Ik blijf het ook stug volhouden, maar niks helpt. Lijkt wel alsof ze van elke spam organisatie 83 verschillende accounts hebben die je dus ook alle 83 los zou moeten rapporteren.
Ja precies, echt super irritant. En ik heb geprobeerd regels in te stellen dat ie bepaalde woorden blokkeert maar ook dat werkt niet
Bestel je weleens op shein
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja ik heb dus al allerlei belangrijke mails over het hoofd gezien door de hoeveelheid spam.
Echt heel irritant.
Ik heb de oplossing gevonden: Je kan een alias aanmaken, heb ik net gedaan, dan kan je een random @outlook maken binnen je huidige profiel; die stel je dan in als primair e-mail adres (je krijgt alle mail gewoon binnen via je huidige e-mail), je moet je huidige wel bewaren en dan kies je voor aanmeldmethode alleen het alias e-mailadress. Dus als je dan wil inloggen met je huidige e-mail geeft ie dan een melding dat dat account niet bestaat (dat zien die hackers dus) maar je alias werkt gewoon met je huidige wachtwoord. Is in een minuutje gefixt.
En tweestapsverificatie aan, altijd. Heb nu al een paar uur geen inlogpogingen meer omdat ze mn alias niet kennen want die heb ik net pas bedacht en gebruik ik nergens anders.
Hallo, waarom anoniem. We willen wel kunnen shamen.
Ik vind de was doen ook gewoon best leuk om te doen! Vroeger ook gedaan in een hotel en in een bejaardentehuis. Een fijn gevoel om alles weer schoon te hebben. En hij kan ook echt kleding niet fatsoenlijk opvouwen omg
Ik vind stofzuigen dus best vervelend om te doen en dat doet hij tegenwoordig extreem fanatiek lol. Alles wordt verschoven en verplaatst.
Ja nog een huishoudelijke vraag, maar met de zon nu ik schrok me me echt kapot van de ramen weer.
Hoevaak lap jij jouw ramen?
- Eh nooit
- Elke week
- Elke maand
- 1 keer in de zoveel maanden
0 stemmers
Eerst kwam er een ramenlapper maar die wilde alleen contant geld en kwam op hele rare ongevraagde tijdstippen.
1x per jaar
Oh niet eens naar gekeken, mja nu krijg je wrss wel eerlijkere antwoorden
Ik was echt shein hater, maar ik was ooit op zoek naar een rok en toen kwam ik op shein uit. Dus ja, waarom ook niet. Het was gelukkig geen scam
er zijn wel wat redenen te bedenken toch
Ja I know
Het is gebeurd en ik heb sindsdien ook geen kleren daar meer gekocht. Ben nu geen Sheinfluencer oid
@Trivia ik was arm en wanhopig. Nou ja, je ziet toch vaak dat meiden een kledingstuk krijgen dat er niet op lijkt
En ook niet tweedehands
Zo ultiem irritant dat shein eerst al je Google zoekresultaten overheerst en dan ook nog je Vinted resultaten.
Zo jammer dat je dat niet uit kan zetten op vinted
Ik hoef al die shein meuk niet te zien
Bestel jij op shein?
- Nee nooit
- Eens gedaan
- Ja nog steeds
0 stemmers
En andere Chinese bedrijven geen idee hoe ze allemaal heten?
- Nee
- Ja eens
- Ja geregeld
- Ja en ik ben zelf ook dropshipper
0 stemmers
Ik zou dus oprecht graag een glazenwasser willen want ik vind ramen lappen kut, het resultaat als ik het weer eens probeer is altijd mega streperig. Ik zou wel graag schone ramen hebben want ik heb een grote glazen schuifpui en een leuk uitzicht maar die is dus altijd vrij viezig.
Maaaar je leest zoveel over maffiapraktijken bij die glazenwasbedrijven? Heel item bij Lubach kan ik me erover herinneren, en in mijn wijk is dat blijkbaar ook het geval, dus ik durf daar niet tussen te komen. Terwijl ik best veel geld over heb voor schone ramen als gewoon een lieve glazenwasser dat af en toe ff komt doen
Vroeger bij AliExpress maar nu doe ik het niet meer.
Ik heb meerdere keren hier gevraagd of shein te doen was qua kwaliteit en bestellen. Maar heb het nooit aangedurfd om er te bestellen.
Hier maken die maffia praktijken het juist weer overzichtelijk: er is 1 glazenwasser die hier de hele buurt doet. Ik ben gewoon naar buiten gelopen toen hij bezig was en een afspraak gemaakt over onze ramen. Vind het elke cent waard.