Stel je persoonlijke vraag #54

Vaatwasser uitruimen met mijn vriend en dan een mes in zijn buik of rug steken

57 likes

In een vliegtuig wil ik ook niet helemaal bij de nooduitgang zitten, STEL dat ik opeens midden in de lucht die deur probeer open te maken.

42 likes

Hahahahaha deze heb ik een keer gelezen in een ā€˜damesblad’ en ik denk er regelmatig aan bij het uitruimen.

4 likes

De laatste tijd op de een of andere manier steeds dat ik (op mijn werk) mijn thee over mezelf wil gooien??

6 likes

Iedere keer als ik die Quooker-kraan gebruik denk ik eraan om er onder te gaan hangen zoals je water uit de gewone kraan zou drinken, haha sick.

En uiteraard in de auto denk ik aan in de berm of vangrails rijden, of als ik voor de spoorwegovergang sta te wachten over op het spoor lopen of rijden. :smiling_face_with_tear:

37 likes

Hierop aansluitend; mijn man met de koekenpan benaderen van achteren en dan klabam

Ik wil ook altijd dingen van de brug af gooien of een voet uitsteken als iemand langs loopt

25 likes

Waarom vind ik dit zo grappig, moet bijna huilen van het lachen, terwijl we allemaal zieke breintjes hebben.

48 likes

Iemand het spoor opduwen op vanaf het perron. Kan er niet niet aan denken als ik er sta. Gelukkig ga ik bijna nooit met de trein haha

14 likes

Ja deze heb ik ook altijd, mijn vriend andersom bij mij ook :rage:

En ik fiets iedere dag met m’n kinderen in de bakfiets langs een gracht zonder hek oid, denk iedere dag: zal ik erin rijden

10 likes

In de auto wil ik altijd in de vangrail rijden, tegen een boom of ineens heet hard op de rem gaan staan.

Ik heb hoogtevrees en dat komt vooral door de gedachte ā€˜als ik hier nu afspring ben ik dood’.

Van het perron op het spoor springen.

Ik denk het ook weleens een soort van andersom. Bijvoorbeeld dat mijn vriend me heel makkelijk zou kunnen vermoorden omdat hij veel sterker is of omdat hij gewoon een heel scherp mes kan pakken.

8 likes

Ben altijd benieuwd hoe ver een chihuahua door de lucht zou vliegen als ik hem zou schoppen :woozy_face::flushed:

58 likes

Ja of als je 130 op de snelweg rijdt ineens naar z’n 1 schakelen ofzo

17 likes

Bij modernere auto’s blokkeert ie dan gelukkigšŸ˜‚

2 likes

Ik zag laatst een filmpje van een Mercedes volgens mij waarbij de hele motor gewoon werd opgeblazen en kostte ā€˜m meer dan 10k om te laten maken, toen dacht ik wel hmmmmmm ga ik maar niet doen :joy:

1 like

Iets minder heftig maar elke dag weer: als ik koffie/thee voor collega’s haal in de kopjes spugen

7 likes

Ja altijd bang dat ik de nieuwe Damschreeuwer word.

35 likes

Heb die ook en dan ook keihard in een chihuahua knijpen om te zien of die ogen eruit zouden springen.

18 likes

Ik ook! Maanden niet zo gelachen :sweat_smile:. Snap mijn humor echt niet.

5 likes

Ik zou ook graag een stok tussen de spaken van een wielrenner steken.

6 likes

Ik heb de neiging iemand van de fiets te trappen, van een berg te duwen. Voel ook de behoefte om autobanden lek te prikken of tijdens het rijden gewoon niet meer te sturen en dan kijken hoelang dat goed gaat.

9 likes