Niks gehoord
Gaat bij mij wel om een stage, maar alsnog leuk hoe dat gegaan is nav een open sollicitatie.
Dit klinkt zo gezellig!
Ik wilde nooit per se een tuin en woon nu in een appartementencomplex. Maar als ik hoor hoe makkelijk dit gaat, klinkt dat eigenlijk toch wel heel leuk.
Echt goals hoor, ik zou dat graag willen in mijn buurt, maar het is er niet of ik zie het niet. Ben ook pas net in de buurtapp (waarin blijkbaar wel eens per jaar een borrel wordt georganiseerd), terwijl ik al zes jaar in dit huis woon.
Dat gebeurt bij ons ook wel eens, maar dan gewoon op de stoep voor mijn appartement. Is wel een redelijk kleinschalige blok, dus je kent elkaar wel, misschien scheelt dat nog.
Lichtelijk aangeschoten op een festival van zoân kraan Maar was wel echt vet. Wil het nog steeds een keer van een mooie brug ergens doen als die kans zich voordoet
Stellen die naar een privé spa gaan, gaan daarheen om:
- te ontspannen in de spa
- Seks te hebben
- Beide
0 stemmers
waarom zou je niet neuken als je met je partner in een privésauna zit
Dat is niet de vraag toch? De vraag is waarom stellen er naartoe gaan. Dat kan met de intentie zijn om te ontspannen en vervolgens kunnen ze ook seks hebben?
denk dat de meeste mensen dat gewoon incalculeren en dat een grote meerwaarde is van een privésauna
Ja cc: hotelkamers
Zo was de straat waar mijn ouders wonen ook! Echt heel fijn om in op te groeien, er was altijd wel iemand om mee te spelen en een gevoel van community
. Als er iets aan de hand was kon je je kinderen bij iedereen wel even parkeren, en omdat we iedereen goed kenden was dat voor ons ook heel fijn. Mijn broertje had vroeger best vaak ongelukjes waardoor hij naar de huisartsenpost moest, en dan was het voor mijn zusje en mij echt geruststellend om gewoon mee te eten met lieve buren.
Het was denk ik wel wat moeilijker tussen te komen voor de buren zonder kinderen. Er waren wel wat straatomaâs en -opaâs en ook mensen die het goed konden vinden met alle ouders, maar er woonden ook boomers die gewoon in hun tuin wilden zitten zonder dat er steeds kinderhoofdjes boven hun schutting uitpiepten door de trampoline van de buren, lol. En het was ook best een drama om buiten schooltijden door de straat te rijden, want het was een soort woonerf situatie dus er waren constant overal rennende kinderen en voetballen en skelters en zo.
Klinkt dit als een fijne woonsituatie voor jullie?
- Ik heb kinderen en ja sign me up
- Ik heb geen kinderen en ja gezellig
- Ik heb kinderen en nee ik vind dit iets te veel
- Ik heb geen kinderen en nee laat me met rust
0 stemmers
Nu is dit echt niks voor mij maar stel ik krijg kinderen zou ik dit wel top vinden! We hebben verder geen familie in de stad waar we wonen dus het vangnet is erg klein.
Ik heb geen kinderen, maar niet per se ânee laat me met rustâ maar eerder ânee ik vind dit iets te veelâ. Iets meer gemengd lijkt me fijner dan echt bijna alleen maar gezinnen
Vooral in de zomer vind ik het heel fijn en het spontane, ongedwongene.
ik vind mezelf echt hypocriet hiermee dus ik weet ook even niet wat ik moet stemmen. aan de ene kant denk ik: ja we missen echt communitygevoel op veel plekken in nederland maar ik wil ook gewoon op mezelf zijn en met rust gelaten worden (heb/wil geen kinderen)
Ja dat was ook precies de vraag die ik zelf in gedachten had toen ik deze poll maakte! Ik denk uiteindelijk dat ik het wel gezellig zou vinden dus ik heb daarop gestemd, maar mijn vriend en ik zijn momenteel ook een beetje de odd ones out in onze straat. Ik ben net afgestudeerd en mijn vriend werkt ook nog maar twee jaar, en we wonen in een super slecht onderhouden 19e-eeuwse huurwoning aan de rand van een stadscentrum. Bijna al onze buren zijn gepensioneerde huiseigenaren die heel elkaar al heel lang kennen en hun huis en de straat ook echt belangrijk vinden. Het zijn allemaal hele leuke mensen, maar ik merk dat ik dan ook niet echt meer durf dan hallo zeggen als ze buiten een kopje koffie zitten te drinken. Dan voel ik me toch een beetje een buitenstaander, alsof ik helemaal niet kan meepraten omdat ik in zoân andere levensfase zit dan zij en daardoor niet âechtâ deel ben van de buurt?
Ik zou het opzich wel gezellig vinden, maar ik vind het ook fijn om thuis gewoon rust te hebben en me terug te trekken. In de winter zou dat makkelijk zijn door gewoon de deur dicht te trekken, maar met mooi weer en veel buiten lijkt me dat lastig in zoân buurt.
Zo ben ik ook opgegroeid en vond ik toen heel erg fijn en gezellig, maar echt niets beats nu Groenlinks bejaarden die allemaal om 11 uur slapen, nooit luid muziek draaien, wel heel sociaal zijn en vroeger allemaal hippies waren dus niet klagen over dingen, maar alles voor je willen doen maar geen gekrijs en overlast.
Echt ik ga zo sad zijn als deze generatie uitsterft, de ultieme buren.
Ik woon ongeveer zo en het enige nadeel vind ik -zonder kinderen - dat bij ons alle kinderen vrij jong zijn (nieuwbouw, dus zelfde geboortejaren) waardoor een echt ongestoord gesprek er nog niet in zit. Lijkt me echt gezellig als die kids straks net een paar jaar ouder zijn en iets langer zelf kunnen spelen. Al vrees ik dat mensen dan gaan verhuizen en er zo een neverending peuterfase ontstaat.
De ongeveer is trouwens dat dit het idee is, de uitwerking blijkt in 2025 toch lastiger.