Stel je persoonlijke vraag #54

Wij wouden dus een keertje in de kofferbak en meestal mocht dat wel, maar die dag had mn moeder er geen zin in om wat voor reden dan ook. Dus we moesten op de achterbank. Knalde er dus een auto achter op ons in terwijl we ergens stil stonden :frowning_with_open_mouth:. Auto was total-loss maar wij waren ongedeerd.

5 likes

Ja mi hijooooo nooooooooo vibes

3 likes

Ik denk serieus regelmatig oh man ik hoop dat je geen lul wordt. En dan denk ik neeeee want hij is nu mega lief. Maar ja op een dag gaat ie de wijde wereld in en is het nog maar afwachten wat daar van over blijft onder invloed van weet ik veel allemaal wat. Ugh

Ik ben nu men who hate women aan het lezen en dat zou verplichte kost voor iedere ouder van zonen moeten zijn.

7 likes

Oprecht een van de redenen dat ik geen kinderen wil. Ik wil niet een zoon opvoeden :sweat_smile:

7 likes

:writing_hand:

6 likes

Ik ken wel wat lieve jongetjes in mijn omgeving - kinderen van vriendinnen of schoolklas van mijn dochter, maar dat zijn echt uitzonderingen. Andersom vind ik de meeste meisjes echt prima en zijn de irritante meisjes uitzonderingen. Maar misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik zelf vrouw ben. Voel zeker een grote verantwoordelijkheid om mijn zoontje zo goed mogelijk op te voeden.

5 likes

Zal je gebeuren dat ze Andrew Tate gaan aanhangen. :cry:

6 likes

Ja dit is echt een beetje eng aan een zoon krijgen. Het helpt wel dat mijn vriend tĂłtaal geen klootzak of macho is. Dat geeft mij wel vertrouwen dat als we ons best doen we hopelijk in staat zullen zijn een leuk iemand af te leveren.

Daartegenover staat wel dat ik me over een dochter op heel andere manieren heel veel zorgen zou maken.

geen bouw maar horeca :smiling_face_with_tear: wordt ook zo ontiegelijk veel coke gebruikt, zo’n bende echt

1 like

Haha klein beetje biased natuurlijk

5 likes

Ik heb eigenlijk geen idee of dat echt helpt. Net als het hebben van een zus waarmee hij een heel goede band heeft. Mijn gevoel zegt van wel maar de tijd zal het uitwijzen.

1 like

Welke zorgen zou je hebben voor een dochter?

Ik vind het moeilijk uit te leggen, maar ik zou heel bang zijn om een dochter niet te kunnen beschermen tegen de huidige ontwikkelingen. Als je kijkt naar de terugkeer van veel conservatieve opvattingen, icm met social media en alle onmogelijke idealen die jonge meisjes daarvanuit worden opgelegd. Dus als ons kind een meisje was gebleken, had ik weer andere zorgen voor de toekomst gehad.

9 likes

Nou het is geen garantie natuurlijk, maar het maakt toch wel degelijk uit met welke opvattingen je wordt opgevoed? Een kutkind is meestal een op een terug te herleiden naar (een van de) ouders.

Ik zag hem laatst ook maar kreeg echt van die creepy ‘kom eens even lekker op mijn schoot zitten’ vibes van dat ding haha

Als ik een groepsapp aanmaak

• Type ik het eerste bericht in notities oid en plak ik het er meteen in nadat ik iedereen heb toegevoegd
  • Type ik op m’n dooie gemakkie het eerste bericht nadat ik iedereen heb toegevoegd

0 stemmers

Ik ben vanmiddag toegevoegd aan een groepsapp voor een vrijgezellenfeest maar er is nog geen bericht gekomen haha.
Zelf zet ik alles altijd van tevoren klaar :nerd_face:

4 likes

Ja stiekem denk ik dat ook wel hoor maar als je dat hier zegt komen er vast allerlei onderzoeken of voorbeelden op tafel waaruit blijkt van niet. Ik weet er te weinig van.

2 likes

Ik vind dit wel grappig want ik heb een oudere zus en 1 gezin in onze familie hebben ze 2 zonen, we zitten qua leeftijd redelijk dicht op elkaar. En mn neven waren zo roekeloos, echt alles ging kapot?! Wtf. Echt verschrikkelijk, ze waren ook altijd “oorlogje” aan het spelen. En dan zaten m’n zus en ik netjes aan tafel een taartje te eten hahaha

1 like

Ben jij tevreden met jouw voeten?

• Ja hoor
  • Nee
  • Het kan beter
  • Geen idee/boeit me niet

0 stemmers

1 like