Je partner doet altijd de was en heeft per ongeluk een truitje van je gekrompen. Wat verwacht je?
- Diegene betaalt een nieuw truitje
- Kan gebeuren toch, ik verwacht niks
0 stemmers
Je partner doet altijd de was en heeft per ongeluk een truitje van je gekrompen. Wat verwacht je?
0 stemmers
Ik zou wel echt in paniek raken, maar ik koop het truitje zelf wel opnieuw
Is al een keer gebeurd met een heel mooi vest van merinowol. Moet zeggen dat hij mijn nichtje ook heel mooi stond na het incident.
Beetje nutteloos als hij/zij van de gemeenschappelijke rekening een nieuw truitje betaalt. Ik zou wel boos worden
Dan staan we quitte want ik heb laatst een broek van hem verpest en net gedaan alsof ik niet wist hoe dat kon.
Heb jij nog een oud Microsoft adres, zoals Hotmail/outlook/msn?
0 stemmers
If so, is je mail ooit gelekt bij een datalek? Dus niet per se je ww maar je mail zelf?
0 stemmers
Als je inlogt online en bij beveiliging kijkt naar inlogpogingen, zijn die er dan buiten jou om?
0 stemmers
Omg echt 1 van de redenen waarom ik niet eens wil dat hij de was aanraakt. Hij kan het niet en ik vertrouw hem er niet mee. Ik zie hem al een shirtje per ongeluk op 95 graden zetten. Hell no!
Wie doet bij julie de was?
0 stemmers
En ja dat is misschien heel ouderwets maar nee hij kan het gewoon niet en heeft al vaker dingen daardoor verkloot in de was.
omg, Bulgarije, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, China, Palestijnse Autoriteit en dat was alleen gisteren
Hahah ja same, Venezuela, Colombia, Brazilië, usa, Algerije, Syrië, India, Israël, Bangladesh, zijn er telkens een stuk of 20 per 24 uur. Had echt geen idee, maar is wss al jaren zo want het is deze maand (zover je terug kan kijken) elke dag zo.
Heb gelukkig duo inlog met telefooncode dus ze zijn allemaal mislukt maar het zijn denk ik botfarms met VPN die het blijven proberen.
We doen allebei onze eigen was ik vond dat ik zijn was te vaak deed zonder er waardering voor te krijgen (lol) en we vinden allebei eigenlijk dat we onze eigen was beter doen
dus nu hebben we het weer gesplitst
Gezamenlijke dingen zoals beddengoed handdoeken doekjes doen we allebei afwisselend
Heb je dan zoveel spullen dat je steeds een trommel vol genoeg hebt? Vouw je dan ook niks van elkaar op?
Ja eigenlijk wel? Maar ik vind niet dat ik “zoveel spullen” heb eigenlijk Alleen witte was red ik nooit een volle trommel omdat ik niet zoveel wit heb, maar m’n partner heeft niet eens een witte sok dus dat zou verder niet uitmaken. En sportwas doen we trouwens ook samen, maar dat is ook vooral mijn was.
En nee we vouwen over het algemeen dus ook niets van elkaar op.
Ok ik was gewoon benieuwd hoe dat dan in de praktijk werkt, maar als jullie dat allebei op deze manier willen is dat alleen maar mooi natuurlijk.
Ik doe alle was, hij doet alle boodschappen incl Kruidvat, markt etc. We vinden allebei dat we de beste deal hebben
Wie heeft de beste deal?
0 stemmers
Betaalt hij dan ook voor alle boodschappen? If yes, jij sowieso betere deal
Haha nee dat zou ik niet relaxed vinden. Maar hij maakt wel zelf de lijstjes ook
Ik doe echt honderd keer liever de boodschappen enzo, dat hoeft niet dagelijks en meer variatie in bezigheden ook
Maar goed waar heb ik het over ik doe alles alleen
Wow what the fuck??? Echt van over de hele wereld inlogpogingen
En krijgen jullie ook zo ACHTERLIJK veel spam? (Ook in je spambox)
0 stemmers
Ik ben sinds een tijdje alles aan het rapporteren & blokkeren maar heb niet het gevoel dat het zin heeft. Maar krijg zo vaak normale mail in m’n spambox dat ik die wel moet blijven checken
Ik doe in principe de was maar soms gaat m’n partner het ineens doen. Maar ik ben best een neuroot met het sorteren van kleding en hij vindt dat zelf niet zo belangrijk (hij zegt zelf dat ie het niet ziet maar dat vind ik onzin want hij heeft ook gewoon ogen). Hij gooit gerust mijn witte shirt met een heel dun zwart streepje bij alle donkerblauwe en zwarte was. Het feit dat BH’s technisch gezien inderdaad ondergoed zijn maar dat dit NIET betekent dat deze bij de onderbroeken moeten op 60 graden blijft ook maar niet hangen, net als dat ze in een waszakje moeten. Dus soms kom ik thuis en dan zie ik ineens het wasrek staan en dan doe ik altijd een schietgebedje dat ie niet weer spullen van mij gewassen heeft op een manier waarop ik dat zelf nooit zou doen.