Stel je persoonlijke vraag #54

Ik snap dit niet. Je poetst toch je tanden voor je make up gaat doen?

2 likes

Dat zou je denken, maar voor veel mensen is het ook normaal om met hun naar broodje shoarma ruikende oksels het openbaar vervoer bijvoorbeeld in te stappen

3 likes

Als je verder een goede mondhygiƫne hebt, de avond ervoor nog goed gepoetst en geflost/gestokerd/geragerd betekent dat echt niet per se dat je dan uit je mond stinkt hoor. Zou het verder niet aanraden ofzo.

6 likes

Nou ik had op school een vriendin die alleen maar in de avond poetste en dat rook je heus wel

Maar goed dat is dezelfde discussie als mijn haar is zes jaar niet gewassen het ruikt nog steeds naar bloemetjes en hoe weet je nou dat we een hond hebben hij is toch geurloos.

Allemaal prima een eigen mening ik ga wel een stukje verderop zitten

12 likes

Ja, maar ik heb met mijn slaperige hoofd wel een routine. Als deze opeens plots verstoord wordt (iemand belt onverwachts aan tussendoor/ belt etc, er valt wat om ergens etc etc). Dan kan het best zijn dat ik opeens iets vergeet (je horloge omdoen, of m’n ring heb ik wel vaker, dus kan me voorstellen dat bij iemand tandenpoetsen ook kan gebeuren als je niet een heel gore adem hebt).

Vind het vies als iemand z’n tanden niet poetst, maar in haar geval was het echt even per ongeluk. Zou dan gewoon ergens even snel m’n tandenpoetsen.

18 likes

Een keer per dag standaard poetsen lijkt me ook hopeloos moeizaam ja. Maar als je normaal elke avond en ochtend uitgebreid poetst zal dat niet zoveel verschil gaan maken dat je ineens enorm zal meuren. Verder zeg ik ook ā€œniet per seā€, zal per persoon verschillen en liggen aan wat je eet en hoe je je tanden verzorgt.

2 likes

huh hoezo is dit een gegeven feit? Ik ontbijt tijdens mijn make up dus nee ik poets mijn tanden als ik daar klaar mee ben

35 likes

Dat is helaas illegaal volgens Telefoonnummer

8 likes

Tuurlijk maar nu moet ik opeens denken aan dit waargebeurde verhaal van een buurman van toen ik een jaar of 14 was dus hij was dan dertig ofzo
Die poetste nooit zijn tanden, behalve als ze naar de tandarts gingen, dan poetste hij ze met Cif

4 likes

Werkte dat?

1 like

Nou blijkbaar goed genoeg om het altijd zo te doen 🫣

Ik doe vaak m’n makeup en haar boven in de badkamer en dan eet ik beneden m’n ontbijt.

Ik eet vaak yoghurt met zaden of havermout en dan vind ik t juist fijn om daarna m’n tanden te poetsen. Maar in de haast of chaos ā€˜s ochtends vergeet ik dat heel soms. Meestal breng ik m’n kind eerst naar school en ga ik dan naar m’n werk en dan kom ik toch langs huis, dan poets ik ze nog even.

Maar ik hoop dan wel dat ik niet met de juf of andere ouders hoef te praten, want ik vind het wel goor.

7 likes

Nou je spoelt dan nog na en dep je je mond droog. Dan is het toch logisch dat je daarna je make up doet. Anders veeg je het eraf.

1 like

Ja ik veeg altijd mijn mascara eraf als ik mijn mond droog dep… Hoeveel mensen dragen nou daadwerkelijk lippenstift dagelijks :sweat_smile:

11 likes

Ik begin te twijfelen aan mijn eigen poetsskills. Ik heb de tandpasta als een kleuter met melksnor op mijn gezicht zitten. Dus na het poetsen was ik sowieso mijn gezicht :sweat_smile:

3 likes

Nou ook gewoon je dagcreme, labello, foundation etc. Maar blijkbaar ben ik de vreemde die een duidelijke routine heeft en dus niet met opgepoetste tanden de deur uit gaat.

3 likes

ik kan dat eigenlijk wel gewoon zonder dat ik mijn make up eraf veeg?

17 likes

tanden poetsen 's ochtends

• voor ontbijt
  • na ontbijt
  • ik ontbijt niet

0 stemmers

2 likes

Eigenlijk moet je na het tandenpoetsen juist niet spoelen met water en alleen de tandpasta uitspugen. :nerd_face:

7 likes

Ik doe altijd eerst al mijn makeup behalve lippenstift, dan tandenpoetsen en dan mijn lippenstift. Smeer dan echt niet ineens foundation weg ofzo

4 likes