Ikr, ze ziet eruit alsof ze op een Fantastic Four poster hoort te staan.
Ik ken haar verder niet, maar ze is selfmade en dat kan je alleen maar respecteren
Ikr, ze ziet eruit alsof ze op een Fantastic Four poster hoort te staan.
Ik ken haar verder niet, maar ze is selfmade en dat kan je alleen maar respecteren
Ik weet niet waarom maar Katy Perry lijkt me met afstand een van de meest irritante mensen om mee in een ruimteschip te zitten
In het algemeen irritant.
Deze fofo doet me denken aan de Power Rangers ![]()
Ja zo iemand die dan random dâr liedjes gaat zitten zingen. Hoor je ineens âoh oh oh oh youâll hear me roarrrrrrrâ
Ja dit herinner ik me! Maar fuck die vieze verkrachter, beter kwijt dan rijk.
Ik ben zo confused door deze âmissieâ. Volgens mij zijn Amanda en Aisha de enige logische crewmembers hier. Wat gaan ze nou eigenlijk doen??
âHet is ondertussen alweer ruim 60 jaar geleden dat een vrouw zonder man naar de ruimte reisde. Maandag hopen onder meer Katy Perry en Gayle King daar verandering in te brengen als ze gelanceerd worden in de Blue Origin-raket van Amazon-baas Jeff Bezos. Mogelijk gaat Perry zelfs een liedje zingen in de ruimte.
âŠde zangeres voelt naar eigen zeggen ook de drang om op te treden terwijl ze in de ruimte zit. âMisschien moet ik dat wel doenâ, vertelde ze aan Elle. Dat zou van haar de eerste artiest ooit maken die in de ruimte zingt.â
![]()
![]()
Die foto doet me denken aan hollands next top model, waarbij de afvaller dan grijs word.
Ja jammer van de rest wel maar lijkt me toch ook weer heel vermakelijk als het nieuws een week lang is âomg Katy Perry is ontploftâ en âjeffrey bezos heeft zn eigen verloofde opgeblazenâ ipv alle kut headlines over de fascist states of America.
Ze heeft what a wonderful world gezongen ![]()
![]()
![]()
Ik ben echt aan het genieten van de livestream. Zo Amerikaans, zo dramatisch en overdreven allemaal.
Allemaal zo connected to planet earth. Ja een spaceritje van 20 minuten helpt vast bij het behouden van onze wonderful world ![]()
Nouja ergens groot gelijk dat ze het doet en dan de eerste artiest ter wereld is die het doet, maar je kunt als gast gewoon geen kant op en mĂłet er wel naar luisteren ![]()
hzhhahaha ja alle doden geëlimineerd. leuk hadden ze ook met die onderzeeër moeten doen
Haar oren bloeden nog na van Katy dr geblĂšr
Ze heeft wel gelijk maar ze is niet groter dan Grewn Day. Meer Green Day is al jaren niet meer relevant qua hits en zij had afgelopen zomer wel een album wat supergoed aansloeg en is al een paar jaar vrij populair. Verder zou ik 0 nummers van haar kunnen opnoemen maar als je kijkt naar 2025 en niet 2005 dan is zij de headliner en Green Day een nostalgie act.
Weet jij wie de wijkagent in jouw buurt is?
0 stemmers
Weleens contact mee gehad vanwege problemen in jouw buurt?
0 stemmers
Echt toevallig afgelopen week nog. ![]()
Heb jij vaak intrusieve gedachtes?
0 stemmers
Heb jij vaak achteraf het idee dat je iets fout hebt gedaan ook al weet je logisch gezien dat dat niet zo is?
0 stemmers