Stel je persoonlijke vraag #54

Ik vraag het nooit aan mijn manager. Ik boek het gewoon in het systeem en zij keurt het wel goed of af dan. Maar in de praktijk wordt alles goedgekeurd.

2 likes

Omdat ik op internet word doodgegooid met deze trend: draag jij (weer) ballerina’s?

• Ja
  • Nee
  • Nooit anders gedragen

0 stemmers

2 likes

Heb vorig jaar dupes gekocht van de alaia ballerina bij &otherstories. Ik twijfel om daar een luipaardversie aan toe te voegen.

4 likes

Nee maar wil het eigenlijk wel! Gebeurt niet vaak dat ik een trend wel leuk vind op het moment dat het opkomt/in is ipv drie jaar later :joy: zag het vorige zomer bij een heel goed geklede vriendin en sindsdien zit het in mn hoofd

1 like

Ja same ik kan ze ruiken en ook de blaren voelen

35 likes

Luipaard ballerina’s vind ik leuk en heb ik en draag ik. Onder wijde broeken of strakkere pantalons. Andere ballerina’s vind ik trouwens ook wel leuk hoor. Een soort leuke flashback naar mode die ik vroeger droeg.

6 likes

Skinny jeans, ballerinas en een mouwloze tuniek met een tailleriem was mijn uniform.

3 likes

Hangt ervan af hoe streng je definitie van ballerina is, ik draag deze veel maar weet niet zeker of dat telt

En zoiets vind ik ook nog wel leuk

Maar dit zie ik niet zo snel gebeuren

7 likes

Je air rifts zijn zooooooo cute <3 Ik heb de mijne destijds gedragen totdat ze uit elkaar vielen, hopelijk heb je er heel lang plezier van.

2 likes

Ballerina’s zijn echt het enige waarvoor ik mezelf fatshame lol, ben echt dol op mijn stevige kuiten maar ik vind mezelf met ballerina’s echt zo’n Cartoon Network figuur

lisa-dexters-laboratory

Maar dan niet sexy

11 likes

Bah nee, ik voel m’n voeten alweer drijven en die lucht ruik ik ook alweer :nauseated_face:

En ik krijg er ook zere voeten van, want ze bieden 0% ondersteuning voor mijn platvoeten.

4 likes

De hel om ballerina’s te vinden waar steunzolen in pasten! Uiteindelijk toen geëindigd met replay ballerina’s met een bandje over mijn wreef.

3 likes

Jaa ik ben er ook echt verliefd op :two_hearts: En ze zitten zo lekker ook! Hebben de jouwe het lang uitgehouden?

Naar aanleiding van Annemerel bij wie er om kwart voor 10 ‘‘s ochtends nog een schaaltje broccoli van de avond ervoor op het aanrecht staat.

Zou dat bij jou kunnen gebeuren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Life of a catowner :joy:

2 likes
  • Leuke inzamelingsactie
  • Ik snap niet dat hier een nieuwsbericht aan is gewijd
  • Dit kan ook alleen maar in Purmerend

0 stemmers

1 like

Ahh, die zijn mooi!

Ik vind ballerina’s zo dus wel mooi, en overweeg toch weer een paar aan te schaffen.

4 likes

Is toch gewoon perfect voor het regionale nieuws.

4 likes

Oud-collega en ik leven echt voor dit soort nieuwsberichten. We sturen elkaar altijd dit soort grappige en/of gekke berichten. Mijn favoriet is die van de duif die was geflitst door een flitspaal (incl foto).

8 likes

Co op. Het staat voor een coöperatie.