Dankzij de Clothingloop heel vaak! Maar ook vaak (voor mij) nieuwe kleding
Het meeste breng ik naar de kledingbank! Dat is voor klanten van de voedselbank, per seizoen kunnen ze dan zoveel stuks gratis krijgen. Denk dat de meeste steden er wel eentje hebben.
Ik weet ook nooit zo goed wat ik met kleding moet die echt niet meer kan (kapot/vies etc). Als het nog mooi is verkoop ik het of breng ik het naar de kringloop. Kinderkleding gaat ook vaak door naar familie of vrienden. Maar je mag (waar ik woon) sinds 1 januari geen textiel meer bij het gewone afval doen. Ik wil eigenlijk geen onderbroeken met gaten enzo in de kledingbak doen, maar dat doe ik nu dan maar wel. Las er laatst iets over, dat ze bij de organisatie die achter die bakken zit ook helemaal niet blij zijn met de nieuwe regelgeving, die krijgen opeens allemaal oud textiel dat echt helemaal op is in die bakken.
Huh waar moet je het dan laten? Naar de stort brengen ofzo?
Volgens mij is er niet goed over nagedacht, want op de stort staan diezelfde containers voor oud textiel. En die zijn dus duidelijk niet blij met mijn âdonatieâ ![]()
Vind jij kinderen leuk?
- Ik vind alle kinderen leuk
- Ik vind geen enkel kind leuk
- Vaak wel
- Vaak niet
- Alleen mân eigen kind
- Alleen mân eigen kind + kinderen van fam/frienden
- Alleen kinderen van fam/vrienden
0 stemmers
Kun jij met vrienden op vakantie zonder je aan hen te ergeren?
- Ja hoor
- Nee na een tijdje ga ik me ergeren
0 stemmers
Ik vind âsamenâ op vakantie superleuk en heel erg gezellig, maar liever niet in één huis oid. Iedereen moet de vrijheid hebben om zich terug te trekken en te doen wat ie zelf wil. Dus wel kamperen of in een bungalowpark en dan iedereen in een eigen tent of huisje, maar liever niet met zân allen in één huis of met de verplichting om alles samen te doen.
Ik heb zelfs eens voor het ek/wk rood, wit, blauw gehad! En dan oranje nagels ![]()
In een huis kun je je toch terugtrekken in de slaapkamer? De lol gaat er wel af als je dan met zân alle in een eigen huisje zit
lekker duur ook
ik ben wel een beetje kieskeurig met welke vrienden ik op vakantie ga. wel fijn om van tevoren een beetje af te stemmen wat je allemaal wilt doen en van elkaar verwacht. mensen die graag dagenlang op het strand liggen of veel uit willen gaan zijn geen match met mij, dus dan doe ik het liever niet. (en ja je kan jezelf ook alleen vermaken 34984 disclaimers maar dan ga ik wel alleen op vakantie)
Ja maar ik erger me dan vooral als blijkt dat vrienden geen keuzes kunnen maken.
âWat zullen we vandaag gaan doen?â
âJa maakt mij niet uit, kies jij maarâ
âWat/waar willen we vanavond gaan eten?â
âMaakt mij niet uit, ik vind alles bestâ
![]()
![]()
![]()
![]()
bij mij gaat ook vrijwel in de Clothing Loop! Alleen dure merkkleding verkoop ik op Vinted of Sellpy, en ik geef ook heel veel weg aan vriendinnen.
Ja persoonlijk heb ik er geen ervaring mee en ik ken volgens mij niemand die ooit zoân ding heeft gedragen. Het is toch bijna lachwekkend als je eraan denkt. Misschien weet ik het door mn destijds oudere buurjongens. Oh ik zie nou dat het via de nek/hals gaat.
heb jij ook een buitenboordbeugel gehad? vgm bestaat dat in nl bijna niet meer, echt kut want ik moest gewoon lijden elke nacht dus dat gun ik kinderen van nu ook
- ja
- nee
0 stemmers
Als jouw kind hele scheve tanden krijgt. Laat je hem/haar dan een beugel dragen?
- Ja
- Nee
- Ligt eraan wat mn kind wilt
- Anders
0 stemmers
Je had ook een variant die helemaal over je hoofd ging (
)
Voor functionaliteit ja maar als het alleen voor de mooi is neig ik meer naar nee eigenlijk
Wow ja die had ik ook, rond 2002 denk ik. Twee jeansbandjes over mijn hoofd en elastieken aan weerszijden. Goddank alleen maar 's nachts hoeven dragen (en maar voor een maand of 8). Geen flauw idee waarom het nodig was, heb nooit een verschil gemerkt.
Dit is mijn gezin en daarom kan ik niet meer met ze weg. We zijn twee keer met hen en onze eigen gezinnen naar een pretpark gegaan maar er konden gewoon geen keuzes gemaakt worden. âJa wat willen jullieâ âja weet niet, maakt niet uit. Wat willen jullieâ En dan moest er 10 minuten gedaan worden om tot een democaratisch besluit te komen
Halverwege de dag zijn vriend en ik maar gewoon gaan zeggen âwij gaan nu die achtbaan in, wie gaat er meeâ.
Is dat niet voor een overbit? Dat dacht ik iig altijd. Totdat ik zoveel andere beugels zag langskomen
2 hadden een beugel waarbij het gehemelte open werd getrokken. Ik word echt nog naar van.