Heb ik tijdens corona gedaan en dat is echt een recept voor gillend gek worden. Zeker omdat het een studio was en we geen centimeter voor onszelf hadden. Dat wil ik nooit meer, maar in een normaal huis zou ik wel willen
Ik vond het leuk toen het nog goed ging tussen ons. Maar ik denk dat ik in de toekomst bij een nieuwe relatie wil blijven latten. Heerlijk je eigen huis hebben en niet 24/7 bij elkaar wonen.
10/10 would recommend
Same, als ik de middelen heb 100% latten maar wel moreel verwerpelijk in de huidige woningmarkt
Voor nu leuk ivm gezamenlijk kind/gezin, maar zou ik in de toekomst niet weer hoeven.
Waarom moreel verwerpelijk? Ik ga niet samenwonen omdat het moeilijk is om een huis te krijgen. Juist niet. Straks gaat het mis en dan heb ik helemaal niks meer.
Omdat er niet genoeg huizen zijn en “teveel” mensen alleen wonen. Maar idd voor mij ook juist de reden om niet zomaar te gaan samenwonen…
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor woning je bezet houdt maar dit inderdaad
Oh ja. Maar ik ga niet om die reden dan maar samenwonen met iemand
Ik zeg ook niet dat je direct moet samenwonen, maar +5 jaar een sociale huurwoning ‘bezet’ houden terwijl je relatie gewoon goed zit valt natuurlijk iets over te zeggen.
Ik vind dat helemaal niemand daar iets over heeft te zeggen behalve jijzelf. Het is moreel verwerpelijk dat de overheid te lamlendig is om voldoende huizen te bouwen.
Tegenwoordig droom ik ervan een Tesla te lijf te gaan met een hakbijl.
Seks zonder anticonceptie?
- Doe ik aan, nu nog wel eens
- Doe ik niet aan
- Heb ik wel eens gedaan, nu niet meer
0 stemmers
Welke anticonceptie gebruik je?
- Condoom
- Pil
- Mirenaspiraal
- Koperspiraal
- Andere
0 stemmers
Dit kun je natuurlijk over iedereen zeggen die alleen woont, niet alleen mensen met een latrelatie. Het zou op veel vlakken efficienter zijn om meer mensen in 1 woning te hebben, niet alleen voor koppels maar ook samen met andere huisgenoten of meerder generaties van een familie etc.
Welke van deze dingen heb je standaard in huis?
- Condooms
- Glijmiddel
- Maandverband/Tampons
- WC-Papier
- Keukenpapier
- Wasmiddel
- Bier
- Witte Wijn
- Rode Wijn
- Sterke drank
0 stemmers
Ik vind met anderen wonen sowieso veel leuker dan een heel huis voor mij alleen haha dus dat diegene ook nog één van mijn favoriete mensen in het heelal is voelt echt als een zegen
@Missy ik heb wel eens seks zonder condoom op dagen dat ik niet vruchtbaar zou moeten zijn (de laatste dagen van mijn cyclus, tijdens mijn ongesteldheid), maar dat doe ik pas sinds ik oké zou zijn met een ongeplande zwangerschap
Ja ik kreeg een insta reclame van Hunkemöller voor een push up bh gemodelled door Holly Brood, die letterlijk twee ruggen heeft. Je zag helemaal niks, want er is niks te pushen.
Kies dan ff iemand met tieten denk ik dan?
Drink jij matcha?
- Ja vaak
- Ja soms
- Ooit gedaan
- Nooit gedaan
0 stemmers
Wat is deze comment uit 2005 haha
Heb sowieso het idee dat push-upbh’s helemaal niet meer zo’n ding zijn in deze tijd. Ik kan me herinneren dat ieeedereen die maar droeg toen ik op de middelbare school zat, tijdens het uitgaan maar ook naar school, ongeacht de kleding die erover heen aangetrokken werd, terwijl ik durf te wedden dat het gros van mijn vriendinnen er tegenwoordig niet eens eentje meer heeft.
Draag jij regelmatig push-upbh’s (voor de duidelijkheid: een beugelbh met voorgevormde cup én een kussentje erin)?
- Ja, en als tiener ook
- Ja, maar als tiener niet
- Nee, maar als tiener wel
- Nee, en als tiener ook niet
0 stemmers
Soms en als tiener niet. Want sommige kleding zit mooier als je iets meer volume hebt.