Werkte dat?
Nou blijkbaar goed genoeg om het altijd zo te doen 🫣
Ik doe vaak m’n makeup en haar boven in de badkamer en dan eet ik beneden m’n ontbijt.
Ik eet vaak yoghurt met zaden of havermout en dan vind ik t juist fijn om daarna m’n tanden te poetsen. Maar in de haast of chaos ‘s ochtends vergeet ik dat heel soms. Meestal breng ik m’n kind eerst naar school en ga ik dan naar m’n werk en dan kom ik toch langs huis, dan poets ik ze nog even.
Maar ik hoop dan wel dat ik niet met de juf of andere ouders hoef te praten, want ik vind het wel goor.
Nou je spoelt dan nog na en dep je je mond droog. Dan is het toch logisch dat je daarna je make up doet. Anders veeg je het eraf.
Ja ik veeg altijd mijn mascara eraf als ik mijn mond droog dep… Hoeveel mensen dragen nou daadwerkelijk lippenstift dagelijks
Ik begin te twijfelen aan mijn eigen poetsskills. Ik heb de tandpasta als een kleuter met melksnor op mijn gezicht zitten. Dus na het poetsen was ik sowieso mijn gezicht
Nou ook gewoon je dagcreme, labello, foundation etc. Maar blijkbaar ben ik de vreemde die een duidelijke routine heeft en dus niet met opgepoetste tanden de deur uit gaat.
ik kan dat eigenlijk wel gewoon zonder dat ik mijn make up eraf veeg?
tanden poetsen 's ochtends
- voor ontbijt
- na ontbijt
- ik ontbijt niet
0 stemmers
Eigenlijk moet je na het tandenpoetsen juist niet spoelen met water en alleen de tandpasta uitspugen.
Ik doe altijd eerst al mijn makeup behalve lippenstift, dan tandenpoetsen en dan mijn lippenstift. Smeer dan echt niet ineens foundation weg ofzo
Huh je veegt toch niet over je hele gezicht als je je mond droog dept, of doe je het zo
Ik vraag me serieus af hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik zie echt helemaal voor me hoe iemand als een soort maniak staat te poetsen.
Hahaha dit doet mij denken aan die reels eerst met hoe mannen creme of skin care opsmeren. Altijd zo tering hardhandig
De tandpasta loopt altijd over de houder van de tandenborstel en die komt tegen mijn wang aan
Ik heb dit ook hoor. Kan echt niet fatsoenlijk mijn tandenpoetsen en snap ook echt niet hoe mensen tandenpoetsend door het huis kunnen lopen. Ik lijk wel een wandelende kwijlmachine zodra die tandenborstel in mijn buurt komt dus make-up komt bij mij idd ook altijd erna.
Omdat ze volgens mij adviseren niet binnen 30min na eten je tanden te poetsen. Zoveel tijd heb ik niet sochtends
Als we toch bezig zijn. Make-up:
- voor het tandenpoetsen
- na het tandenpoetsen
0 stemmers
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit maar ontbijt vaak tijdens het opmaken en poets daarna m’n tanden
Volgens mij is het advies ook poetsen voor ontbijt, ivm je glazuur tenzij je echt lang hebt tussen het poetsen en ontbijt. Met wat water drinken heb ik over het algemeen niks tussen m’n tanden na mijn kwark, en anders kan ik altijd even stokeren.
Voor de rest boeit het me geen hol, als mensen maar poetsen.