Stel je persoonlijke vraag #54

Ja gedaan! Denk dat de tosti niks toevoegt want de donut wordt plat en er blijft zo eigenlijk niks van over. Beetje klef gedoe. Maarrrrr was wel lekkere warme zoete hap, so I’m not mad at it. Maar volgende keer denk ik gewoon donut + chocopasta proberen

4 likes

Haha hoe dan, ik ga me in de hoek staan schamen.

4 likes

Ik zal dan maar niet zeggen dat het ergernis is dan ook hè :no_mouth:

9 likes

Juist wel, terecht hoor 🫠

3 likes

Ben jij als kind (10 jaar of jonger) weleens weggelopen van school/BSO/soortgelijke plek?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Niet bewust. Ik moest met een ander kindje naar de bso lopen. Maar hij ging rennen en ik niet. Dus toen kwam ik bij de bso en was iedereen weg. Ben naar huis gelopen, maar daar was niemand dus terug gegaan. Bleek dat ze bij de bso weg waren om mij te zoeken.

1 like

Vind jij het hinderlijk als iemand sarcasme niet snapt en het serieus neemt

• Ja extreem irritant
  • Ja irritant
  • Ja een beetje irritant
  • Nee hoor

0 stemmers

Maar soms ook juist grappig

Ik vind mensen die zeggen sarcastisch te zijn maar eigenlijk gewoon slechte humor hebben/onaardig zijn veel irritanter, die verdienen alleen maar zulke reacties

39 likes

En dan staat op hun LinkedIn dat ze vloeiend sarcasme spreken ja doeiiiiiii hiihihihih

7 likes

Ik ben net begonnen en geloof me dat ik gewoon klaar ben om iedere man op deze aardkloot te vernietigen🤪

Ps. Commander Waterford heeft iets weg van Koen Bollen, sorry I can’t help it

7 likes

Vooral mannen

:notes: je bent niet sarcastisch je bent een lul :notes:

Er is ook een grote overlap tussen die mannen en de ‘advocaat van de duivel’ types

6 likes

Ik app letterlijk de hele dag door met mijn vriendinnen

7 likes

Zodra mannen op hun datingprofiel iets hebben staan over ‘ik hou van sarcasme’, ‘neem me niet te serieus’ of ‘ik heb humor’ is t echt een rode vlag voor mij haha, zijn altijd de meest humorloze irritante mensen

15 likes

Ja als je moet zéggen dat je grappig bent BEN JE HET DUS NIET

7 likes

Dit zijn ook altijd de mannen die een kutopmerking maken en dan roepen dat je het allemaal niet zo serieus moet nemen en gewoon tegen een grapje moet kunnen.

8 likes

Ik lees over een mosterdwinkel. Dat kan niet anders of dat wordt

• Een groot succes
  • Een dikke flop
  • Een jaartje volhouden want ze verkopen vast ook andere dingen

0 stemmers

Die pindakaaswinkels gaan ook al een stuk langer mee dan ik vooraf gedacht had.

10 likes

In een Amsterdamse hoofdstraat in combinatie met bijv een klassieke gehaktbal of rookworst (al dan niet vega) geef ik dit best een jaartje de kans

Ja dat is ook zo
Mosterd vind ik alleen wel erg specifiek?

@Fishing Dit is in Zwolle

Die pindakaaswinkels zijn wel dubieus

11 likes