Van een navelpiercing en van een kijkoperatie aan mijn linkernier jaren geleden (maar die zit wel links in m’n zij dus weet niet of dat telt als buik)
Helemaal niet gek. Ieder huis is anders, andere isolatie, wel of niet ingebouwd door andere huizen, op het noorden of juist het zuiden, buren die nog stoken alsof ze op Alaska wonen etc.
Ja hier ook een heel slecht geïsoleerd huis. Bij ons is het maar 14 graden nu ‘s ochtends en dat is omdat we de verwarming niet lager zetten. Als hij lager zou staan zou het nog kouder zijn. ![]()
Ja same hier!
Heb je met vriendinnen/in een vriendengroep tijdens een jolige avond wel eens ‘wij zouden echt een podcast moeten beginnen’ geroepen omdat jullie ZO HILARISCH zijn?
- Ja en dat meen ik ook echt
- Ja maar lijkt me toch niet zo goed idee
- Nee hoor
0 stemmers
Nee, niet met een podcast, heb dat vroeger wel tegelmatig tegen een vriendin geroepen over een realityshow
Wel gezegd dat mijn broertje een juice kanaal zou moeten beginnen. Die weet altijd allerlei roddels van bekende Vlamingen en Vlaamse politici die dan pas later (of niet) naar buiten komen.
Zouden jullie, als je single zou zijn, op een sociale huur benedenwoning reageren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn eerste gedachte was “ieh benedenwoning eng, inbrekers”, maar ik heb ook jaren alleen in een eengezinswoning gewoond en daar was ook gewoon een begane grond ![]()
Je gaat 8 dagen op vakantie, de ochtenden en avonden zijn fris én er is kans op regen. Hoeveel setjes kleding neem jij mee?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
0 stemmers
Ik zou echt een minimalistische inpakker willen zijn maar in de praktijk probeer ik m’n halve kledingkast mee te nemen ![]()
Ik heb vaak veel aardig wat t-shirts, maar broeken bijna niet. Truien heb ik ook al gouw vaker aan. Dus ik zou nooit een setje van te voren hebben
Stel je gaat op vliegvakantie en hebt een lange vlucht voor de boeg. Je boekt expres een stoel met extra beenruimte samen met je reisgenoot, waar je ook extra voor betaalt. Je zit met drie naast elkaar op de vlucht. Degene naast jullie is een moeder met een baby. Het personeel hangt dan ook een wiegje op waardoor een van jullie de hele vlucht met een baby onder z’n neus zit ipv de gewenste extra beenruimte.
Wat zou je doen?
- Opzouten met dat wiegje. Ik heb extra beenruimte geboekt en hiervoor betaald.
- Ik vind dit kut maar accepteer de situatie
- Dat wiegje maakt mij niets uit
0 stemmers
Als ik even google hoe zo’n wiegje eruitziet dan hangen die toch best hoog, daar passen je benen toch makkelijk onder? Zou het nog steeds irritant vinden dat er een baby voor mijn neus hangt maar die beenruimte heb je gewoon zo lijkt het. En die baby zou ik zonder wiegje en naast me op schoot denk ik even irritant vinden, maarja vliegen is sowieso niet heel comfortabel en die baby kan er ook weinig aan doen dat ie een baby is.
Ja zo’n baby hangt niet voor je benen maar ik denk dat veel mensen de extra beenruimte niet specifiek voor hun benen boeken maar gewoon als wat extra bewegingsruimte. Die lijkt me met zo’n baby voor je neus juist ingeperkt worden.
Edit: vind dit toch wel erg in je personal space
Edit 2: zeker met zo’n groter kind. Moet er echt niet aan denken dat je extra betaald voor wat meer comfort en dat je dan 10 uur lang dit voor je neus hebt
Vliegen is toch sowieso erg in je personal space? En de tweede foto die hebt geedit gebeurd in praktijk niet. De wiegjes zijn tot een bepaald gewicht en lengte.
Vanaf 65 cm al niet meer. Ter voorbeeld, mijn baby was dat met 5 maanden al.
Naast dat je extra betaalde ruimte ingenomen wordt zal het ook meer lawaai zijn en waarschijnlijk ouders die eens in de zoveel tijd komen. Lijkt mij vreselijk als ik extra betaald heb voor een specifieke plek
Oh wat afgrijselijk, is dit je echt overkomen?
Dat je denkt oké lange vlucht is kut, we gunnen onszelf lekker wat
comfort ![]()
En ipv extra comfort heb je juist minder omdat iemands fucking baby recht in je gezicht hangt en wss ook nog eens geregeld af zou gaan.
Schiet mij maar neer dan.
Net als kindvrije hotels, kindvrije vluchten?
- Ja, en zou ik gebruiken
- Ja, al zou ik het zelf niet gebruiken
- Nee, ik ben hier principieel op tegen
0 stemmers
Zolang je geen poepbroekgeur ruikt is het wel te doen.