Verwarming nog aangehad in april?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Verwarming nog aangehad in april?
0 stemmers
Het was vannacht 4 graden buiten dus ja
Niet meer, ozempic is op dat vlak ook een gigantische bewustmaker
Ja zeker wel. Ik woon in een slecht geĂŻsoleerd huis dus in de ochtend is het na een koude nacht wel echt te koud.
Nooit als in ik stop pas met eten als alles op is
Gek dat het zo verschilt. Begin van de avond is het hier ook opgewarmd door de zon, het koelt alleen âs nachts weer net zo hard af helaas.
bij mij ook! was laatst einde van de middag 24,5 graden en toen ik rond 22u thuis kwam was het alweer 16 graden dus daar heb ik ook echt niks aan. nu al zin in de zomer als het overdag 25+ graden is en het 's nachts in de stad niet afkoelt en het bij mij binnen gewoon 30 graden blijft, heerlijk zoân oud appartement met plat dak, not
Van een navelpiercing en van een kijkoperatie aan mijn linkernier jaren geleden (maar die zit wel links in mân zij dus weet niet of dat telt als buik)
Helemaal niet gek. Ieder huis is anders, andere isolatie, wel of niet ingebouwd door andere huizen, op het noorden of juist het zuiden, buren die nog stoken alsof ze op Alaska wonen etc.
Ja hier ook een heel slecht geĂŻsoleerd huis. Bij ons is het maar 14 graden nu âs ochtends en dat is omdat we de verwarming niet lager zetten. Als hij lager zou staan zou het nog kouder zijn.
Ja same hier!
Heb je met vriendinnen/in een vriendengroep tijdens een jolige avond wel eens âwij zouden echt een podcast moeten beginnenâ geroepen omdat jullie ZO HILARISCH zijn?
0 stemmers
Nee, niet met een podcast, heb dat vroeger wel tegelmatig tegen een vriendin geroepen over een realityshow
Wel gezegd dat mijn broertje een juice kanaal zou moeten beginnen. Die weet altijd allerlei roddels van bekende Vlamingen en Vlaamse politici die dan pas later (of niet) naar buiten komen.
Zouden jullie, als je single zou zijn, op een sociale huur benedenwoning reageren?
0 stemmers
Mijn eerste gedachte was âieh benedenwoning eng, inbrekersâ, maar ik heb ook jaren alleen in een eengezinswoning gewoond en daar was ook gewoon een begane grond
Je gaat 8 dagen op vakantie, de ochtenden en avonden zijn fris én er is kans op regen. Hoeveel setjes kleding neem jij mee?
0 stemmers
Ik zou echt een minimalistische inpakker willen zijn maar in de praktijk probeer ik mân halve kledingkast mee te nemen
Ik heb vaak veel aardig wat t-shirts, maar broeken bijna niet. Truien heb ik ook al gouw vaker aan. Dus ik zou nooit een setje van te voren hebben
Stel je gaat op vliegvakantie en hebt een lange vlucht voor de boeg. Je boekt expres een stoel met extra beenruimte samen met je reisgenoot, waar je ook extra voor betaalt. Je zit met drie naast elkaar op de vlucht. Degene naast jullie is een moeder met een baby. Het personeel hangt dan ook een wiegje op waardoor een van jullie de hele vlucht met een baby onder zân neus zit ipv de gewenste extra beenruimte.
Wat zou je doen?
0 stemmers