Stel je persoonlijke vraag #54

Verwarming nog aangehad in april?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Het was vannacht 4 graden buiten dus ja :cold_face:

1 like

Niet meer, ozempic is op dat vlak ook een gigantische bewustmaker

3 likes

Ja zeker wel. Ik woon in een slecht geĂŻsoleerd huis dus in de ochtend is het na een koude nacht wel echt te koud.

5 likes

Nooit als in ik stop pas met eten als alles op is :smiling_face_with_tear:

Gek dat het zo verschilt. Begin van de avond is het hier ook opgewarmd door de zon, het koelt alleen ‘s nachts weer net zo hard af helaas.

3 likes

bij mij ook! was laatst einde van de middag 24,5 graden en toen ik rond 22u thuis kwam was het alweer 16 graden dus daar heb ik ook echt niks aan. :upside_down_face: nu al zin in de zomer als het overdag 25+ graden is en het 's nachts in de stad niet afkoelt en het bij mij binnen gewoon 30 graden blijft, heerlijk zo’n oud appartement met plat dak, not

4 likes

Van een navelpiercing en van een kijkoperatie aan mijn linkernier jaren geleden (maar die zit wel links in m’n zij dus weet niet of dat telt als buik)

4 likes

Helemaal niet gek. Ieder huis is anders, andere isolatie, wel of niet ingebouwd door andere huizen, op het noorden of juist het zuiden, buren die nog stoken alsof ze op Alaska wonen etc.

7 likes

Ja hier ook een heel slecht geïsoleerd huis. Bij ons is het maar 14 graden nu ‘s ochtends en dat is omdat we de verwarming niet lager zetten. Als hij lager zou staan zou het nog kouder zijn. :cold_face:

3 likes

Ja same hier!

2 likes

Heb je met vriendinnen/in een vriendengroep tijdens een jolige avond wel eens ‘wij zouden echt een podcast moeten beginnen’ geroepen omdat jullie ZO HILARISCH zijn?

• Ja en dat meen ik ook echt
  • Ja maar lijkt me toch niet zo goed idee
  • Nee hoor

0 stemmers

1 like

Nee, niet met een podcast, heb dat vroeger wel tegelmatig tegen een vriendin geroepen over een realityshow

2 likes

Wel gezegd dat mijn broertje een juice kanaal zou moeten beginnen. Die weet altijd allerlei roddels van bekende Vlamingen en Vlaamse politici die dan pas later (of niet) naar buiten komen.

1 like

Zouden jullie, als je single zou zijn, op een sociale huur benedenwoning reageren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Mijn eerste gedachte was “ieh benedenwoning eng, inbrekers”, maar ik heb ook jaren alleen in een eengezinswoning gewoond en daar was ook gewoon een begane grond :joy:

2 likes

Je gaat 8 dagen op vakantie, de ochtenden en avonden zijn fris én er is kans op regen. Hoeveel setjes kleding neem jij mee?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

0 stemmers

5 likes

Ik zou echt een minimalistische inpakker willen zijn maar in de praktijk probeer ik m’n halve kledingkast mee te nemen :sweat_smile:

14 likes

Ik heb vaak veel aardig wat t-shirts, maar broeken bijna niet. Truien heb ik ook al gouw vaker aan. Dus ik zou nooit een setje van te voren hebben

5 likes

Stel je gaat op vliegvakantie en hebt een lange vlucht voor de boeg. Je boekt expres een stoel met extra beenruimte samen met je reisgenoot, waar je ook extra voor betaalt. Je zit met drie naast elkaar op de vlucht. Degene naast jullie is een moeder met een baby. Het personeel hangt dan ook een wiegje op waardoor een van jullie de hele vlucht met een baby onder z’n neus zit ipv de gewenste extra beenruimte.

Wat zou je doen?

• Opzouten met dat wiegje. Ik heb extra beenruimte geboekt en hiervoor betaald.
  • Ik vind dit kut maar accepteer de situatie
  • Dat wiegje maakt mij niets uit

0 stemmers