Stel je persoonlijke vraag #54

Een tijdje terug gooide een serveerster thee over mij en mijn tas heen, vervolgens rende ze weg en er kwam verder ook niemand naar ons toe? Ben toen zelf doekje/servetten gaan halen bij de bar. Na een hele tijd kwam de serveerster terug en zei dat ze gelijk was gaan koelen omdat ze zich verbrand had, dus dat begreep ik natuurlijk wel. Maar vond het wel gek dat er niet iemand anders even naar ons toekwam want de thee was ook over mij en mijn tas heen gekomen :sweat_smile:

3 likes

Ik moest een keer alsnog het biertje afrekenen wat de serveerster half over mij heen had laten vallen, vond ik vrij bijzonder haha

Edit:
Kreeg wel een nieuwe, maar die moest ik dus afrekenen

1 like

Ja ik dus ook :frowning: maar ze zeiden bij mij wel ā€œdeze krijg je van het huisā€ alleen dat was uiteindelijk niet verrekend op de rekening

Tenzij ze bedoelden dat ik het over mij heen gegoten biertje van het huis kreeg maar dat ik de nieuwe wel moest betalen :laughing:

1 like

Vind beide raar hoor, hier betaalde je ook direct wat je bestelde maar had persoonlijk dat drankje en eventueel een extra niet aangeslagen als ik de persoon was geweest die aan het werk was.

1 like

waar heb jij het meer van?

• lente/zomerkleding
  • herfst/winterkleding

0 stemmers

en van welke kledingstukken het meest?

• (zomer)topjes
  • t shirts
  • longsleeves
  • blouses
  • overhemden
  • vesten
  • truien
  • jurkjes
  • winterjurken
  • korte rokken
  • langere rokken
  • korte broeken
  • lange broeken
  • tuinbroeken
  • jumpsuits
  • colberts
  • dunne jasjes
  • dikkere/winter jassen

0 stemmers

2 likes

Ik vind het zo vervelend als iets strak zit of ik een kledingstuk de hele tijd voel.
Doe mij maar korte broek meet een shirtje

3 likes

Ik kreeg vorig jaar een glas rode wijn vol over me heen omdat de serveerster het dienblad schuin hield ofzo :smiling_face_with_tear: kreeg een nieuw glas maar daar moest ik gewoon voor betalen. Vond ik wel beetje lullig want rode wijn is zo kut om uit je kleren te krijgen ook. Het zat ook nog over mijn tas

1 like

Bij ons was de regel dat de klant de drank gewoon betaalt en wij aanboden om de kosten voor droogkuis op ons te nemen bvb. Want hoeveel korting is toereikend voor de geleden schade?

Ik kan me ook nog herinneren dat een vrouw haar bontjas in de fik vloog toen ze iets te dicht bij de kaarsen kwam :joy:

4 likes

Ik heb tijdje terug een glas rode wijn over m’n jurk heen gekregen in een restaurant. Glas wijn stond toen niet op de rekening en ze hebben de kosten van de stomerij betaald.

11 likes

Ik vind dat raar sorry, ik zou aanbieden het glas wijn van het huis te geven en de schoonmaakkosten te betalen. De gast zit vervolgens nog wel met een vieze vlek (al dan niet stinkend naar bier) in je cafe of restaurant.

Het gaat niet perse om korting in mijn ogen maar wel om servicegerichtheid.

18 likes

Dit blijft toch ook zo bij een gratis glas wijn? Tenzij je beslist om je etentje te stoppen en naar huis te gaan.

1 like

Ja, maar het getuigt toch van service dat je het dan niet hoeft te betalen en gratis krijgt ? Het neemt het probleem natuurlijk niet direct weg maar als het niet door mij veroorzaakt is omdat ik mijn biertje al van het dienblad wou pakken is dat het minste wat je kan doen.

Vind het echt heel karig als een cafe/restaurant dat niet aanbiedt.

18 likes

Heb hemden in overvloed.

1 like

Nou helemaal geen korting dus. Wel een paar keer sorry maar dat was het dan en ze bracht een paar servetjes :sweat_smile:

1 like

Heb jij wel eens over iemand gepraat digitaal en dat per ongeluk NAAR die persoon gestuurd? Dus een appje/dm whatever?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wel biiiiiijjjjjna

0 stemmers

2 likes

Maar m’n collega wel. Typte iets in een chat over een collega die ook in de call zat terwijl hij z’n scherm deelde. Ik voel weer het ongemak als ik er aan terugdenk.

6 likes

Welke foodfluencers spreken jou aan? En dan bedoel ik qua recepten content, niet qua persoon

• Pien laat haar eten zien
  • Veggilaine
  • Sanne van Lierop
  • Allemaal niet

0 stemmers

Ik was wel een keer live getuige van een collega die haar scherm deelde en toen een chat kreeg van een andere collega in dezelfde meeting over de vierde persoon in onze meeting. Die was toen al vergeten dat ze haar scherm deelde en toen ging ze ook rustig zitten chatten met die ander over die ander. Tot hij zei: we kijken nog mee hoor. Toen wilde ik en verdwijnen want heel ongemakkelijk om daar getuige van te zijn en heel hard lachen om de situatie. Ze hadden overigens wel echt gelijk in waar ze over zaten te chatten, was het er 100000% mee eens.

10 likes

Nee maar wel scherm delen in teams met het hele team en per ongeluk mijn hele scherm ipv de presentatie. En dat er net een roddelchat open stond. Zo veel paniek….

4 likes

Wel een keer een uitgebreid bericht gekregen met hoe vervelend ik was en blabla en dat had naar iemand anders gemoeten

1 like