Stel je persoonlijke vraag #54

Ik heb dit op een rare manier met mijn schoenen en telefoon op balkons of andere hoogten. Ik word dan inderdaad ook gewoon al onrustig alsof ik daadwerkelijk mijn schoenen ga uitschoppen of mn telefoon ga gooien.

Hoe reageerde je vriend op deze mededeling?

3 likes

Nou ik ben ervoor gegaan hoor

46 likes

“Ja, maar ik ga er eigenlijk wel vanuit dat je dat niet doet.” Zonder om te kijken ook haha. Hij vertrouwt me in ieder geval wel!

Maar echt apart hoe dat werkt ja! Ergens weet ik prima dat ik niet echt ga gooien, maar toch.

6 likes

en? hij ziet er wel een beetje barbaars uit moet ik zeggen, zit er wel mayo & zout en peper op ook?

7 likes

Ja teleurstellend.

2 likes

PETRICHOR in de lucht 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼

34 likes

Zo als dat ooit een parfum is dan koop ik heel die voorraad leeg

6 likes

Waarom zou hardlopen zonder telefoon gevaarlijk zijn? Of vinden mensen die dat vinden sowieso onbereikbaar zijn af en toe gevaarlijk?

6 likes

https://www.douglas.nl/nl/p/5000377007
https://www.douglas.nl/nl/p/5010505001

Vooral de eerste komt echt in de buurt, heb die kaars ervan gehad en die was zo lekker

4 likes

Ik loop nogal eens over een fietspad en een dijk waar weinig anderen langskomen, buiten de bebouwde kom. Vind het dan geen fijn idee dat ik niemand kan bereiken als er iets gebeurt.

Iets gebeuren kan overigens ook zijn dat ik geen coördinatie heb en m’n enkel verzwik, dat is ook al eens gebeurd.

2 likes

Ging uit van m’n eigen situatie. Dan loop ik over een stuk waar alleen op spitstijden andere mensen langskomen.

1 like

Hiervoor neem ik ook altijd mijn telefoon mee. Ik loop altijd buiten de bebouwde kom dus als ik zou omkiepen zou ik best wel eens een tijdje ergens kunnen liggen voordat er iemand langs komt.

2 likes

Ik wist niet dat ze dit bij snackbars hebben. Ik ken het alleen van de slager. Echt guilty pleasure voor zo heel af en toe.

3 likes

Ja geen idee. Maar ik ging hardlopen in de hei en ik zei dat mijn telefoon dan in de auto blijft en dat vonden mijn collega’s gevaarlijk want wat als ……

1 like

Is de tartaar gebakken of rauw? :joy: kan het uit de kleur niet opmaken

Kan iemand zonder borsten reclame maken voor een push up bh?

• Nee
  • Ja
  • Ja juíst

0 stemmers

2 likes

Brunssumse heide? Want dat is wel echt Nederlands gevaarlijkste natuurgebied, altijd dode mensen daar.

10 likes

Voor mijn oude werk gebruikten we altijd modellen met een 75B cup, dat was onze standaard sample maat. Met push up bh’s werd dat altijd flink aangevuld met kipfilets en photoshop om het push up effect wat meer overdreven te laten zien.

(Met 75B heb je natuurlijk wel gewoon borsten, maar de voor en na foto’s was wel echt een groot verschil)

2 likes

Samenwonen met je geliefde

• Doe ik nu en is leuk!
  • Doe ik nu maar zou liever niet samenwonen
  • Gedaan, was niet leuk en wil ik niet meer
  • Gedaan, was niet leuk maar wil ik in de toekomst wel weer
  • Gedaan, was leuk en wil ik in de toekomst ook weer
  • Gedaan, was leuk maar wil ik in de toekomst niet meer
  • Nog nooit gedaan, lijkt me niets
  • Nog nooit gedaan, lijkt me wel leuk
  • Ga ik binnenkort doen

0 stemmers