Trouwen, koophuis, twee auto’s. Jouw ambitie?
- Ja lijkt me fijn
- Heb ik al, was ook mijn ambitie
- Heb ik al, was niet bewust mijn ambitie
- Nee hoef ik niet
- Alles behalve dat
- Weet ik niet
0 stemmers
Trouwen, koophuis, twee auto’s. Jouw ambitie?
0 stemmers
Koophuis en twee auto’s, check. Al hoop ik dat er snel een uit kan… trouwen absoluut niet op de planning.
De 2 auto’s waren niet de ambitie. Maar de rest wel.
Trouwen niet (been there, done that, got the echtscheidingspapieren), koophuis graag want meer zekerheid, 2 auto’s ook top want dan is mijn partner minder afhankelijk van waar ik ben (ik heb over het algemeen de auto).
Ambitie? Nee want toch onmogelijk.
Ik hoef geen 2 auto’s, de rest heb ik en blij mee ![]()
commune met vrienden, oude boerderij, 2 koeien ![]()
Ik gebruik die dan als prullenbakje op het aanrecht voor theezakjes enzo
Ik hoef niet perse dat voor veel mensen perfecte plaatje van een koophuis, twee auto’s en trouwen blabla.
Gewoon een leuke en gezonde relatie, misschien samenwonen en een goede baan met baanzekerheid maken mij veel gelukkiger. Een koophuis zou ik ooit wel graag willen maar ik weet niet of dat ooit lukt, zou er niet heel rouwig om zijn als dat niet lukt.
Van een commune ben je ook mede-eigenaar en je zult voor the farming life ook auto’s moeten hebben
moet je alleen nog even uitzoeken welke van de mensen die komt aanwaaien stiekem rijk is en hippie cosplay doet, trouwen en dan een tragisch boerderijongeluk stagen
Damn ik had echt een adviescolumn in de Fancy moeten hebben
Gehad, beviel me niet.
Neeee gewoon met een paard a la little house on the prairie ![]()
Wanneer heb je voor het laatst een advocaatje gegeten?
0 stemmers
Was het in het bijzijn van een bejaarde?
0 stemmers
Wil alleen een cottage met een rozentuin.
Auto’s heb ik niks aan ![]()
ik weet het ![]()
ik vind het heel oneerlijk dat ik (en mijn vrienden ook niet trouwens) er waarschijnlijk nooit rijk genoeg voor zal zijn
Vanille ijs met slagroom en advocaat ![]()
Wat heb jij vaak in huis?
0 stemmers
Meikevers
0 stemmers
Ik weet dat ik dit ook moet vinden maar ik haat ze
dit jaar waren er hier zo veel dat ik na 21:00 eigenlijk niet meer naar buiten durfde ![]()
Wás getrouwd, nu niet meer, heerlijk. En heb 1 auto.