook alleen voor tosti’s gebruikt worden. Is idd veel lekkerder dan zo’n grillapparaatosti etc. Maar dit lijkt me dan eerder een combi.

3 likes

Pantosti’s boven alles. :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

1*jX8qGZC3WOIm1LFvBNL5jA

3 likes

nav het leed wat schoonouders heet.
Hoe vaak zie jij je schoonfamilie?

• Ik heb geen relatie
  • Dagelijks
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Jaarlijks
  • Enkel bij speciale gelegenheden (feestdagen / verjaardagen)
  • Anders

0 stemmers

• de volgende 5 mei waarvoor je vrij krijgt op een doordeweekse dag is op 5 mei 2045
2 likes

Schoonouders max 2x per jaar, maar de broers/zussen van mijn man wel minstens maandelijks

2 likes

Mijn schoonmoeder is de bom en ik spreek haar dagelijks en zie haar wekelijks :heart:

16 likes

Vrijdag frietdag bij friettent schoonmoeders :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ik snap hier echt niks van, ga gewoon een paar uur van te voren? Ik had pit kaartjes voor Billie Eilish in LA en ik ben pas gegaan toen de deuren al open waren en ik stond echt super dichtbij met maar 3 mensen voor me ofzo.

1 like

Nooit

2 likes

Iets tussen maandelijks en halfjaarlijks

6 likes

Mijn schoonvader alleen uit plichtsbesef. Dus met de gebruikelijke dagen. De rest wel gemiddeld maandelijks. Maar dat komt omdat niemand regelmatig werkt.

1 like

Ik word de laatste tijd veel gebeld door nummers die ik niet ken, dit zijn meestal nederlandse 06 nummers. Vaak als ik opneem is het een bandje en hang ik meteen op.

Nemen jullie onbekende nummers nog op?

• Ja altijd
  • Ja altijd behalve anonieme nummers
  • Alleen bekende nummers
  • Ik neem de telefoon nooit op

0 stemmers

3 likes