Stel je persoonlijke vraag #54

Ja jammer van de rest wel maar lijkt me toch ook weer heel vermakelijk als het nieuws een week lang is ‘omg Katy Perry is ontploft’ en ‘jeffrey bezos heeft zn eigen verloofde opgeblazen’ ipv alle kut headlines over de fascist states of America.

9 likes

Ze heeft what a wonderful world gezongen :joy::joy::joy:

Ik ben echt aan het genieten van de livestream. Zo Amerikaans, zo dramatisch en overdreven allemaal.

Allemaal zo connected to planet earth. Ja een spaceritje van 20 minuten helpt vast bij het behouden van onze wonderful world :clown_face:

4 likes

Nouja ergens groot gelijk dat ze het doet en dan de eerste artiest ter wereld is die het doet, maar je kunt als gast gewoon geen kant op en móet er wel naar luisteren :sob:

hzhhahaha ja alle doden geëlimineerd. leuk hadden ze ook met die onderzeeër moeten doen

3 likes

Jongens zie Gayle’s hoofd ivm de anderen hahahahha ze wil niet

26 likes

Haar oren bloeden nog na van Katy dr geblèr

5 likes

Ze heeft wel gelijk maar ze is niet groter dan Grewn Day. Meer Green Day is al jaren niet meer relevant qua hits en zij had afgelopen zomer wel een album wat supergoed aansloeg en is al een paar jaar vrij populair. Verder zou ik 0 nummers van haar kunnen opnoemen maar als je kijkt naar 2025 en niet 2005 dan is zij de headliner en Green Day een nostalgie act.

7 likes

Weet jij wie de wijkagent in jouw buurt is?

• Nee geen idee
  • Ja

0 stemmers

Weleens contact mee gehad vanwege problemen in jouw buurt?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

5 likes

Echt toevallig afgelopen week nog. :joy:

2 likes

Heb jij vaak intrusieve gedachtes?

• Nee nooit
  • Nee weinig
  • Ja soms
  • Ja veel
  • Ja altijd ??

0 stemmers

Heb jij vaak achteraf het idee dat je iets fout hebt gedaan ook al weet je logisch gezien dat dat niet zo is?

• Nee nooit
  • Nee weinig
  • Ja soms
  • Ja veel
  • Ja altijd

0 stemmers

1 like

Screenshot 2025-04-14 20.30.12

Hoe voelt het om de uitverkorenen te zijn???

14 likes

ik weet wel wie de boa’s zijn die in het centrum waar ik woon de parkeervergunningen controleren :joy: die heb ik 1x gesproken om wat te vragen over de parkeerplaats waar ik sta en sindsdien zwaaien ze altijd naar me of roepen ze ‘heeee goedemorgen/goedemiddag!!!’

3 likes

Hahaha ja mijn brein uit het niets: “maar wat nou als je net in die 3 minuten per ongeluk iemand hebt omgelegd en het niet hebt doorgehad!”

16 likes

Toen een ex-collega vorig jaar systematisch op mijn werk bleek te stelen heb ik dagenlang getwijfeld of ik zelf ook niet HELE ERGE DINGEN had gedaan haha, de zénuwen die ik uit het niets kreeg om dingen die niet eens in mijn achterhoofd op waren gekomen haha

14 likes

God ik had ooit bij mn eerste bijbaantje een kassaverschil en ik wist objectief gezien dat ik het niet gejat had maar ik spiralde echt steeds verder in een ‘maar doe ik dat echt niet? Ben ik te vertrouwen? Ben ik wel bewust van wat ik doe’ - interne paniekaanval elke keer als ik weer achter een kassa zat.

9 likes

hebben mensen dit??

1 like

oh ik dacht dat ze bedoelde nadat je een intrusieve gedachte hebt gehad! soort van schuldgevoel

2 likes

Ik kreeg van de week een steekproef en ik had 8 dezelfde items en ik was heel chill want ik dacht dat ik 8x had aangeklikt. Had ik niet. Gênant. Net alsof ik 7 trossen bananen wilde stelen. Ga hier nu vast aankomende 3 jaar panisch om zijn.

8 likes

Nee dit is een nieuwe comedyroutine die ik uitprobeer, dit heeft he-le-maal niemand op aarde behalve de 80% hier die op ja heeft gestemd.

Je mist echt iets als je het niet hebt!

5 likes

Heb jij deze intrusies wel eens

• Autodeur opengooien
  • Aan de noodrem trekken
  • Kinderwagen loslaten bij rood licht
  • Iemand uit het niets een schop geven
  • Föhn in bad gooien
  • Ik heb hele andere intrusies
  • Maar ik heb helemaal geen intrudies

0 stemmers

1 like