Ik vind ze geen van alle echt bijzonder nee, stralen geen persoonlijkheid uit imo
Vind 5 dan nog het minst erg, maar die banken lijken me wel extreem oncomfortabel
Ik vind ze geen van alle echt bijzonder nee, stralen geen persoonlijkheid uit imo
Vind 5 dan nog het minst erg, maar die banken lijken me wel extreem oncomfortabel
Nouja, bedoelde daarmee het standaard van sad beige, visgraatvloer, grijze hoekbank, etc.
Haha ja, geen idee. Maar ik vind vaak de dingen die in het interieurtopic worden gepost niet overeenkomen met hoe er hier op polls wordt gestemd, dus dacht misschien zit daar wel een verschil in.
Nee, dat is waar! Maar ik denk dan: mijn badkamer ziet er volgens @issa uit als een mausoleum en een antraciete doodskist maar ja, net of zij of ik daar verder last van heeft
(No hard feelings @issa
)
Dat komt denk ik ook omdat zeker de helft van deze foto AI-gegenereerd of aangepast zijn. Ik denk dat als sommige van deze interieurs met persoonlijke foto’s/schilderijen/allerhande trinkets zijn aangekleed, ze wel unieker ogen (helemaal als je kijkt naar het gemiddelde Nederlandse VT wonen-huis met stalen deur, visgraat etc)
Mijn samengeraapte zooi lijkt echt op geen enkele van deze plaatjes. Allemaal rijkemensenhuizen
Ik ga vanavond ff een nieuwe poll maken met meer uitbundige stijlen en meer diverse interieurs!
Love dit eeuwige elitaire gezeur over andersmans interieur.
Alsof er ook een soort superieure smaak zou zijn ofzo. Iedereen pikt wel dingen op die anderen “niks” vinden. Saai.
Mijn “probleem” met interieur is dat ik veel te veel dingen mooi vind en niet goed weet hoe ik dat mooi kan samenvoegen in een geheel. Dus ik heb een heel basis interieur en dat kleed ik aan met al dan niet zelf gemaakte kunst, foto’s en trinkets van reizen, maar het heeft als geheel niet de vibe die ik wil.
Maargoed, dat kan ook komen door het hebben van 2 kinderen en dus teringveel lelijke zooi van hen in huis. Wat ik tegelijkertijd ook weer heerlijk vind want mijn huis hoeft niet in Vogue Living en er wordt ook gewoon gewoond door die twee kleine rotzooimakers.
Weet jij exact wie wie is?
0 stemmers
Die tweede van rechts ken ik niet
Ik weet echt veeel te veel van de hele familie en ik heb (geloof ik??) nooit hun programma gekeken. Of was het vroeger op tv op repeat ofzo.
Ik bedoel als de ‘naturelste’ in 10 jaar tijd zo is verandert is het moeilijk te zeggen wie deze vrouwen zijn.
Ik ken Kim Kris Kendall en Kylie. Ik weet dat er een Khloe is dus dat zou dan de tweede van rechts of die blonde moeten zijn. Geen idee meer hoe degene die niet Khloe is dan heet maar als iemand het zegt dan denk ik vast o ja.
Kourtney
O ja
Omdat de vorige foto’s te gestyled of niet bijzonder genoeg waren, hier een tweede poging.
De opties:
Optie 1:
Optie 2:
Optie 3:
Optie 4:
Optie 5:
Optie 6:
Optie 7:
Optie 8:
Welk interieur vindt je het mooiste?
0 stemmers
Welk interieur komt het meest overeen met jouw interieur?
0 stemmers
Sorry, niet anoniem gemaakt want te lui. En heb ook een nieuw woord geleerd tijdens mijn zoektocht: cluttercore.
Die laatste is wel classic Leenbakker huis.