O man, wat vreselijk. Hoe heb je gereageerd?
Ik stuurde een screenshot van de collega die altijd verschrikkelijke hoofden kan trekken, naar de collega zelf.
Deze vraag kwam door een tiktok die ik zag waar iemand een drankje over zich heen kreeg en ‘‘raar’’ vond dat ze geen korting kreeg. Zelfs vond dat de hele rekening kwijtgescholden had moeten worden.
Zelf werk ik in een restaurant, als zoiets gebeurt bij ons krijgen ze vaak wel een drankje van het huis als zoiets gebeurt. Vindt ik ook wel zo netjes, als gast is al vervelend genoeg.
Weet nog dat 1x collega rode wijn omstoot en over degene kleding ging toen hebben we ook aangeboden de stomerij kosten te betalen.
Nou ik zei iets als dat het vast niet voor mij bedoeld was maar verklaar gerust wat je bedoelt, en toen hebben we eerst op de avond zelf gepraat en toen een week later ofzo nog een keer. Uiteindelijk zat zij niet lekker in haar vel en ik was gewoon net als altijd maar dat was niet goed gevallen. We zijn inmiddels 15 jaar verder en nog steeds vriendinnen
En ik heb toen echt geluk gehad. Ging over een freelancer waar we mee werkten, maar toevallig had de persoon die hij geïnterviewd had dezelfde naam waardoor de freelancer dacht dat ik het over de geïnterviewde had…
Hou jij weleens een pyjama dag bijv in het weekend of vakantie?
- Ja, ik blijf heel de dag in mijn pyjama
- half, ik kleed mij om naar iets comfortabels (joggingspak oid)
- Nee ik kleed mij altijd om naar gewone kleren
- Anders
0 stemmers
Denk aan een appel!
- Ik zie in mn hoofd een appel, tot in detail
- Ik zie gewoon een appel, maar niet echt in detail
- Ik zie het woord appel
- Ik zie helemaal niets
- Anders
0 stemmers
Ik proef 'm en hoor m’n tanden erin
Waaaat?! Eet je vaak appels
Ja ik volg nog net niet zo’n appeldieet. Is gewoon een superlekkere snack.
Oh wow, ik lees dit en hoor meteen die knars van in een appel bijten hahaha. Proeven dan weer niet.
Ik eet zo’n 4 x per week een appel maar zo gedetailleerd komt dat niet in me op. Ik zie de letters voor me, in een duidelijk lettertype in donkergroen.
- True, ik ben obsessed met mijzelf en doe niet aan zelfontwikkeling uit een boekje
- True, ik ben niet obsessed met mijzelf en doe wel aan zelfontwikkeling uit een boekje
- Niet true, ik ben wel obsessed met mijzelf en juist daarom doe ik aan zelfontwikkeling uit een boekje
- Niet true, ik ben niet obsessed met mijzelf en juist daarom doe ik niet aan zelfontwikkeling uit een boekje
0 stemmers
Haha interessant, die kleur lettertype ook!
Nu ik weer wakker ben en dit teruglees denk ik dat we half aan het spacen waren ofzo?
Als ik een pyjamadag hield moest ik de hele dag tegen mezelf zeggen ‘o wat heerlijk’ terwijl ik het echt een drama vond. Gelukkig inmiddels geleerd dat dingen ook gewoon niet bij je kunnen passen
Haha ja ik associeer de hele dag in een pyjama altijd met ziek zijn dus ik heb altijd gewone kleren aan als ik ben opgestaan
Ja. Brrrrr. Zo’n schmutzig gevoel de hele dag in een pyjama.
Mn moeder zei ineens net aan het einde van het telefoongesprek “love youuuu”. Ik zei huh? Toen zei ze "ja dat zeg jij toch ook altijd tegen (naam vriend) aan de telefoon. “Ik dacht dat doe ik ook een keertje.” Hahaha
Zeg jij love you, dus NIET ik hou van je, aan de telefoon als je met je ouder(s) belt?
- Ja standaard
- Nee nooit
- Soms
- Zelden
0 stemmers
Het blijft wel altijd wat milder klinken dan , hou van je. Dat zeggen we wel vaker aan het einde van het gesprek.
En zeg je wel eens “hou van je” aan het einde van het telefoongesprek tegen je ouder(s)?
- Nooit
- Zelden
- Regelmatig
- Soms
0 stemmers