Stel je persoonlijke vraag #54

Is dat een ding? Na een paar jaar weer weg uit de nieuwbouw?

3 likes

Hier in ieder geval niet, zie de kids hier in de wijk wel echt opgroeien. Een enkeling gaat natuurlijk wel verhuizen, maar de meerderheid woont er wel echt langer.

3 likes

Denk dat velen wel in de nieuwbouw blijven, maar we wonen hier (met die gedeelde tuinen) wel echt extreem dicht op elkaar en als ik m’n buren zo hoor willen de meesten op termijn wel iets meer ruimte (=de stad uit).

3 likes

Ja dan komen de scheidingen en op een salaris is een nieuwbouwhuis niet te betalen

19 likes

Heb een keer ingesnoerd boven gestaan en toen ik paniek geschoten en niet meer gedurfd. Nog steeds spijt van. Ik was wel 14, maar inmiddels durf ik niks meer dus dit al helemaal niet. :frowning:

2 likes

Ja die moeten wooncarrière maken toch, lekker doorstromen naar die tweekapper of vrijstaande woning als er genoeg overwaarde is opgebouwd

Wooncarrière behoort nu ook tot mijn top 5 afschuwelijke woorden.

52 likes
Ben jij een goede zegeltjes-plakker?
  • Ja, zodra ik thuis kom plak ik ze meteen op
  • Nee, aan het einde van de spaaractie vind ik altijd voor 6 spaarkaarten aan zegels
  • Ik doe niet mee aan spaar acties.

0 stemmers

Deed je vroeger ook snoephappen?
  • Ja, lekker die waterige snoepjes
  • Ken het wel, maar ik deed het niet
  • Nee echt vies die waterige snoepjes
  • Waterige snoepjes???

0 stemmers

3 likes

motoren

• hebben eigenlijk helemaal geen plek in Nederlandse infrastructuur
  • geen mening
  • leuk!

0 stemmers

6 likes

Maar wij deden wel toffees als ik het me goed herinner dus dan was dat papiertje helemaal soppig :heart_eyes:

4 likes

Heb jij een Chromecast?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Werkt ie nu?

• Ja, heb er een met afstandsbediening
  • Ja, heb er een zonder afstandsbediening
  • Nee, heb er een zonder afstandsbediening
  • Nee, heb er een met afstandsbediening

0 stemmers

3 likes

*maar ik moet hem wel vaak opnieuw opstarten door de stekker erin en eruit te doen :roll_eyes:

9 likes

Maar doet ie het NU; lukt het je iets te casten?

3 likes

Ik ben as we speak youtube aan het casten ja 🫡

2 likes

Ja gvd ik heb dus precies degene die door een wereldwijde bug niet meer werkt :sob::sob::sob:

Zijn echt miljoenen mensen die er last van hebben haha, maar kennelijk ben ik de enige pechvogel hier. Ik wil The white Lotus zien :sob::sob:

3 likes

Ik heb er 2 en eentje doet het niet. Vroeg me al af waarom, maar een bug dus :sob:

3 likes

Rip

1 like

Wat is de kutste supermarkt

• Albert Heijn
  • Jumbo
  • Aldi
  • Lidl
  • Plus
  • Coop
  • SPAR
  • Dekamarkt
  • Hoogvliet

0 stemmers

2 likes

Poiesz!

Ik kan sowieso echt niet tegen die naam. En de mensen die er komen vind ik ook vreselijk. Misschien zijn het buiten de supermarkt hele aardige mensen, maar daarbinnen, nee.

7 likes

De Dirk.

8 likes