Stel je persoonlijke vraag #54

En dan half op mn bek of door mn enkel gaan

6 likes

Voor de mensen met kinderen:

Heb je wel eens spijt dat je kinderen hebt gekregen?

• Ja, ik heb spijt dat ik (een) kind(eren) heb
  • Ik heb meerdere kinderen en had er achteraf liever minder gehad
  • Mwah soms een moment maar niet echt spijt
  • Niet echt spijt maar ik weet niet of er opnieuw voor zou gaan als ik nog geen kinderen had
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Knijpen of stampen. Ziet er dom uit, maar helpt wel.

4 likes

Ligt een beetje aan hoe ze ermee omgaan he. Als het er de hele tijd over gaat en ze er veel onenigheid over hebben vind ik het rot voor beide, dat ze zo’n issue hebben in hun relatie. Als ze beide geaccepteerd hebben dat ze iets anders willen maar toch leven met het verschil vind ik er verder niks van, behalve misschien bewondering/respect voor hoe ze ermee omgaan.

3 likes

Ja ik geloof dus dat nee schudden helpt, maar heb er geen bewijs voor. Is altijd snel over als ik dat doe maar misschien is het raar toeval.

5 likes

Haha ik vind dit heel schattig.

6 likes

Dit heeft pas wel op insta gestaan dat het wel zou helpen, maar met mijn endless scroll spanningsboog ben ik natuurlijk alweer vergeten wat de theorie was :joy:

1 like

Definieer vies zoals je zelf wil, is geen vast concept.

Dankzij @issa : zijn er kleuren die jij vies vindt?

• Nee
  • Ja eentje
  • Ja meerdere

0 stemmers

Zijn er influencers die jij vies vindt?

• Nee
  • Ja eentje
  • Ja meerdere

0 stemmers

Dankzij mezelf: Zijn er forummers die jij vies vindt?

• Nee
  • Ja eentje
  • Ja meerdere

0 stemmers

Sorry nadat ik iemand hier ooit zag posten dat ze bij volle bewustzijn in het bad had geplast waar haar vriend nog in moest gaan zitten, ben ik mentaal uitgecheckt.

8 likes

Laatst zag ik op TikTok die influencer Sheida voorbijkomen en ze was onderweg naar een afspraak en kwam er toen achter dat ze was vergeten haar tanden te poetsen. Ze had wel gewoon een outfit aan en haar haar en make-up waren gedaan. Dit vind ik:

• Geen woorden voor: GOOR!
  • Vies, maar kan gebeuren
  • Neutraal
  • Normaal

0 stemmers

Zou zoiets jou kunnen overkomen?

• 100% never nooit niet
  • Er is een kleine, minieme kans
  • Ja, gebeurt mij met enige regelmaat

0 stemmers

1 like

Tanden poetsen is toch wel het minimale als je de deur uit gaat, dat voelt voor jezelf toch ook goor

7 likes

Ik snap dit niet. Je poetst toch je tanden voor je make up gaat doen?

2 likes

Dat zou je denken, maar voor veel mensen is het ook normaal om met hun naar broodje shoarma ruikende oksels het openbaar vervoer bijvoorbeeld in te stappen

3 likes

Als je verder een goede mondhygiëne hebt, de avond ervoor nog goed gepoetst en geflost/gestokerd/geragerd betekent dat echt niet per se dat je dan uit je mond stinkt hoor. Zou het verder niet aanraden ofzo.

6 likes

Nou ik had op school een vriendin die alleen maar in de avond poetste en dat rook je heus wel

Maar goed dat is dezelfde discussie als mijn haar is zes jaar niet gewassen het ruikt nog steeds naar bloemetjes en hoe weet je nou dat we een hond hebben hij is toch geurloos.

Allemaal prima een eigen mening ik ga wel een stukje verderop zitten

12 likes

Ja, maar ik heb met mijn slaperige hoofd wel een routine. Als deze opeens plots verstoord wordt (iemand belt onverwachts aan tussendoor/ belt etc, er valt wat om ergens etc etc). Dan kan het best zijn dat ik opeens iets vergeet (je horloge omdoen, of m’n ring heb ik wel vaker, dus kan me voorstellen dat bij iemand tandenpoetsen ook kan gebeuren als je niet een heel gore adem hebt).

Vind het vies als iemand z’n tanden niet poetst, maar in haar geval was het echt even per ongeluk. Zou dan gewoon ergens even snel m’n tandenpoetsen.

18 likes

Een keer per dag standaard poetsen lijkt me ook hopeloos moeizaam ja. Maar als je normaal elke avond en ochtend uitgebreid poetst zal dat niet zoveel verschil gaan maken dat je ineens enorm zal meuren. Verder zeg ik ook “niet per se”, zal per persoon verschillen en liggen aan wat je eet en hoe je je tanden verzorgt.

2 likes

huh hoezo is dit een gegeven feit? Ik ontbijt tijdens mijn make up dus nee ik poets mijn tanden als ik daar klaar mee ben

35 likes

Dat is helaas illegaal volgens Telefoonnummer

8 likes

Tuurlijk maar nu moet ik opeens denken aan dit waargebeurde verhaal van een buurman van toen ik een jaar of 14 was dus hij was dan dertig ofzo
Die poetste nooit zijn tanden, behalve als ze naar de tandarts gingen, dan poetste hij ze met Cif

4 likes