Omdat het komt van coöperatie.
Ja precies maar zet dan die puntjes erop!
Kom jij het vaakst bij je dichtstbijzijnde supermarkt?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Voor mij is dat dus AH en daarna Jumbo. Beide iets van 500 meter. De Dirk zit dacht ik iets van 3 km verderop in een beetje een rare wijk. Dat kan dus al reden genoeg zijn voor mij om er niet vaak te komen. Best stom eigenlijk.
Ik ken of volg geen spaaracties meer die nog fysiek zegeltjes geven.
Bedoel je met snoephappen dat je met je mond in een teil water een snoepje ging pakken? Want dat ken ik alleen met dat daar snoepjes voor werden gebruikt met verpakking/cellofaan (zoals een Werthers snoepje).
Oh ja precies dit bedoel ik!
Ik heb geen Spar in de buurt en als ik bijvoorbeeld op vakantie ben dan zoek ik ook het liefst gewoon de supermarkt op waar ik thuis ook boodschappen bij doe (als dat in Nederland of een buurland natuurlijk)
Dus ik ben er al jaren niet meer geweest en nu heel benieuwd naar waarom zoveel mensen de Spar zo vreselijk vinden
Ik kom bijna wekelijks bij de spar. Het assortiment is heel beperkt, en het is echt heel prijzig. Ik fiets er dan langs en haal toch ff een broodje. Maar het is wel een schijtsupermarkt.
Ik beeld me dan bij zulke dingen in, als m’n man het niet zou lusten zou ik dan met 'm samen zijn? Ja. Kan me gewoon niet meer indenken in een datesituatie geloof ik
Nou mn ouders zijn al jarenlang bevriend met een ander koppel waarvan de man geen groente en fruit lust. Ze zijn meerdere malen samen op vakantie gegaan. En dat hij dan als een klein kind alle sla van zn bord wil vegen. Dan zou ik op een 1e date denken, wat is dit voor sukkel.
Lijkt me ook voor je imaginaire man/date lastig om mee te leven, dus waarom niet in therapie als je volwassen bent en nog steeds altijd kipnuggets moet bestellen in een restaurant.
Ik woon vlakbij een medium groot winkelcentrum met 3 supermarkten: AH, Lidl en afgelopen jaar kwam de Aldi erbij (vrij overdreven).
Enige wat er verder in onze wijk zit, is een mini Jumbo. Daarom doe ik daar geen boodschappen, de helft is er niet. En stel ik wil naar een andere Jumbo, moet ik 10 minuten rijden + parkeerkosten betalen.
En ik doe de weekboodschappen wat kan of goedkoper is bij de Lidl en de rest bij AH. Het idee dat Lidl in heel veel producten goedkoper is, dat gaat ook niet meer op. Ik ben met m’n man uit nieuwsgierigheid een keer door de Lidl gelopen met de AH app erbij. 80% van wat wij kopen is bij beide dezelfde prijs
Ik snap ook nooit dat mensen Picnic goedkoper vinden. Als ik die prijzen vergelijk is het ook exact hetzelfde. Alleen heb je daar zo weinig keuze. Dus hier geen Picnic
@Jumpsuit @Plum ja nu zo met voorbeelden denk ik inderdaad wat een ellende. Maar als m’n man verder exact zou zijn hoe hij nu is, dan kan ik ermee leven (al zou ik 'm indd wel naar therapie sturen). Maar dat weet je natuurlijk bij een 1e date of het ondanks dat je levenspartner zou kunnen zijn.
Al heeft m’n man misofonie, wat zowel irritant is voor hem als mezelf, nou ja dat accepteer ik ook gewoon
Dichtsbijzijnde supermarkt is drie kilometer dus ik doe vaak boodschappen bij de supermarkt die ik onderweg tegenkom als ik toch in de auto zit. Heel soms komt Picnic nog maar daar zijn we niet tevreden over dus daar wil ik eigenlijk vanaf.
Ik heb denk 2 jaar geleden eens vergeleken of de Lidl echt goedkoper was dan de Jumbo. Ik had toen de bon van de Lidl vergeleken met de app van de Jumbo. De Lidl was toen goedkoper maar dat kwam omdat hun producten minder inhoud hadden. Bijvoorbeeld kroepoek: een zak bij de Lidl 75 gr en bij de Jumbo 100 gr. Het maakte toen echt niks uit. Alleen het vlees was wat goedkoper.
Ik ben echt in de ban van alle gevoelens en gedachten die supermarkten blijkbaar oproepen
echt teringsaai
Zo wat een kutwinkel is dat! Vreselijk sloom personeel, je kan er geen drol vinden, ze hebben bijna niks in het assortiment en je hebt het gevoel alsof je in een soort postapocalyptische loods loopt.
Heb jaren naast een Dirk gewerkt en zij hadden muizen die naar ons over waren gelopen. Dus wij honderden euro’s uitgeven, omdat de Dirk niks wilde doen. Daardoor vind ik ze nog stommer
Wat doe jij eerder?
- Vakantie boeken
- Vrij vragen op werk
0 stemmers
Ik heb net vrijgevraagd voor een vakantie die al geboekt is, toch een beetje living on the edge.
Ligt voor mij wel aan de periode van vakantie.
Rustige periode boek ik gewoon, populaire vakantieperiodes overleg ik even.
Ik heb tot nu toe altijd op plekken gewerkt waarbij je echt vrij moest vragen. Buiten de populaire periodes hoor je het dan vrij snel en in de zomervakantie is er een bepaalde datum. Ik wacht wel altijd met boeken.