Stel je persoonlijke vraag #54

Neejoh die is al getrouwd :crazy_face:

1 like

Haha ja vriendin stuurde het door via screenopnames, vond zijn hoofd op dag 1 al HEEEL duidelijk; je zag m echt kijken kut nu kan ik haar 25 dagen lang niet dumpen :weary:

3 likes

Welke Lana?

6 likes

https://www.tiktok.com/@lana.rrss?_t=ZN-8v0vQBMJV94&_r=1

8 likes

Waar staat dat ze uit elkaar zijn dan?
Wel echt triest na al die moeite
Edit: gevonden

1 like

man die vrouw dumpt zielig mr andersom juist top

Ja al ben ik grote markt ook wel gaan waarderen. Ik woon nu in het centrum en pak 's ochtends de tram daar naar werk en het heeft dan zo’n fijn sfeertje. Mix van vroege toeristen, horeca personeel wat aan het opstarten is en random mensen.

4 likes

Ligt eraan of hij haar voor die tijd al wou dumpen of niet.

1 like

stinkt wel echt vaak daar, vooral venestraat, naar vieze stad

in de 3 grote winkelstraten en daar rond kan je gewoon het beste naar boven kijken waar de gebouwen er nog een beetje mooi historisch uitzien ipv lelijke winkelpanden

Ja en hij zegt bij het uitpakken van dat vliegticket ook zoiets van ‘We gaan toch niet op vakantie hè?’ op een toon alsof ie inderdaad nog liever ter plekke dood neer zou vallen dan met haar op vakantie te gaan.

Wel echt heel lief dat ze dat allemaal voor hem geregeld heeft zeg. Maar je ziet gewoon meteen al dat hij het echt way too much vindt.

5 likes

vertel me dat je alleen op spui bent geweest zonder te vertellen dat je alleen op spui bent geweest

9 likes

Ik zie net een nieuwsbericht voorbij komen waarin iemand vlucht voor de politie met 180 km per uur

Kan jouw auto 180 km per uur?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Ik heb geen auto

0 stemmers

1 like

Als ik wind mee heb misschien met heel veel moeite 150 op de Duitse snelweg maar is niet een snelheid waar ik mij comfortabel bij voel in m’n fiat panda :joy:

2 likes

Haha in het boekje van mijn Kangoo staat max 152 nouuu dat gaan we maar niet uitproberen

2 likes

uitproberen in duitsland is het vaak

2 likes

Over het algemeen niet, maar anders idd de Duitse autobahn. Plus ook weten dat deze en onze vorige auto het met gemak aan kan (vind het zelf niet fijn, maar de auto valt niet uit elkaar ofzo). De enige reden dat ze niet veel harder gaan is dat bijv Duitse auto’s wettelijk begrensd zijn op zo een 210 km/pu.

Denk dat onze huidige zo een tot 190 goed kan en de vorige was iets sneller dus gok 200 (dat hebben we effectief niet geprobeerd want heb geen doodwens).

Verder nergens voor nodig, behalve als we een keer moeten vluchten voor de politie dan.

7 likes

Ja idd in Duitsland (rustige rechte dus overzichtelijke stukken die er idd niet veel zijn iig niet in de buurt van Nederland) testen of hij echt zo hard kan als wordt gezegd (volgens mij begrensd op 250?)

Vind het ook echt niet oké verder want je kunt echt niet zo snel reageren op dingen als je zo hard rijdt dus doe het verder nooit

1 like

Hmm valt mee hoor! Ik heb een tijd lang elke week vanaf dusseldorf airport naar huis moeten rijden. Rond een uurtje of 10 uur ‘savonds. Dan kan je echt prima op maximale snelheid naar huis knallen. Overdag en op drukkere tijdstippen is t idd niet mogelijk. Maar rijden we alsnog vaak wel 140/150

12 likes

Nee, 165 volgens het boekje, maar moet er niet aan denken. Op de Duitse autobahn een keer 150 gereden, maar het voelt gewoon niet chill.

2 likes

Ik heb een Toyota aygo uit 2020, weet wel bijna zeker dat dat niet gaat lukken. Maar zou t ook absoluut niet willen. Ik woon in het noorden en daar zijn veel wegen vrij slecht verlicht (vind ik) en vind ik bochten rijden etc al best vaak spannend.

2 likes