Stel je persoonlijke vraag #54

Heb je een schoonmaker/schoonmaakster ?

• Ja
  • Had ik wel, nu niet meer
  • Heb ik niet, wil ik wel
  • Nee, wil ik ook niet

0 stemmers

Heb je na je werk nog energie om iets leuks te doen (uit eten, met vrienden afspreken)?

• Ja, vrijwel altijd
  • Ja, soms
  • Ja, maar niet vaak
  • Bijna nooit
  • Nee

0 stemmers

Heb je energie om na je werk nog te gaan sporten?

• Ja, vrijwel altijd
  • Ja, soms
  • Ja, maar niet vaak
  • Bijna nooit
  • Nee

0 stemmers

Hoe snijd je twee op elkaar gestapelde (gesmeerde) boterhammen door?

• Hortizontaal
  • Verticaal
  • Diagonaal
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Als er nu iemand je huis in komt, schaam je je dan voor de hoeveelheid rommel die er op dit moment is?

• Ja heel erg
  • Ja, best wel
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

1 like

Zou jij ooit een voetmassage ergens nemen?

• Nee brrr, blijf van m’n voeten af!
  • Ja, heerlijk!
  • Weet ik niet.

0 stemmers

2 likes

Normaal snijd ik m’n broodjes altijd gewoon horizontaal door maar op een of andere manier als ik ff fancy wil doen diagonaal :smiling_face_with_tear:

Een diagonaal doorgesneden boterham met pindakaas is toch net ff specialer dan normaal.

9 likes

Ben je vandaag vermoeider dan normaal?

• Ja heel erg
  • Ja beetje
  • Nee hetzelfde als normaal
  • Nee juist energieker

0 stemmers

3 likes

Ik begon de dag tering vermoeid, toen had ik opeens een opleving tijdens werk + daarna en nu weer tering moe.

2 likes

Ugh dan denk je dat je er overheen bent, maar helaas

2 likes

Haha ach, ik was productief op werk en daarna nog thuis met koken en huishouden. Dus eigenlijk is het wel prima zo! :sweat_smile:

Dit heb ik gedaan, maar kreeg ook nooit een andere optie aangeboden. Eerst een beugel, maar wel pas vee later dan mijn klasgenoten, want daarna direct de operatie en die kan pas als je uitgegroeid bent, ik was 16. Beugel volgens mij met 14/15, die heb ik niet superlang gehad iig, maar het was ook niet extreem scheef allemaal. De operatie zelf was natuurlijk geen pretje, maar ben nog steeds erg blij met het resultaat. Was bij mij ook medisch, mijn boven- en onderkaak sloten echt helemaal niet fatsoenlijk op elkaar aan, daardoor werd het praktisch allemaal, incl. de beugel, door de verzekering vergoed

Normaal niet heerlijk, want heb extreem kietelige voeten, maar heb het op vakanties waar ik heel veel liep wel eens gedaan en toen was het wel echt fijn

2 likes

Haha ja maar ik heb een baby van 11 dagen oud dus ik slaap zo’n 4 uur per nacht in blokjes van een uur :face_with_spiral_eyes:

7 likes

Ik heb dus nogal veel glazen rietjes,veel mensen vinden dit nogal raar of ongemakkelijk. Die dingen heb ik al jaren en leken me handig.

Heb jij glazen rietjes?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik heb ze zelf in het gebogen en recht etc. En je kan ze ook zo in de vaatwasser gooien.

Nee maar wel plastic, siliconen en metaal.

7 likes

Ik heb al 5 jaar 6 glazen rietjes en ik vind ze echt top, krijg al rillingen als ik aan metalen rietjes denk :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

3 likes

Zou het eerlijk zijn als je nooit ongesteld hoefde te worden als je geen kinderen wilt?

• Ja dat zou echt eerlijk zijn
  • Ik vind dat niet eerlijk (waarom?)

0 stemmers

5 likes

Ja maar wanneer wordt dat dan bepaald? Want ik dacht van m’n 18e tot m’n 25e geen kinderen te willen en zou het wel jammer hebben gevonden als ik die keuze dan al gemaakt zou hebben.

1 like

gewoon een flexibele switch - pas ongesteld worden als je een actieve kinderwens hebt!

52 likes

En bij een voltooide wens de switch ook weer uit? :smile: Of geldt het voordeel alleen als je geen kinderen krijgt?

7 likes

Ik vind dit sowieso een evolutionair falen dat we een jaar of veertig moeten dealen met menstruaties voor misschien 0 en anders hoogstens een aantal jaren kinderwens, is helemaal nergens voor nodig al dat ongemak :cry:

15 likes

Ja en kunnen we de pijnloze bevalling ook op tafel leggen? Bvd

6 likes

Nee wie z’n billen brandt moet op de blaren zitten. Menopauze voor jullie.

7 likes

Haha wow dit is echt zo’n heftig besef :weary:

6 likes