Stel je persoonlijke vraag #54

Ik vind dit eigenlijk wel chiller, lekker samen met z’n tweeën eten en echt genieten van het eten in plaats van op de kinderen letten. Maar dan verlies je ook je hele avond en moet je om 9 uur nog schoonmaken.

Toen we nog geen kinderen hadden aten we sowieso pas na half 9.

9 likes

Je hebt samen met je partner een account bij een winkel waar je punten spaart voor korting bij nieuwe aankopen. Je deelt deze korting altijd. Het is je verjaardag en je krijgt hierdoor 20 euro korting bij een volgende aankoop. Het account staat toevallig op jouw naam, dit had ook andersom kunnen zijn. Wat doe je?

• Mijn verjaardag dus van mij
  • Delen
  • Weggeven aan je partner

0 stemmers

M’n partner wil het zelf houden en ik vind het zo gierig van hem :triumph:

Samen = dus delen

5 likes

Als mijn vriend moeilijk gaat doen om 20 euro opgebouwde korting hebben we gezeik hoor

81 likes

Oh my god ik heb ook niks aan jullie

Kan me er niks bij indenken om financieel te “concurreren” met m’n partner.

14 likes

Kan je iets meer info geven. Welke winkel? Sparen jullie niet voor hetzelfde?

Ik denk gewoon de eerste die er gaat bestellen, want anders verloopt zon bon toch vaak. Of bestellen jullie er beiden wekelijks?

23 likes

Huh nee 2030 toch want elke 5 jaar

1 like

Dat valt op een zondag

2 likes

Nee doordat het altijd in het weekend valt (o.a. door schrikkeljaren) is het echt pas dan

1 like

@PiuPiu ja oké geen vrije dag want weekenddag maar het is dan nog steeds elke 5 jaar een nationale feestdag. Onder andere Eerste Paasdag valt altijd op zondag dus je bent altijd vrij, maar dan blijft het wel nog steeds een nationale feestdag.

1 like

Ze heeft het over vrije dag niet over feestdag

Ja maar aan een nationale feestdag die niet op een werkdag valt heb je eigenlijk precies niks

3 likes

Oke kantoormensen!!! Voor mensen in 24uurs sectoren is het dan ook een feestdag met soms compensatie :grin:

16 likes

We gaan er meestal eens in de zoveel tijd samen heen om iets voor onszelf te kopen inderdaad!

Ze zei jaarlijkse feestdag dus daarom mijn verwarring maar zie dat ze reageert op een andere post over 1 mei vrije dag. Dus die context was even langs mij heen gegaan.

Slaap jij met een oogmasker en oordoppen?

• Ja allebei
  • Nee
  • Ja met een oogmasker
  • Ja met oordoppen

0 stemmers

Wat vind je kutter, ergens slapen waar het al licht is in de kamer of ergens slapen waar het ruemoerig is?

• Licht is kutter
  • Rumoer is kutter
  • Boeit me allebei niet ik slaap wel

0 stemmers

Mocht jij vroeger als kind schreeuwen

• Nee absoluut niet
  • Ja geen probleem ik was toch een kind

0 stemmers

1 like
Heb jij Albert Heijn premium?
  • Ja
  • Nee
  • Wel gehad

0 stemmers

1 like

Ik heb sinds een half jaar ofzo een slaapmasker met een ingebouwde koptelefoon waar je whitenoise/natuurgeluid/luisterboeken op kunt afspelen.
Sliep altijd super slecht, maar sinds ik dit masker heb val ik echt binnen een paar minuten max. een kwartiertje in slaap.

4 likes