Komende vrijdag is alweer dichterbij dan afgelopen vrijdag! Dat is mijn motto op dinsdag
over straat sowieso, ook in de zgn âprobleemwijkenâ. er is altijd wel verlichting en mensen op straat, NL is echt niet zo gevaarlijk in de stad en je bent slechter af op onverlichte paden langs of in bossen en shit. ben ook niet echt bang voor catcallers/straatschoffies en daar kan ik meestal wel luchtig praatje van maken en ze afwimpelen.
maar park/bos/duin enzo niet, sws 1 park is onveilig dat ik weet en de duinen wil ik eigenlijk heel graag heen âs nachts (of ja, vroeg in de ochtend voordat de zon opkomt en misschien ook wel laat âs avonds na het strand ofzo) maar dat durf ik dan niet.
zit er wel over te denken om pepperspray te kopen oid, al is het maar voor het gevoel, statistisch gezien gebeurt er weinig (al denk ik dan wel ja is dat omdat vrouwen gewoon die gebieden in het donker vermijden).
ben ook wel eens op vakantie een route in mn eentje gaan wandelen in bossen (overdag) en omgekeerd omdat ik plots heel bang werd. was ook geen mega toeristisch gebied en vrij afgelegen. echt zonde want was een supermooi gebied.
Ik heb een oud collega en die is een beetje zoals José en hoewel ik soms knettergek van haar werd is ze zooooo lief, dus elke keer dat ik José als een Truus de mier rond zie rennen denk ik aan mijn collega en vind ik het ergens heel schattig
Haha ja ze bedoelt het ook allemaal goed en je ziet dat ze dit werk echt graag doet maar ik trek die stem gewoon niet En dat denigrerende toontje naar collegaâs doet me echt teveel denken aan leidinggevenden bij bijbaantjes vroeger die zich heel belangrijk voelden
Ik ga echt stuk om Isabel trouwens, vind haar echt heel grappig. âDat is geen boardingpassâ met zoân hoofd hahaha
Zo enorm zonde idd als dat een vrouw tegenhoud. Mag pepperspray eigenlijk? Ik ken wel een gezin die woonden in een gebied nogal bosrijk (ik ook toen maar ik mocht niet alleen fietsen) zij kregen pepperspray. Want anders konden ze 's avonds misschien niet veilig vanaf de training naar huis fietsen. Is toch bizar! En dan denk ik al snel weer, wat een kutwereld dat een vrouw zich angstig moet voelen op een plek als Nederland zelfs al.
S avonds in de binnenstad ofzo nee boeit me niet. Je hebt altijd wat hangende jongeren. Ja doe lekker we zijn allemaal ooit een kut puber geweest.
Ik zou me trouwens wel oprecht veilig voelen bij @Zemraluani , jij lijkt mij gewoon stoer, kalm, en jij kijkt horrorfilms terwijl je in bad ligt. Maar ik vind jou ook wel een beetje dezelfde energie hebben @issa
Met wie zou jij liever 's nachts in een bos lopen dat niet bepaald veilig is? Voor de grap zet ik mezelf bij:
- Issa
- Zemlu nogwat
- Jumpsuit
0 stemmers
Stoer?
Ik woon gewoon in een enorme slaperige wijk in het dorpje Utrecht, heeft nul met stoer te maken, het Ăs hier gewoon belachelijk veilig, denk echt één van de veiligste plekken waar je kan wonen.
En er zijn altijd veel mensen op straat en veel mensen laat wakker (OMDAT ER MENSEN OP RAMEN KLOPPEN HELP IS DIT GERICHT GEWELD).
Dit is mijn realiteit:
hahahahah random pollqueen
maar nee pepperspray mag niet maar kan je ook wel zelf maken in principe, en er zijn ook alternatieven op de markt die niet zo verblindend is/pijn doet als pepperspray maar wel kut is en ook verf afgeeft die je een paar dagen zga niet van je gezicht krijgt. heel leip idd dat je dat aan kinderen âmoetâ geven, en dan zijn wij in Nederland echt heeeel erg veilig nog, echt niet te vergelijken met de meeste andere landen
Ben jij gedropt als kind?
- Ja, op mn hoofd
- Haha ja, zo vaak in het bos
- Ja, in het bos
- Nee nooit
0 stemmers
Mensen met kind, zou jij je kind laten droppen?
- Alleen op hun hoofd
- Nee
- Ja hoor ga maar lekker het bos in, zie je later
0 stemmers
Familieweekenden waar veel spelletjes worden gespeeld
- Leuk!
- Neutraal
- Alsjeblieft niet
0 stemmers
Zou je met een familieweekend van 3 dagen behoefte hebben om je af en toe terug te trekken?
- Ja
- Weet ik niet
- Nee
0 stemmers
Ik had afgelopen weekend een (schoon)familie weekend waar ik maar 1 nacht bij was en ik had al behoefte me terug te trekken
OMG mij staat dus ook een schoonfamilie weekend van 3 dagen te wachten en ik zie er nu al tegenop. Ik ben de enige in het gezelschap die behoefte lijkt te hebben aan me-time, ze doen het liefst alles constant samen
Ligt er wel aan met welke familie. We hebben de chaos zuiplappen kant en dan moet ik soms wel ff op adem komen. En dan hebben we de kant die soms chaos is en soms gitaar spelen en een boek lezen, dan ben ik er in beide gevallen altijd graag bij.
Doet jouw familie aan familieweekenden?
- Ja, geregeld
- Soms
- Vroeger wel, nu niet meer
- Nee, nooit gehad
0 stemmers
Denk jij ook altijd dat mensen die geen triviant of 30 seconds willen spelen dom zijn?
- Ja want het is super fun!!!
- Nee want het zijn gewoon kutspellen!
- Ja want ik ben dom en vindt het stom!
- Nee want ik ben dom en vind het wel leuk!
0 stemmers
Niet per se dom, maar ze hebben vaak wel weinig algemene kennis.
Ohja dat noem ik dom!
Nou ben ik ook te dom voor triviant (komt misschien ook omdat de versie uit het jaar 0 is), maar ik zorg er gewoon voor dat iedereen er af en toe plots zoân partje bij krijgt.
zijn jullie ook obsessed met de panic shack girlies & hun jezfever dans? morgen doen ze de laatste
https://www.tiktok.com/@panicshack/video/7500675044356443414
- ja
- ja cute maar ook wel weer mooi geweest
- mmh nee niet boeiend
- nee ken het niet en/of vind er niks van
0 stemmers
wie is je fave?
- 1
- 2
- 3
- 4
0 stemmers