Stel je persoonlijke vraag #54

Dat was m’n lievelings bij de snackbar. Helaas maken ze die niet vega.

1 like

Ik wil verder hierop inhaken want ik kan me juist niet heugen wanneer ik voor het laatst echt naar een snackbar ben geweest

Ben jij het afgelopen jaar naar de snackbar geweest?

• Vaak
  • Regelmatig
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Heb jij wel eens een loempiadel op?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat zeg je?

• P.atat
  • Friet

0 stemmers

Welk van de 2 kies je eerder?

• Snackbar
  • Fastfoodketen

0 stemmers

3 likes

Allemaal (net oprecht 10 minuten die video’s teruggekeken om te proberen te kiezen) maar heb op 1 gestemd omdat ze de bassiste is :woman_shrugging:

Na de “was jij je anus met zeep?” ben ik nieuwsgierig.

Was jij je vulva met iets anders dan water? Anoniem.

• Nooit, ik was alleen met water
  • Altijd
  • Ja, maar alleen na penis-in-vagina seks
  • Ja, maar alleen tijdens menstruatie
  • Ja, maar alleen na zwemmen

0 stemmers

Zo ja, waar was je dan mee?

Voor de mensen die nog steeds zeep gebruiken, je vulva is een zelfreinigende oven.
Je hebt geen zeep nodig.
Je hoeft niet naar bloemetjes te ruiken. Mannen die erover klagen moeten hun bek houden
Je hebt ze in alle soorten en maten.

Stapt van zeepkist

47 likes

De kunst is meer het er niet over te hebben. Het zijn altijd de racistische/fringe belief houdende lui die het hardst roepen, op geen enkele verjaardag/feestdag is er ontkomen aan.

9 likes

Zelf heb ik geen frituurpan, maar als ik dan eens bij familie frituur dan is het nooit zo lekker als bij de snackbar. Dus nu ga ik regelmatig na mijn koorrepetitie naar de snackbar, zo lekker.

2 likes

Nee maar mn tante is dan wel weer zo pro-Palestina dat ze soms anti semitische dingen zegt of lacht om dingen waarvan ik denk ehhhhh dat is echt fucked up. Zij verwart in mijn ogen Israël en joden te veel, terwijl dat voor mij twee losse groepen zijn en ze heeft het ook over dat ‘de joden’ dingen runnen etc, of dan zei ze ‘ja ze hadden een Joodse begraafplaats beklad met ‘Hitler had gelijk’ haha’ en dat vind ik dan echt tering heftig. Kwam haar ook tegen bij de rode lijn mars en was ff bang dat ze ook heftige dingen zou roepen maar dat deed ze gelukkig niet.

10 likes

Ik heb ook het idee dat ongeveer niemand nog een frituur heeft thuis. Airfryers wel. Maar dat is wel echt anders.

1 like

Thanks voor de nieuwe obsessie. Geen idee wat het is maar het is zo chill en goed om naar te kijken.

3 likes

@Dazed haha chill he! ik vind het ook heerlijk. ze hebben het dansje van een groep wat oudere vrouwen die elke keer op een ander nummer een nieuwe dance circle ‘choreo’ maken, dat is ook superchill om te kijken

https://www.instagram.com/jezfever/ / TikTok - Make Your Day

2 likes

Valt het jou online op dat binnen de LGBTIQ+ groep witte influencers/youtubers vaak/vaker een ‘zwart’ accent aannemen of veel afro american slang gebruiken?

• Ik denk dat dit niet waar is
  • Nee dat valt me niet op; maar het kan
  • Ja dat valt mij ook op

0 stemmers

Bron: ik keek net een video met Alex Consani, een transmodel, en haar hele accent en woordkeuze is zwart en het cringed me out

1 like

hoe frituur jij je eten thuis?

• ik eet nooit gebakken/gefrituurde dingen
  • in een losse pan met vet/olie
  • airfryer
  • classic frituurpan
  • anders?

0 stemmers

vooral veel witte gay mannen doen zwarte vrouwen na als een soort karikatuur bijna

8 likes

Ja precies! En bij mtf trans mensen vooral Gen Z zie ik het ook vaak, heel onnatuurlijk accent dat niet matcht met waar ze vandaan komen, hun levenservaring. Ergens misschien logisch omdat ze natuurlijk naar identiteit zoeken, maar waarom eindigen ze zo vaak als een soort zwarte vrouw persiflage?

4 likes

ja en als specifiek voorbeeld valt het me ook op dat AAVE vaak ‘queer language’ wordt genoemd, of bepaalde, specifieke termen die dan allang gebruikt werden in afro-amerikaanse gemeenschappen. heel apart??

3 likes

Airfryer ≠ frituren. Echt de grootste marketingtruc van 2012.

6 likes

Is wel makkelijker en minder vet

1 like

Wij hebben gewoon lekker een frietpan. Heel fijn ook voor feestjes of spontane extra eters.
Friet en snacks voor frietpan zijn ook echt véél goedkoper dan voor een airfryer en als je het niet vaker dan maandelijks eet maakt het volgens mij ook niet uit dat het “ongezonder” is.

4 likes

Koop jij water in flessen/pak?

• Ja, plat
  • Ja bruis
  • Ja plat en bruis
  • Ik heb een qUoOkEr
  • Nee ik drink gewoon kraanwater
  • Nee ik drink nooit water

0 stemmers

• Nee, ik heb zo’n gek machientje waar je bruiswater mee kan maken

0 stemmers