ik kom uit zuid-holland maar ik heb dat nog nooit gezongen in mn leven hahahha
ik erger me gewoon snel aan incorrecte dingen
ik kom uit zuid-holland maar ik heb dat nog nooit gezongen in mn leven hahahha
ik erger me gewoon snel aan incorrecte dingen
Of nog erger āis that close to Holland?ā. Laatst weer in een Engelse taxi
Er is nu een nieuwe film met Nicole Kidman, het heet āHollandā. Er komen nederlandse liedjes tussendoor en al het kneuterige wat buitenlanders van Nederland verwachten. Alleen het is dan een stadje Holland in Michigan. Vond het wel grappig.
Nee maakt me geen zak uit.
Maar als iemand uit een ander land tegen me zegt dat ik iets verkeerd zeg over zijn land zal ik het direct aanpassen, diegene weet het het beste lijkt me dan en wel zo respectvol om dingen te noemen zoals de native zegt dat het hoort, die zal het wel weten. Voor hetzelfde geld gaat het om iets wat gevoelig ligt.
Ik heb het echt nooit over Hollanders en dat zingen doe ik al helemaal niet.
Ik spreek over Nederlanders, The Netherlands.
In mijn beleving praat je inderdaad over āHollandersā als het gaat over mensen uit noord- of zuid Holland.
Heb jij de serie Adolescence gezien?
0 stemmers
Zo ja, heb je ergens gehuild tijdens het kijken?
0 stemmers
Ik vind mān handen/armen altijd zo lekker ruiken als ik de hele dag buiten ben (geweest) op een zonnige dag.
0 stemmers
Toen het internationale hoofdkantoor van het bedrijf waar ik werkte een brochure voor het kantoor in Nederland gemaakt had, hadden ze daarin overal ātheā weggelaten want vonden ze onzin
Ik zit buiten in de tuin en ik zat net 2 vliegtuigen, de 1 voor mij gezien ging naar links en de ander naar rechts.
Vraag jij je wel eens af dan, oh waar zou dat vliegtuig naartoe gaan?
0 stemmers
Oh en nou ik dit type gaat 1 bijna recht omhoog haha
Ik zoek het vaak op op flight radar, haha
Denk jij bij laagvliegende vliegtuigen weleens oeiii die gaat neerstorten
0 stemmers
Gebruik jij iets van zelfbruiner/tanning drops?
0 stemmers
Doe ik ook vaak. Je hebt er he-le-maal niets aan om het te weten en dan toch ook bij de volgende weer kijken.
Heerlijk!! Ik zit dan ook echt aan mezelf te snuffelen. Ruikt naar zomer
Wat vond je van de serie Adolescence?
0 stemmers
Ik snap niet waarom ik me druk zou moeten maken over de correcte Engelse uitspraak van Nederland. Ik snap sws eigenlijk al niet waarom Nederland in het Engels in meervoud moet.
Onhandig is het. The United States of Netherland.
Filmografisch allemaal heel knap gedaan wel. En de diepere boodschap is natuurlijk heel sterk. Maar vond het heel saai om te kijken, misschien juist omdƔt alles in 1 shot zit.
Ja dit vond ik dus ook. Heel mooi gefilmd, etc. Maar zo saai dat ik bij 1 aflevering gewoon in slaap ben gevallen.
Haha ik voel me nu echt een overemotioneel mens maar zit bijna elke aflevering te huilen.
Officieel zijn we toch het Koninkrijk der Nederlanden?