Stel je persoonlijke vraag #54

In dit geval zou ik nee zeggen, maar ik geloof wel in een soort telepathische banden of het veel eerder dan gecommuniceerd oppikken van signalen. Ik heb een familielid waarmee ik echt al vaker gevoeld of gedroomd heb wat er bij haar gaande was en andersom en we wonen echt niet bij elkaar om de hoek en spreken elkaar niet dagelijks.

5 likes

Dit kan ik wel bevestigen. Zelfs mijn kat die mij niet leuk vind komt nu bij mij. En mijn hond loopt overal achter mij aan. Nog meer dan normaal. En in de avond loopt ze rondjes om mij heen in het schemer/donker als er mensen in mijn buurt komen. Eerder moest ik het zelf maar uitzoeken.

7 likes

Ja hier geloof ik ook echt in! Al zo vaak gehad dat ik een slecht gevoel heb of een onbestemd gevoel door de dag heen. Op hele random momenten dat er verder niks aan de hand is. Vaak zeg ik dat dan ook tegen mijn vriend: er is weer iets met een van mijn familieleden, ik voel het. En dat ik dan inderdaad een paar uur later een appje krijg dat er iets aan de hand is. Of dat ik diegene bel om te vragen hoe het gaat en dan blijkt dat er iets is. Ik voel dat echt in mijn lichaam

4 likes

Ik kijk Parenthood, waarin expliciet gevraagd wordt door een moeder of haar dochter seks heeft met haar vriendje. Heeft een ouder jou dit ooit gevraagd?

• Ja werd me echt expliciet gevraagd
  • Nee alleen subtiele vraagjes
  • Nee gewoon algemene seksuele voorlichting maar niet zoiets
  • Nee niks van dit allen

0 stemmers

3 likes

Het werd niet gevraagd, ik vertelde het zelf :sweat_smile:

2 likes

Moeten Josje en Klaasje hun naam veranderen in Jos en Klaas nu ze 30+ zijn?

• Ja zo werkt dat
  • Nee in Kosje en Klaasje

0 stemmers

3 likes

Ik kreeg voor het eerst een ‘echt vriendje’ (hij kwam bij ons thuis over de vloer) en toen zat ik de volgende dag bij de huisarts voor anticonceptie met de mededeling: ‘vrijen is heel leuk en fijn, maar we willen wel dat je het veilig doet,’ dus het is niet expliciet gevraagd, maar wel geïnsinueerd haha

1 like

Mijn “beste vriendin” had me een ansichtkaart gestuurd, zo’n kaart zonder envelop eromheen dus, met de tekst erop ‘’gefeliciteerd met je ontmaagding, de volgende keer wel een condoom gebruiken hù!”

Dus hoefde m’n moeder het niet meer te vertellen want die kon die kaart gewoon lezen. Ze was not amused en we hadden wel een condoom gebruikt.

14 likes

Kon je je er niet onderuit lullen door te zeggen dat het een of andere zieke grap was? :sob:

3 likes

Nee ik was zo geschrokken dat ik niet zo snel kon nadenken

6 likes

Was het na deze actie einde vriendschap of niet?

3 likes

Een voicebericht delen met collega’s

• Handig
  • Neutraal
  • Irritant

0 stemmers

• Doe ik
  • Doe ik niet

0 stemmers

1 like

Wandelende takken

• Leuk
  • Eng
  • Geen idee
  • Heb ik
  • Heb ik niet

0 stemmers

1 like

Ja wij hadden ze als huisdier voor de klas op de basisschool, maar die beesten waren echt niet te houden

7 likes

Wandelend blad vind ik nog mooier <3

29 likes

Mijn vriend vond zijn stagebegeleider erg op een bekende Nederlandse, niet al te knappe, cabaretier lijken. Hij maakte toen een screenshot van zijn foto met daarbij de tekst ‘Nogal (naam van cabaretier), vind je niet?’ maar hij stuurde het naar die begeleider ipv naar mij. Moet er nog steeds aan lachen als ik er aan denk. Die man leek er ook echt heel erg op. In alle stress lukte het mijn vriend niet snel om het bericht weer te verwijderen, die optie bestond ook pas nĂ©t, dus niet bekend of de begeleider het ook heeft gezien

2 likes

Heb je ooit thuis wandelende takken gehad?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb ze nu

0 stemmers

1 like

Ik had er 5 en ze hadden allemaal een naam

2 likes

waar in dit verhaal is dit relevant

2 likes

Ik denk dat dat de situatie erger had gemaakt. Stel j vind hem lijken op de meest knappe man op aarde dan is het nog een compliment als dit gebeurd, maar nu zal het hierdoor waarsschijnlijk nog erger zijn omdat het ook als belediging gezien kan worden

6 likes