Stel je persoonlijke vraag #54

Komt prima over hoor, maar ik snap niet waarom je zou willen doen alsof de dilemma’s die je noemt hetzelfde zijn. Breder trekken is soms ook plaatslaan en onnodig ingewikkeld maken.

2 likes

Ik snap ook niet zo goed waarom mensen zo verknocht aan Harry Potter. Maar ik was meer van fan van de Hopeloze Heks.

5 likes

Kom ik weer maar kopen bij Lidl = directe geldstroom naar israhel. Dit lijkt ook niemand te boeien. Maar goed dat terzijde, back naar idiote jk rowling met haar niet te begrijpen fixatie.

5 likes

Ethisch heb je gelijk maar realitisch is er wel een gigantisch verschil tussen je basisbehoeften proberen goedkoop te vervullen of een uurtje entertainment te betalen.

32 likes

Ben jij geïnteresseerd in iemands bevallingsverhaal?

• Nee alsjeblieft niet zeg, ben zelf onbevallen
  • Nee alsjeblieft niet zeg, ben zelf wel bevallen
  • Ja leuk, ben zelf onbevallen
  • Ja leuk, ben zelf wel bevallen

0 stemmers

Ja leuk maar ik ben zelf wel bevallen.

3 likes

Oh tuurlijk, maar ik noemde het als voorbeeld voor een direct verband. Ik denk dat er voldoende andere goedkope supermarkten zijn maar er zijn ongetwijfeld uitzonderingen waarbij de enige optie de Lidl is.

1 like

Ugj wat irritant nu moet ik de poll aanpassen

1 like

Bang om nog banger gemaakt te worden mocht ik ooit zwanger raken hahah

1 like

Je gaat boodschappen doen en je hebt een zakje afval mee om daar in de ondergrondse te doen en je treft bovenstaande aan

• Ik gooi mijn zooi erbij
  • Ik neem mijn afval weer mee naar huis
  • Ik meld deze situatie bij de gemeente/afvalbedrijf
  • Iemand anders zal wel contact met de gemeente opnemen

0 stemmers

1 like

Lidl zegt niet in reclames en in de krant ‘ik ga dat met jouw geld financieren’, dat is wat ik bedoel met zo duidelijk.

4 likes

Kom maar op met die bevallingsverhalen. Ik vind het hele zwanger zijn en bevallen echt zoiets bijzonders. Als een vriendin van mij dat meemaakt wil ik er alles over horen. Wat dat betreft ben ik wel een atypische bewust kinderloze misschien.

En als een vriendin een moeilijke bevalling heeft gehad wil ik het al helemaal horen want ik denk dat het heel fijn kan zijn om je verhaal te doen denk ik dan.

17 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/bevalling-kraamtijd/11767/2202

3 likes

Ik zit nog in m’n proeftijd hier haha. Maar daarna ga ik vast stiekem meelezen.

2 likes

Hahaha proeftijd, love it.

18 likes

Ik vind dat ook hoor! Ik zie het ook als best een ingrijpend iets in het leven van vriendinnen, dus logisch dat ze hun verhaal kwijt willen. Vind het dan ook fijn om te weten wat er speelt of wat ze bezighoudt.

Maar die interesse geldt alleen voor dierbaren.

7 likes

Ging jij vroeger naar dancetour?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Doet deze tas van miu miu jou een beetje aan schaamlippen denken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Als ik er al lichaamsdelen in zie denk ik eerder aan een hele roze placenta, of scrotum

7 likes

Hangborsten als ik er per se iets over moet zeggen qua lichaam

1 like

Een uil

8 likes