Ik heb het geluk (en de pech) dat ik de enige ben die mijn baan doet bij ons, dus ik hoef met niemand rekening te houden en kan vakantie nemen wanneer ik wil. Moet alleen als ik langer dan een week weg ben wel tussendoor even inchecken om als het nodig is aanpassingen te doen, en ook wel bereikbaar zijn voor het geval dat er echt iets heel erg mis gaat, maar dan kan ik eventuele noodgrepen ook vanaf mijn telefoon doen of mijn baas er doorheen gidsen, dus hoef geen laptop mee te slepen oid.
Want helemaal niemand kan die taak overnemen? Is toch kut dat je zelfs op vakantie gestoord kan worden
Het hele oppervlakkige kan mijn baas ook, die doet de dagelijkse checks, ik doe alleen voor mijn eigen gemoedsrust die ene extra check, zodat ik niet per ongeluk in chaos terugkom. Is me die viijf minuten van mijn vakantie wel waard (meer is het tot nu toe nooit geweest). En dat bereikbaar zijn stoort me ook niet, doe het in geval van nood liever zelf dan dat ik iemand anders’ puin moet ruimen als ik terugkom, wat me al gebeurd is. Dan had ik ook liever een uurtje van mijn vakantie opgegeven dan daar mijn hele eerste werkdag terug mee bezig te moeten zijn.
Maar ik ben ook een van de gelukkigen die haar werk echt superleuk vindt, en ben er sowieso in mijn hoofd veel mee bezig (en niet op een stressvolle manier), ook op vakanties en in weekenden. Ook vaak genoeg dat ik in het weekend of op vakantie even snel een asana-taak aanmaak voor iets wat ik dan als ik weer aan het werk ben kan uitwerken (als ik dat niet meteen doe vergeet ik het idee anders weer)
Voor een grote vakantie vraag ik het eerst even maar een weekendje zet ik gewoon in afas
Hangt er bij mij vanaf om welke vakantie het gaat. Sommige vakanties boek ik in augustus/september voor het jaar een al. Het is dan soms nog niet eens mogelijk om vrij te vragen
Wat doe je dan als het afgewezen wordt? Ik zou dat risico niet durven nemen haha
Nog nier gebeurd gelukkig, maar ik vraag het vaak zo snel mogelijk en soms helpt dit.
Ik ben een verwend kreng want ik hoef geen vrij te vragen maar hoef mijn verlofdagen alleen maar in te voeren. Ik doe dat niet op momenten dat ik mijn collega’s of mezelf in de toekomst naai natuurlijk maar ik heb geen toestemming nodig. Ik maak dan wel afspraken over wat er in die tijd dat ik er niet ben niet gebeurt natuurlijk. Aangezien er niemand doodgaat door mijn afwezigheid is er 0 reden om mijn rechtmatige verlof af te wijzen of me te bellen tijdens mijn vakantie.
Ik vraag het nooit aan mijn manager. Ik boek het gewoon in het systeem en zij keurt het wel goed of af dan. Maar in de praktijk wordt alles goedgekeurd.
Omdat ik op internet word doodgegooid met deze trend: draag jij (weer) ballerina’s?
- Ja
- Nee
- Nooit anders gedragen
0 stemmers
Heb vorig jaar dupes gekocht van de alaia ballerina bij &otherstories. Ik twijfel om daar een luipaardversie aan toe te voegen.
Nee maar wil het eigenlijk wel! Gebeurt niet vaak dat ik een trend wel leuk vind op het moment dat het opkomt/in is ipv drie jaar later zag het vorige zomer bij een heel goed geklede vriendin en sindsdien zit het in mn hoofd
Ja same ik kan ze ruiken en ook de blaren voelen
Luipaard ballerina’s vind ik leuk en heb ik en draag ik. Onder wijde broeken of strakkere pantalons. Andere ballerina’s vind ik trouwens ook wel leuk hoor. Een soort leuke flashback naar mode die ik vroeger droeg.
Skinny jeans, ballerinas en een mouwloze tuniek met een tailleriem was mijn uniform.
Hangt ervan af hoe streng je definitie van ballerina is, ik draag deze veel maar weet niet zeker of dat telt
En zoiets vind ik ook nog wel leuk
Maar dit zie ik niet zo snel gebeuren
Je air rifts zijn zooooooo cute <3 Ik heb de mijne destijds gedragen totdat ze uit elkaar vielen, hopelijk heb je er heel lang plezier van.
Ballerina’s zijn echt het enige waarvoor ik mezelf fatshame lol, ben echt dol op mijn stevige kuiten maar ik vind mezelf met ballerina’s echt zo’n Cartoon Network figuur
Maar dan niet sexy
Bah nee, ik voel m’n voeten alweer drijven en die lucht ruik ik ook alweer
En ik krijg er ook zere voeten van, want ze bieden 0% ondersteuning voor mijn platvoeten.
De hel om ballerina’s te vinden waar steunzolen in pasten! Uiteindelijk toen geëindigd met replay ballerina’s met een bandje over mijn wreef.