Stel je persoonlijke vraag #54

Een voicebericht delen met collega’s

• Handig
  • Neutraal
  • Irritant

0 stemmers

• Doe ik
  • Doe ik niet

0 stemmers

1 like

Wandelende takken

• Leuk
  • Eng
  • Geen idee
  • Heb ik
  • Heb ik niet

0 stemmers

1 like

Wij hadden ze vroeger en ze vermenigvuldigen zich als gekken en ze ontsnapten uit het terrarium :+1:t2: geen aanrader

5 likes

Ja wij hadden ze als huisdier voor de klas op de basisschool, maar die beesten waren echt niet te houden

7 likes

Wandelend blad vind ik nog mooier <3

29 likes

Mijn vriend vond zijn stagebegeleider erg op een bekende Nederlandse, niet al te knappe, cabaretier lijken. Hij maakte toen een screenshot van zijn foto met daarbij de tekst ‘Nogal (naam van cabaretier), vind je niet?’ maar hij stuurde het naar die begeleider ipv naar mij. Moet er nog steeds aan lachen als ik er aan denk. Die man leek er ook echt heel erg op. In alle stress lukte het mijn vriend niet snel om het bericht weer te verwijderen, die optie bestond ook pas nét, dus niet bekend of de begeleider het ook heeft gezien

2 likes

Heb je ooit thuis wandelende takken gehad?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb ze nu

0 stemmers

1 like

Ik had er 5 en ze hadden allemaal een naam

2 likes

waar in dit verhaal is dit relevant

2 likes

Ik denk dat dat de situatie erger had gemaakt. Stel j vind hem lijken op de meest knappe man op aarde dan is het nog een compliment als dit gebeurd, maar nu zal het hierdoor waarsschijnlijk nog erger zijn omdat het ook als belediging gezien kan worden

6 likes

Lijkt me ook heel subjectief, want wanneer is iemand nou echt lelijk en zou het dus een belediging zijn als je daarmee vergeleken wordt?

2 likes

Nouja als je als 20jarige wordt vergeleken met Youp van 't Hek of met Jandino terwijl je trots bent op je volle bos haar dan kan dat natuurlijk best een belediging zijn.

6 likes

We hebben toch gewoon ogen?

Beledigend: Jandino, JJ vd Wal, Peter Pannenkoek, Youp, Freek, Martijn Konings, Hans Teeuwen, Henry van Loon, Jochem Myer, die uitgemergelde hardloper, Claudia, Soundos.

Niet beledigend: Najib, Theo Maassen, Roue, ehhhhhh daar houdt het wel een beetje op? Het is een lelijke wereld, de standuppers.

23 likes

Theo Maassen niet beledigend?!

10 likes

Nee die straalt wel een bepaald soort rauwe seksualiteit uit. Ligt aan jou als je dat niet kan zien.

9 likes

Rayen Panday en Murth Mossel horen ook in het ‘niet beledigend’-lijstje

Meteen een poll erachteraan:

Vergeleken worden met Matt Rife:

• Belediging
  • Niet een belediging
  • Tussenin

0 stemmers

2 likes

Ik las gelijk dit lijstje zonder context en toen dacht ik even dat het ging over hoe beledigend de cabaratiers in hun shows waren over anderen. Ik dacht al, bijzondere kijk erop

4 likes

DEZE MAN IS ZO LELIJK!!! je gebruikt een verkeerde foto, dit is niet oké, je laat mensen denken dat dit geen lelijke man is door de blauwe ogen en fotoshop. Maar hij is een vrouw hater en nog erger: L E L I J K

Hij heeft super veel filler gebruikt en neptanden en Botox en hij is nog steeds lelijk lelijk lelijk

12 likes

Eerlijk, zou die lippen wel willen van die andere foto

1 like

Naaaah Soundos is toch niet lelijk

32 likes