Stel je persoonlijke vraag #54

Aangesproken? Ik hoop dat ze halt krijgen? Dit is toch mishandeling.

27 likes

Geen idee, het kwam voorbij op de FB pagina van de wijk

Knuffel jij liever iemand die

• Kleiner is
  • Even lang is
  • Langer is

0 stemmers

Ik moest laatst iemand knuffelen die kleiner is en dat is zo raar?! Ik vind mensen knuffelen die kleiner zijn niet leuk, omdat ik gewoon half wil stikken wanneer iemand me knuffelt (bij wijze van spreken) en mijn hoofd ergens tegen wil leunen.

2 likes

haha ja een van mijn beste vriendinnen die ik graag wil knuffelen is én veel kleiner én heel slank, en nu ik ook nog dik ben geworden voelt het soms alsof ik haar kan crushen :joy: ik ben ook best een tegen me aandrukken knuffelaar maar dat voelt minder goed bij haar

4 likes

Ik eet kwark van een jaar over datum nog op. Als de verpakking dicht was en het is koel bewaard is het niet bedorven.

7 likes

Het ligt misschien een beetje aan wie/wat voor relatie, want ik heb een vriendin die een stukje kleiner maar vooral heeeel tenger en petite is en als ik haar een knuffel geef heb ik echt het idee dat ik een soort reus ben en dat vind ik niet een leuk gevoel :joy: en ook niet lekker knuffelen, alsof ik heel voorzichtig moet zijn.

Maar m’n nichtje van 1,5 flink knuffelen vind ik heerlijk :grin:

6 likes

Knuffel graag met mensen die langer zijn. Bij een goede vriend heb ik dat sowieso maar dan vind ik hem knuffelen met mijn armen om zijn nek fijn. Heel mn tieten worden geplet maar oke.

2 likes

Ken jij twee mensen die al lang(er) samen zijn en waarbij het heel duidelijk is dat de vrouw (of man maar meestal de vrouw) graag wil trouwen en de ander daar geen interesse in heeft/het geen big deal vindt/het niet gaat vragen?

• Nee ken ik niet
  • Ja ken ik wel
  • Dat ben ik zelf

0 stemmers

Wat vind je daarvan?

• Niks
  • Ja prima
  • Kut van hem
  • Zielig van haar

0 stemmers

1 like

Wat doe jij als je voet slaapt vraagteken

• Wachten
  • Ermee proberen te lopen
  • Tenen proberen te bewegen
  • Mn hoofd ff schudden
  • Iets anders

0 stemmers

3 likes

En dan half op mn bek of door mn enkel gaan

6 likes

Voor de mensen met kinderen:

Heb je wel eens spijt dat je kinderen hebt gekregen?

• Ja, ik heb spijt dat ik (een) kind(eren) heb
  • Ik heb meerdere kinderen en had er achteraf liever minder gehad
  • Mwah soms een moment maar niet echt spijt
  • Niet echt spijt maar ik weet niet of er opnieuw voor zou gaan als ik nog geen kinderen had
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Knijpen of stampen. Ziet er dom uit, maar helpt wel.

4 likes

Ligt een beetje aan hoe ze ermee omgaan he. Als het er de hele tijd over gaat en ze er veel onenigheid over hebben vind ik het rot voor beide, dat ze zo’n issue hebben in hun relatie. Als ze beide geaccepteerd hebben dat ze iets anders willen maar toch leven met het verschil vind ik er verder niks van, behalve misschien bewondering/respect voor hoe ze ermee omgaan.

3 likes

Ja ik geloof dus dat nee schudden helpt, maar heb er geen bewijs voor. Is altijd snel over als ik dat doe maar misschien is het raar toeval.

5 likes

Haha ik vind dit heel schattig.

6 likes

Dit heeft pas wel op insta gestaan dat het wel zou helpen, maar met mijn endless scroll spanningsboog ben ik natuurlijk alweer vergeten wat de theorie was :joy:

1 like

Definieer vies zoals je zelf wil, is geen vast concept.

Dankzij @issa : zijn er kleuren die jij vies vindt?

• Nee
  • Ja eentje
  • Ja meerdere

0 stemmers

Zijn er influencers die jij vies vindt?

• Nee
  • Ja eentje
  • Ja meerdere

0 stemmers

Dankzij mezelf: Zijn er forummers die jij vies vindt?

• Nee
  • Ja eentje
  • Ja meerdere

0 stemmers

Sorry nadat ik iemand hier ooit zag posten dat ze bij volle bewustzijn in het bad had geplast waar haar vriend nog in moest gaan zitten, ben ik mentaal uitgecheckt.

8 likes

Laatst zag ik op TikTok die influencer Sheida voorbijkomen en ze was onderweg naar een afspraak en kwam er toen achter dat ze was vergeten haar tanden te poetsen. Ze had wel gewoon een outfit aan en haar haar en make-up waren gedaan. Dit vind ik:

• Geen woorden voor: GOOR!
  • Vies, maar kan gebeuren
  • Neutraal
  • Normaal

0 stemmers

Zou zoiets jou kunnen overkomen?

• 100% never nooit niet
  • Er is een kleine, minieme kans
  • Ja, gebeurt mij met enige regelmaat

0 stemmers

1 like

Tanden poetsen is toch wel het minimale als je de deur uit gaat, dat voelt voor jezelf toch ook goor

7 likes