Stel je persoonlijke vraag #54

Een uitgezette darm.

3 likes

Ik ben best een onverdraagzaam persoon wat betreft geluiden maken in en rondom je huis. Maar 1 van mijn achterburen is een of andere harry potter film aan het kijken. En dan niet binnen op de bank, nee ze projecteert het op haar buitenmuur mét geluid? Echt keihard. Dus hoor de hele tijd geschreeuw en gebrul van trollen oid.

Ik vind dat dus echt mega aso. Heb ik gelijk? Mijn vriend zegt we doen het raam dicht. Maar ik wil mijn raam niet dicht doen want het is lekker weer.

• Ja je hebt gelijk, ga er naartoe
  • Ja je hebt gelijk, stuur je vriend er naartoe
  • Ja hebt gelijk, doe je raam dicht
  • Nee je zeurt, doe je raam dicht
  • Ik ben neutraal

0 stemmers

1 like

Super irritant is dat, de buren een huis verderop doen dit ook en ugh doe gewoon niet. Zelf durf ik er alleen nooit heen te lopen dus ik doe mijn raam dicht maar als dat je niet uit maakt gewoon heen gaan.

2 likes

Het enige bevallingsverhaal toen ik letterlijk met koorts in bed lag was die van Julie en Camilla. Die hun liefde voor elkaar zo extreem mogelijk moesten uiten. Het was echt een koortsdroom en ik dacht de hele tijd, waar luister ik naar?

Ken je die overdreven tiktokkers julie en camilla?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb dit jaar een bruiloft in Zuid-Amerika, tickets zelf betaald en de 3 daagse bruilft incl overnachtingen door hen.

10 likes

Ik ken ze maar ik vind ze niet overdreven?

9 likes

Superkut maar ik vind ook dat je af en toe een feestje of event moet kunnen hebben wat tot wat later is dus als het verder nooit voorkomt zou ik het laten

6 likes

Maar dit klinkt niet als een feestje maar gewoon keihard tv kijken in je tuin. Vind ik echt aso.

9 likes

Ik volgde hun een korte tijd op Youtube, maar bleek later niet dat heel veel van hun nep was?

Wat vinden jullie ervan dat de chips zakken nu in een kartonnen verpakking verkocht gaan worden?

• Vind ik goed, beter voor het millieu en handiger
  • Maakt mij niet echt uit
  • Vind ik helemaal kut

0 stemmers

1 like

Nou de verpakking maakt me niet uit maar de prijs wel.

71 likes

Ja precies, ik vind het wel mooi dat ze erop aangesproken zijn haha. Zo sneaky hoe er dan ook gelijk veel minder in zit ook.

Ik lees nu wel net dat de zakken er ook nog naast verkocht zullen blijven worden. Waarschijnlijk omdat iedereen heeft zitten zeiken haha.

1 like

“De consument heeft hier zelf om gevraagd!! Dus die innovatie geven we gehoor aan maarja is wel duurder!”

Heb jij hier om gevraagd bij PepsiCo?
  • Ja!!!
  • Nee.

0 stemmers

Super representatief voor de wereldbevolking natuurlijk

4 likes

Er zit nof steeds plastic in. Ben dus zeer benieuwd of het ook echt beter is voor het mileu.
Naast dat het vele malen duurder is.

6 likes

Kan me wel voorstellen dat als je klanten vraagt goh wat zou je anders willen zien bij chips dat ze zeggen: nou minder lucht, makkelijker te hersluiten en dat dit dan de ‘oplossing’ is. Geloof dus best wel dat het een antwoord is op een klantbehoefte, maar zoals bij elke innovatie het geval is ook meteen een kans om de marge op te krikken.

3 likes

Schijnt bij jou nu de zon? alleen stemmen als je in NL woont :slightly_smiling_face:

• Ja strakblauwe lucht en zon
  • Wel zon maar geen strakblauwe lucht
  • Nee

0 stemmers

Echt irritant dat ze 25 graden zeggen maar dat het er echt lelijk uitziet buiten

1 like

Vooral vreselijk irritant met je afval, zo’n doos in de kliko of prullenbak.

3 likes

Ik zit in de tuin te wachten in mn hangstoel met mijn lekker koude drankje en ereader. En maar wachten. Nog geen straaltje zon op mijn melkflessen gevoeld verdomme. Wel warm.

4 likes

Trouwen, koophuis, twee auto’s. Jouw ambitie?

• Ja lijkt me fijn
  • Heb ik al, was ook mijn ambitie
  • Heb ik al, was niet bewust mijn ambitie
  • Nee hoef ik niet
  • Alles behalve dat
  • Weet ik niet

0 stemmers

1 like

Koophuis en twee auto’s, check. Al hoop ik dat er snel een uit kan… trouwen absoluut niet op de planning.

2 likes