Stel je persoonlijke vraag #54

Ja, maar het getuigt toch van service dat je het dan niet hoeft te betalen en gratis krijgt ? Het neemt het probleem natuurlijk niet direct weg maar als het niet door mij veroorzaakt is omdat ik mijn biertje al van het dienblad wou pakken is dat het minste wat je kan doen.

Vind het echt heel karig als een cafe/restaurant dat niet aanbiedt.

18 likes

Heb hemden in overvloed.

1 like

Nou helemaal geen korting dus. Wel een paar keer sorry maar dat was het dan en ze bracht een paar servetjes :sweat_smile:

1 like

Heb jij wel eens over iemand gepraat digitaal en dat per ongeluk NAAR die persoon gestuurd? Dus een appje/dm whatever?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wel biiiiiijjjjjna

0 stemmers

2 likes

Maar m’n collega wel. Typte iets in een chat over een collega die ook in de call zat terwijl hij z’n scherm deelde. Ik voel weer het ongemak als ik er aan terugdenk.

6 likes

Welke foodfluencers spreken jou aan? En dan bedoel ik qua recepten content, niet qua persoon

• Pien laat haar eten zien
  • Veggilaine
  • Sanne van Lierop
  • Allemaal niet

0 stemmers

Ik was wel een keer live getuige van een collega die haar scherm deelde en toen een chat kreeg van een andere collega in dezelfde meeting over de vierde persoon in onze meeting. Die was toen al vergeten dat ze haar scherm deelde en toen ging ze ook rustig zitten chatten met die ander over die ander. Tot hij zei: we kijken nog mee hoor. Toen wilde ik en verdwijnen want heel ongemakkelijk om daar getuige van te zijn en heel hard lachen om de situatie. Ze hadden overigens wel echt gelijk in waar ze over zaten te chatten, was het er 100000% mee eens.

10 likes

Nee maar wel scherm delen in teams met het hele team en per ongeluk mijn hele scherm ipv de presentatie. En dat er net een roddelchat open stond. Zo veel paniek….

4 likes

Wel een keer een uitgebreid bericht gekregen met hoe vervelend ik was en blabla en dat had naar iemand anders gemoeten

1 like

O man, wat vreselijk. Hoe heb je gereageerd?

1 like

Ik stuurde een screenshot van de collega die altijd verschrikkelijke hoofden kan trekken, naar de collega zelf. :cry:

9 likes

Deze vraag kwam door een tiktok die ik zag waar iemand een drankje over zich heen kreeg en ‘‘raar’’ vond dat ze geen korting kreeg. Zelfs vond dat de hele rekening kwijtgescholden had moeten worden.

Zelf werk ik in een restaurant, als zoiets gebeurt bij ons krijgen ze vaak wel een drankje van het huis als zoiets gebeurt. Vindt ik ook wel zo netjes, als gast is al vervelend genoeg.
Weet nog dat 1x collega rode wijn omstoot en over degene kleding ging toen hebben we ook aangeboden de stomerij kosten te betalen.

3 likes

Nou ik zei iets als dat het vast niet voor mij bedoeld was maar verklaar gerust wat je bedoelt, en toen hebben we eerst op de avond zelf gepraat en toen een week later ofzo nog een keer. Uiteindelijk zat zij niet lekker in haar vel en ik was gewoon net als altijd maar dat was niet goed gevallen. We zijn inmiddels 15 jaar verder en nog steeds vriendinnen

3 likes

En ik heb toen echt geluk gehad. Ging over een freelancer waar we mee werkten, maar toevallig had de persoon die hij geïnterviewd had dezelfde naam waardoor de freelancer dacht dat ik het over de geïnterviewde had…

3 likes

Hou jij weleens een pyjama dag bijv in het weekend of vakantie?

• Ja, ik blijf heel de dag in mijn pyjama
  • half, ik kleed mij om naar iets comfortabels (joggingspak oid)
  • Nee ik kleed mij altijd om naar gewone kleren
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Denk aan een appel!

• Ik zie in mn hoofd een appel, tot in detail
  • Ik zie gewoon een appel, maar niet echt in detail
  • Ik zie het woord appel
  • Ik zie helemaal niets
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik proef 'm en hoor m’n tanden erin

2 likes

Waaaat?! Eet je vaak appels

1 like

Ja ik volg nog net niet zo’n appeldieet. Is gewoon een superlekkere snack.

2 likes

Oh wow, ik lees dit en hoor meteen die knars van in een appel bijten hahaha. Proeven dan weer niet.

4 likes