Stel je persoonlijke vraag #54

Nee, ik ben geen zwakkeling

7 likes

Ja het voelt zo loserachtig om allergisch te zijn voor de natuur, Maarja ik kan tenminste niet gedood worden door pinda’s dus ik ben alsog minder pathetisch dan die mensen.

7 likes

Nee het allerergste is de jeuk in je gehemelte en in je neus en oren :dizzy_face: ik haaaat hooikoorts zo

5 likes

JA die zenuwen vooraf omdat je weet dat je gaat hoesten in de klas of tijdens een examen/toets oid!!! en dat iedereen zich dan omdraait en naar je kijkt omg de horror

@Zonnestraaltje dat is ook kut maar bij mij is die kriebelhoest echt honderd keer erger dan al die symptomen haha

2 likes

Krabben met een vork (je gehemelte)

1 like

Kijk jij voetbal?

• Ja, maar alleen Europese-en wereldkampioenschappen
  • Ja, ook Eredivisie en allerlei Leagues
  • Nee

0 stemmers

Voor de EU-en wereldstemmers:
Ook de vrouwenvariant?

• Ja, ongeveer net zoveel
  • Ja, maar minder
  • Nee

0 stemmers

Voor de Leagues-stemmers:
Ook de vrouwenvariant?

• Ja, ongeveer net zoveel
  • Ja, maar minder
  • Nee

0 stemmers

Edit: helemaal vergeten dat er mogelijk ook mensen zijn die juist alleen de vrouwen kijken :sob:de poll komt er ook vandaan dat ik niemand ken die vrouwenvoetbal kijkt.
Maar mocht dat je stem zijn dan doe je maar een duimpje op deze post.

1 like

Zit vaak nog iets van vlees aan. Zeker in de zomer is dat een drama. Daarom doe ik er een zak om, maar dan mag het niet meer in de groene.

1 like

Mocht je een lade in je vriezer over hebben, mijn ouders gooien daar in de zomer vleesresten in en voordat de gft wordt opgehaald gooien ze het bevroren weg, geen last van maden.

7 likes

Dit. En ik krijg er vaak ook oorontstekingen bij naast alle andere luchtwegklachten. Fucking pollen :sob:

1 like

Ik ga in Nederland echt al weken kapot van de hooikoorts, maar echt gewoon ziek ervan zeker als ik weer zo’n pil vergeet. Maar ik zit nu een week in Budapest en ik ben vergeten mn pillen te slikken en heb nergens last van?? Het is hier ook gewoon gortdroog en alles bloeit. I feel a conspiracy coming up.

3 likes

Alleen Eredivisie, geen WK/EKs

7 likes

Ik eet geen vlees en heb toch elke zomer last van maden :weary:

2 likes

Vind jij het vervelend als een buitenlands persoon “Netherlands” zegt i.p.v. the netherlands?

Het gaat er hier niet om of het wel of niet met een grote T moet. Puur en alleen om het woord “the” ervoor.

• Haha wat maakt het uit
  • Ja ik vind dat ze the netherlands moeten zeggen

0 stemmers

Ik zat vorig jaar met een man uit gambia te praten en hij vertelde dat hij liever wilde dat ik zei, the gambia. Nou prima. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat boeit.

2 likes

5 likes

Grote T??

4 likes

Zo kwam ik laatst een short tegen op youtube waar zo’n Amerikaan zei

Holland is a city in the Netherlands

:sob:

5 likes

Ik vind het er wel toe doen. Ik ga toch ook niet naar Lanka i.p.v. Sri Lanka om maar een voorbeeld te noemen.

2 likes

ben allang blij dat ze geen holland zeggen

11 likes

Dat boeit mij ook echt niet haha. Volgens mij doen voornamelijk europeanen dat? Zoveel landen en steden worden anders genoemd, zolang je maar weet dat je het over dezelfde plek hebt.

Ik vind alleen Vienna voor Wenen nog altijd verwarrend.

3 likes

ik vind dit dus heel overdreven want wij ~nederlanders hebben het toch ook over hollanders en hollands glorie en zingen hup holland hup enzovoorts (of doen mensen uit elke andere provincie dan zuid of noord holland dit allemaal niet? oprechte vraag)

en alsof die amerikanen nog meer verwarring en specifieke topografie aankunnen ook :cry:

11 likes