heb jij ook een buitenboordbeugel gehad? vgm bestaat dat in nl bijna niet meer, echt kut want ik moest gewoon lijden elke nacht dus dat gun ik kinderen van nu ook
- ja
- nee
0 stemmers
heb jij ook een buitenboordbeugel gehad? vgm bestaat dat in nl bijna niet meer, echt kut want ik moest gewoon lijden elke nacht dus dat gun ik kinderen van nu ook
0 stemmers
Als jouw kind hele scheve tanden krijgt. Laat je hem/haar dan een beugel dragen?
0 stemmers
Je had ook een variant die helemaal over je hoofd ging ( )
Voor functionaliteit ja maar als het alleen voor de mooi is neig ik meer naar nee eigenlijk
Wow ja die had ik ook, rond 2002 denk ik. Twee jeansbandjes over mijn hoofd en elastieken aan weerszijden. Goddank alleen maar 's nachts hoeven dragen (en maar voor een maand of 8). Geen flauw idee waarom het nodig was, heb nooit een verschil gemerkt.
Dit is mijn gezin en daarom kan ik niet meer met ze weg. We zijn twee keer met hen en onze eigen gezinnen naar een pretpark gegaan maar er konden gewoon geen keuzes gemaakt worden. âJa wat willen jullieâ âja weet niet, maakt niet uit. Wat willen jullieâ En dan moest er 10 minuten gedaan worden om tot een democaratisch besluit te komen Halverwege de dag zijn vriend en ik maar gewoon gaan zeggen âwij gaan nu die achtbaan in, wie gaat er meeâ.
Is dat niet voor een overbit? Dat dacht ik iig altijd. Totdat ik zoveel andere beugels zag langskomen 2 hadden een beugel waarbij het gehemelte open werd getrokken. Ik word echt nog naar van.
Ik heb één vriend en die vindt tijdens het uitzoeken en boeken alles prima, maar ter plekke zijn er altijd wel dingen die niet goed (genoeg) zijn. Hetzelfde met restaurants, het eten is 9 van de 10 keer niet naar zijn standaarden of wat dan ook. Dit terwijl hij meegekeken heeft met het zoeken naar een restaurant. Gelukkig gaat het om een grotere vriendengroep en ergert de rest zich ook aan hem. Doodvermoeiend.
Hoe vaak doe je boodschappen?
0 stemmers
Hoe bedenk je wat je gaat koken? (Alles aankruisen wat van toepassing is)
0 stemmers
Ik kijk vaak wat er in de aanbieding is qua groente (want dat is dan vaak ook uit Nederland/in het seizoen) en daar baseer ik (gedeeltelijk) op wat we die week gaan eten. En zo wissel ik ook goed af in verschillende groentes en kook ik niet iedere week met hetzelfde. En ik vind de AH app echt chill qua recept ideeĂ«n/weekmenuâs/koelkastoverblijvers maaltijden. Veruit de chillste app die er is vind ik.
Ik maak heel vaak hetzelfde (en ook vaak nog eens op vaste dagen) echt supersaai misschien maar is enige wat werkt.
Picnic maaltijdplanner
Ik heb echt zo veel respect voor mensen die weekboodschappen doen, ĂŒberhaupt dat je nu al kan verzinnen wat je vrijdag wil eten, maar zich er dan ook echt aan houden. Ik heb het eens geprobeerd en dan had ik op vrijdag Ă©cht geen zin in hetgeen ik al gekocht had, of at ik onverwachts niet thuis oid, dus bleef het liggen en uiteindelijk belandde het in de prullenbak. Zo zonde.
Ja dit kan ik ook niet. Heb gisteren een salade gekocht voor vandaag en nu al spijt (terwijl ik die salade echt wel lekker vind, maar nu even niet!!)
Ik doe nooit boodschappen want mân partner doet het
Als je ânu even nietâ hoort, moet je dan ook altijd hier aan denken?
0 stemmers
Wow ik heb vannacht gedroomd over iemand die ik ken die een heel mooie Excel had gemaakt met alle recepten die ze ooit had gemaakt of wilde maken en daarbij een cijfer per gerecht en fotoâs en hoe het gerecht haar liet voelen haha.
Nu wil ik dat eigenlijk ook maken.
Ik heb altijd duizend methodes om recepten op te slaan en dan vergeet ik dat weer te gebruiken. Of ik kijk er niet in als ik inspiratie nodig heb.
Ik koop wat er in de aanbieding is en op de dag zelf als ik ga koken zie ik wel wat er ligt en bedenk ik me waar ik wel zin in heb
KUNNEN JULLIE DAN HELEMAAL NIETS ALLEEN
Ik heb ook zoân spreadsheet, maar dan niet mooi en iets minder uitgebreid en ik heb een vriend van mij een programma laten maken die uit een lijst 5 recepten kiest om makkelijker weekmenuâs te maken (alleen denk ik heel vaak ânee daar heb ik geen zin inâ haha)