Al heb ik dat maar 1 keer gedaan en toen betaald voor premium comfort. Dus dat verandert de situatie wel want je zit in ieder geval prettig (voor zover mogelijk).
Ik ben droog behalve mijn schouders/bovenarmen, dat vergeet ik altijd :’) beetje onzinnig om dat te föhnen.
Ik had dat een paar jaar geleden ineens op een relatief korte vlucht. Gewoon een halve week last gehad van dikke onderbenen en voeten op vakantie. Terwijl ik helemaal niet snel vocht vasthoud, had ook nergens last van tijdens mijn zwangerschap bijvoorbeeld. Nu standaard van die die sokken aan als ik vlieg.
in mijn huidige appartement zit geen oven, dus mag van m’n ouders een oventje of airfryer uitzoeken. ik kan echt niet kiezen dus ik schuif dit steeds voor me uit maar het wordt wel tijd dat ik wat ga uitzoeken. ik neig zelf naar een airfryer, want stel ik ga hierna naar een huis met oven, heb je de airfryer extra en aan een oventje heb je dan niet meer zoveel. m’n zus heeft in haar vorige huis zo’n oventje gehad en raadt me dat aan. ik kan niet kiezen dus jullie mogen ff stemmen.
wat zou jij uitzoeken?
- een klein oventje
- een airfryer
0 stemmers
ben ook benieuwd waarom haha
Ik heb zelf geen airfryer maar ik had wel zo’n snackoven en daar past net niks in dus dan lijkt me een airfryer handiger, plus dat die ook vrij snel gaat als ik het begrijp met opwarmen
Een oven want er past geen pizza in een airfryer
De keren dat ik met m’n baby vloog kreeg ik die stoelen automatisch toegewezen, zonder extra te betalen. Maar lijkt me wel kut als je daar wel extra voor betaald en dan bij iemand met baby komt te zitten. ![]()
Ik heb allebei maar mijn oventje moet echt minimaal 30 minuten voorverwarmen en vervolgens moet een cake alsnog 2 uur in de oven. Ik lees dit probleem vaker over kleine oventjes. Ik gebruik mijn airfryer vrijwel dagelijks en dat oventje miss 1x per maand met tegenzin. Dus ik zou een airfryer kiezen.
Lekker snel op temperatuur. Maar weet niet wat je ermee wil doen. Gebruik je het alleen voor broodjes afbakken, of wil je ook een pizza erin doen?
Toen ik een tijdje zonder keuken zat had ik een airfryer te leen. Echt een top ding voor friet en brood. Maar nu heb ik weer een oven en mis ik hem niet.
Zou een goed klein oventje uitkiezen, daar kan je meer mee dan met een airfryer.
Ik zou deze kopen als ik jou was: Optimo 39L OX485810 Oven - 39L - 7 programma's - 2.000W | Ovens | Moulinex, echt een topding dat goed heet wordt (in tegenstelling tot andere oventjes die ik heb geprobeerd) en waar je alles in kan maken. Vond een airfryer weinig/niets toevoegen en super kut schoonmaken.
Ja doe ik wel eens! en toen ik nog wat dikker was deed ik ook talkpoeder op de plekken die snel zweten. Is niet nodig maat gewoon fijn voor mijn eigen idee.
Niet vochtig maar ik vergeet wel vaak stukken, kom ik dan achter als ik m’n kleding aantrek :’) Ik heb ook echt een hekel aan me afdrogen en laat me het liefst gewoon aan de lucht drogen maar daar heb ik meestal geen tijd voor jammer genoeg
Ik doe dit gewoon niet. Ik ben niet angstig maar ik draai door van verveling. 4 uur in een vliegtuig is echt mijn max.
Ja zo’n wiegje is volgens mij de breedte van 2 stoelen. Dus als 2 ouders met een baby vliegen hangt het wiegje voor hun stoelen. Maar als iemand alleen met een baby vliegt dan kan het zijn dat dat wiegje dus voor de stoel van de ouder en een random andere passagier hangt.
@Zemraluani ik heb dit godzijdank zelf niet meegemaakt maar iemand vertelde laatst dat dit diegene was overkomen. Die had dus wel aangegeven dat ze extra beraamd had voor die stoelen met het idee om iets meer comfort te hebben en dat ze echt niet 10 uur met een wiegje praktisch op schoot ging doorbrengen.
Ik heb hetzelfde en heb toen ik ging verhuizen zo’n kleine oven aangeschaft. Heb een goede uitgekozen, maar je kunt er precies niks mee omdat het gewoon lang niet zo goed werkt als een normale oven. Hij wordt niet goed heet en je moet alles er vet lang indoen voordat het klaar is. Toen heb ik een airfryer gekocht en dat vind ik zoooveel chiller. Het gaat supersnel, hoeft niet voor te verwarmen, je kan bijna alles erin doen wat ook in een oven kan en het wordt net zo lekker/lekkerder. Het enige waar ik die oven inderdaad wel nog voor gebruik zijn pizza’s. Dus als je pizza’s belangrijk vindt in je leven dan is het een moeilijke keuze maar anders zou ik 100% voor een airfryer kiezen.
Als je een keuze moet maken tussen een normale (inbouw)oven en een airfryer, zou ik overigens voor een normale oven gaan.
Ik kreeg vorige week de optie om op mijn vlucht een hele rij van 4 te boeken bij mijn stoelkeuze, voor 100 euro. Was echt fantastisch, languit gelegen en 10 uur geslapen.
het gaat niet om een normale oven hè, dan wordt het zo’n mini oventje.
@EleanorRigby een inbouwoven is geen optie helaas! hoop in een volgende woning wel een inbouw te hebben, dat is wel het fijnst!
Echt een supergoede deal, waar was dat? Je betaalt vaak al 70 euro om de stoel naast je te kopen. (En waarschijnlijk doen ze dezelfde aanbieding aan degene aan de andere kant)
Heb je wel eens een upgrade gekregen? (Niet gekocht)
- Ja naar een fijnere plek (bv gang ipv midden)
- Ja naar een betere plek (bv meer beenruimte)
- Ja naar een hogere klasse
- Ja iets anders nog
- Nee
- Ik heb nog nooit gevlogen
0 stemmers
Wat heb je daarvoor gedaan?
- Niets
- Gevraagd aan grondpersoneel
- Gevraagd aan cabinepersoneel
- Zielig verhaal opgehangen
- Vrienden gemaakt met personeel
- Vrienden of familie zijn van personeel