Stel je persoonlijke vraag #54

Optie 1 is net centerparcs en optie 8 net roompot

6 likes

Echt allemaal bijzonder lelijk

27 likes

Ik kan echt zo slecht tegen al die open kasten, voelt zo druk en ik wordt er zo kriebelig van

5 likes

Heb je je vakantiegeld al uitgegeven?

• Ja helemaal
  • Ja deels
  • Nee ik spaar het
  • Nee maar ga het wel uitgeven
  • Nee ik krijg het ĂŒberhaupt niet, moet het nog krijgen of ik krijg het maandelijks betaald

0 stemmers

2 likes

Helaas moet mijn spaarrekening voor de rest van het jaar gespekt worden :smiling_face_with_tear:

2 likes

Staat nu op m’n spaarrekening maar gaat uiteindelijk een groot deel naar m’n vakantie en de rest dus wel sparen.

2 likes

Alles voor en tijdens mijn reis naar Japan, alle aankopen ook was precies net zoveel als mijn vakantiegeld. Dat wist ik ongeveer wel van tevoren dus nu is dat gat weer aangevuld

3 likes

Klein deel uitgegeven aan noodzakelijke dingen zoals schoenen voor de kinderen etc. En een rekening mee betaald. En onze auto kort naar de garage en daar verwacht ik ook wel een kostenpost. Echt stomme dingen dus :neutral_face: en niks geen vakantieachtige dingen.

2 likes

heb je wel eens zwarte zapote gegeten?

• ja in NL/niet zuiderlijk buitenland, lekker
  • ja in NL/niet zuiderlijk buitenland, niet lekker
  • ja in zuiderlijk buitenland, lekker
  • ja in zuiderlijk buitenland, niet lekker
  • nee wil ik wel!!
  • nee is geen grote wens of wil ik sws niet
  • ik weet niet wat het is

0 stemmers

Ik heb het nu voor mijn eigen veiligheid overgemaakt naar mijn vriend.

2 likes

Mijn koffietafelboek is een boekje met de verzamelde werken van Francis Bacon want :ribbon: vibe :ribbon:

image

13 likes

:heart_eyes: i love mensen bezoeken en weird shit te bekijken hebben

1 like

Als mensen het over een grijze-hoekbank-huis hebben dan denk ik dus precies aan nr 8, dus het verbaast me ook niet dat veel mensen dat hier hebben

1 like

Heb jij bezwaar gemaakt op facebook/instagram voor het gebruiken van jouw content voor AI training?

• Ja, gisteren
  • Ja al eerder
  • Wilde ik doen maar ben ik vergeten
  • Nee, maakt me niet uit
  • Nee, was me er niet van bewust
  • Wat?

0 stemmers

3 likes

Wilde ik doen, maar omdat ik niet in europa ben kan het niet

3 likes

Mocht je dit nog niet hebben gedaan, het is nog steeds mogelijk bezwaar te maken (via instellingen | privacycentrum, klik op “bezwaar maken” in de tekst die dan in beeld verschijnt)

3 likes

Weet je wie deze vrouw is?

• Ja
  • Nee
  • Komt me wel bekend voor

0 stemmers

En deze vrouw?

• Nee
  • Ja
  • Ja dat is dezelfde vrouw als hierboven

0 stemmers

1 like

Zijn het Yolanthe en Amanda Balk? Zo niet geen idee wie dit zijn

3 likes

Hahahaha de downgrade is wel alsof je van Yolanthe maar Amanda Gouden Kooi Afrojack babymama Balk gaat ja.

Maar het is de (zeer toekomstige) mevrouw Jeff Bezos, vóór en nadat ze hem leerde kennen.

6 likes

En hoeveel jaar zit hiertussen?