Niet altijd, maar bijv wel als het een lokaal nummer is, want dan kan het iets van belang zijn.
Als er bij mij Rotterdam, Amsterdam of Groningen bij staat dan weet ik dat het spam/telemarketing is en dan neem ik niet op. Ik Google ze nog wel altijd om te kijken of het niet iets anders is.
Bij mij zijn vaak privé-nummers geen spam, nummers die ik niet ken hebben meer kans om spam te zijn. Privé-nummers zijn in mijn geval vaak medisch of werk/studie gerelateerd.
Al neem ik het liefste helemaal geen telefoon op
Bij de Ziggo worden er geen Golden Circle kaarten meer verkocht. Dus als je vooraan wilt staan moet je vroeg zijn.
Deze lijkt me enerzijds geweldig maar aan de andere kant staat het idee van een hele nacht Bluetooth bij mân hoofd (hersenen) me heel erg tegen. Ik ben niet iemand die dat helemaal uitzoekt en er alles van weet maar het voelt voor mij gewoon niet goed dus ik probeer dat te voorkomen. Zet ook mijn telefoon standaard 's nachts op vliegtuigstand enzo.
Denk jij hier ook wel eens over na?
- Nee, het leven is al ingewikkeld genoeg
- Denk er wel eens aan maar laat het mijn keuzes niet beinvloeden
- Ja en ik houd er actief rekening mee
0 stemmers
Heb jij tampons op voorraad in je wc liggen?
- Nee nooit
- Ja standaard
- Soms
0 stemmers
Ik ben echt blij dat ik mezelf dit heb aangeleerd i.p.v. door het hele huis rennen op zoek naar een tampon godsamme
Ik menstrueer bijna nooit maar heb t met name voor gasten liggen eigenlijk
Als ik ze zou gebruiken zou ik dat natuurlijk wel doen, maar ik gebruik alleen maandverband
Wat als dan een familielid ofzo in nood is en jou niet kan bereiken? Ik heb liever dat beetje straling rond mn hoofd âs nachts dan dat ik wakker word met 100 gemiste oproepen en de mededeling âje moeder is vannacht om 1u overleden.â
Je kunt ook âs nachts je internet/wifi uitzetten en je telefoon aan laten staan
Ik vind dat zo interessant dat mensen nu echt ALTIJD bereikbaar willen zijn? Vroeger was dat toch ook niet. Mân vader had en heeft zân telefoon ook beneden, ook als ik uit was bijvoorbeeld (dat zou ik zelf als ouder denk ik wel anders doen) en ik heb mn telefoon ook niet naast mn bed en als ik dat wel heb staat ie op niet storen. Alleen als mn partner bijvoorbeeld een keer een nacht uit is ofzo heb ik âm nog wel eens bij mn bed voor noodgevallen, maar eigenlijk ook niet perse
Jawel? Huistelefoons maakten je vaak eerder wakker dan je mobiel hoor haha.
Je had vroeger een huistelefoon die gewoon ging. Als je thuis was, was je dag en nacht bereikbaar.
Haha @Bunnyslippers was me voor. Mijn moeder had trouwens ook sowieso haar mobiel aanstaan als ik âs nachts de hort op was hoor
Tenzij iemand aan het internetten was!!
Misschien hoort dit in âBen ik de enige dieâ, maar ik heb nog steeds een huistelefoon.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hahaha Ja maar dan werd er vanzelf vanuit de woonkamer geschreeuwd âwie zit er op de computer â
Oh man de herinneringen. Boven zitten en steeds via de andere hoorn meeluisteren of het saaie gesprek van mijn moeder met haar vriendin al voorbij was zodat ik EINDELIJK het internet kon opstarten
Jaa of je tel op Niet Storen zetten en dan m.u.v. belangrijke personen
Als mijn telefoon zelf al aangeeft dat het âvermoedelijk spamâ is, neem ik niet op. Anders wel!
Dan werkt je internet toch gewoon door?