Stel je persoonlijke vraag #54

Oh ik lees dit nu voor het eerst. Wissel je dan omdat je daarna nog een keer ziek zou kunnen worden van je tandenborstel? Of gewoon omdat het vies is ofzo?

3 likes

Omdat mijn tandarts heeft gezegd dat het moet, na een keelontsteking. Geen idee waarom haha

1 like

Ben dan toch al ziek geweest :woman_shrugging:

4 likes

Omdat je dan bacteriën op je tandenborstel hebt zitten. Die gaan niet zomaar dood, dus dan kun je beter vervangen. Net als een koortslip is anders een kans dat het terug komt.

1 like

Als je gezellig in een restaurant zit, en iemand van de bediening gooit perongeluk een drankje over je heen. Nadat ze je excuses aanbieden, en ze vragen of alles goed gaat etc.
Verwacht je dat je dan korting krijgt?

• Ja, ik verwacht dat ze de drankjes van huis geven.
  • Ja, ik verwacht dat ze de hele rekening kwijtschelden.
  • Nee, ongelukje kan gebeuren.

0 stemmers

Op zijn minst het drankje dat over mij heen ging, zou ik echt gek vinden als ik daarvoor moest betalen

20 likes

Sowieso verwacht ik niet dat ze de hele rekening of alle drankjes van het huis doen. En op zich na oprechte excuses verwacht ik verder ook niets in de zin van, dat ik vind dat ze nog iets zouden móeten doen, want kan gebeuren. Maar één rondje voor de tafel of op z’n minst voor mij van het huis zou ik wel “normaal” vinden haha

Is mij vorige zomer nog wel gebeurd, echt vol glas bier over mij heen :joy: er is toen gezegd dat we een rondje kregen maar stond uiteindelijk wel op de rekening en heb daar verder ook geen punt van gemaakt want het was een ongelukje en ze hebben geprobeerd mij zo goed als kon te helpen drogen :joy:

8 likes

Bij een bacteriële infectie heeft het wellicht zin, maar griep of verkoudheid is een virus, die krijg je niet nog eens omdat er een paar virusdeeltjes op je tandenborstel zijn blijven zitten.
En een koortslip is ook een virus, en eentje die je altijd bij je draagt, daar helpt vervangen van tandenborstel (helaas) echt niks tegen

11 likes

Ja mja 9/10 mensen hebben hun tandenborstel in de badkamer naast de wc staan en spoelen door zonder de wc-bril dicht te doen, denk dat bacteriën van een griepje dan je minste zorgen zouden moeten zijn :skull:

5 likes

Een tijdje terug gooide een serveerster thee over mij en mijn tas heen, vervolgens rende ze weg en er kwam verder ook niemand naar ons toe? Ben toen zelf doekje/servetten gaan halen bij de bar. Na een hele tijd kwam de serveerster terug en zei dat ze gelijk was gaan koelen omdat ze zich verbrand had, dus dat begreep ik natuurlijk wel. Maar vond het wel gek dat er niet iemand anders even naar ons toekwam want de thee was ook over mij en mijn tas heen gekomen :sweat_smile:

3 likes

Ik moest een keer alsnog het biertje afrekenen wat de serveerster half over mij heen had laten vallen, vond ik vrij bijzonder haha

Edit:
Kreeg wel een nieuwe, maar die moest ik dus afrekenen

1 like

Ja ik dus ook :frowning: maar ze zeiden bij mij wel “deze krijg je van het huis” alleen dat was uiteindelijk niet verrekend op de rekening

Tenzij ze bedoelden dat ik het over mij heen gegoten biertje van het huis kreeg maar dat ik de nieuwe wel moest betalen :laughing:

1 like

Vind beide raar hoor, hier betaalde je ook direct wat je bestelde maar had persoonlijk dat drankje en eventueel een extra niet aangeslagen als ik de persoon was geweest die aan het werk was.

1 like

waar heb jij het meer van?

• lente/zomerkleding
  • herfst/winterkleding

0 stemmers

en van welke kledingstukken het meest?

• (zomer)topjes
  • t shirts
  • longsleeves
  • blouses
  • overhemden
  • vesten
  • truien
  • jurkjes
  • winterjurken
  • korte rokken
  • langere rokken
  • korte broeken
  • lange broeken
  • tuinbroeken
  • jumpsuits
  • colberts
  • dunne jasjes
  • dikkere/winter jassen

0 stemmers

2 likes

Ik vind het zo vervelend als iets strak zit of ik een kledingstuk de hele tijd voel.
Doe mij maar korte broek meet een shirtje

3 likes

Ik kreeg vorig jaar een glas rode wijn vol over me heen omdat de serveerster het dienblad schuin hield ofzo :smiling_face_with_tear: kreeg een nieuw glas maar daar moest ik gewoon voor betalen. Vond ik wel beetje lullig want rode wijn is zo kut om uit je kleren te krijgen ook. Het zat ook nog over mijn tas

1 like

Bij ons was de regel dat de klant de drank gewoon betaalt en wij aanboden om de kosten voor droogkuis op ons te nemen bvb. Want hoeveel korting is toereikend voor de geleden schade?

Ik kan me ook nog herinneren dat een vrouw haar bontjas in de fik vloog toen ze iets te dicht bij de kaarsen kwam :joy:

4 likes

Ik heb tijdje terug een glas rode wijn over m’n jurk heen gekregen in een restaurant. Glas wijn stond toen niet op de rekening en ze hebben de kosten van de stomerij betaald.

11 likes

Ik vind dat raar sorry, ik zou aanbieden het glas wijn van het huis te geven en de schoonmaakkosten te betalen. De gast zit vervolgens nog wel met een vieze vlek (al dan niet stinkend naar bier) in je cafe of restaurant.

Het gaat niet perse om korting in mijn ogen maar wel om servicegerichtheid.

18 likes

Dit blijft toch ook zo bij een gratis glas wijn? Tenzij je beslist om je etentje te stoppen en naar huis te gaan.

1 like