Stel je persoonlijke vraag #55

Ik heb niks tegen tweedehands en zou het zelf ook helemaal prima vinden, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen dit niet zo zien.
Bij een goede vriendin die dit ook zo ziet zou ik het ook wel aandurven, maar over het algemeen niet.

1 like

Ik ken een Turkse jongen die Berk heet. Geen boomvernoeming in zijn geval denk ik!

Linde en Els vind ik trouwens allebei heel mooie namen. Zou ik zo op m’n lijstje zetten (als ik kinderen wou).

2 likes

Ben jij de ontvanger en zo ja wat vind je zelf?

Ik heb iemand dichtbij me die hier enorm blij van wordt :sob::sob: waardoor ik het wel ‘moet’ kopen .

Wat een gezever. Als jij daar iemand blij mee maakt is het toch prima? Als je het zelf niet wilt gebruiken zelf weten maar dit gezeur snap ik echt niet

49 likes

Gezever is een leuk woord.
True, ik doe het ook met liefde maar ik leef niet voor middelbare luxe.

Een van mijn favo parfum is van Rituals, couldn’t care less.

7 likes

Ik wist helemaal niet dat een Els een boom is :cry: :cry:

14 likes

Wat is er precies zo kut aan Rituals dan volgens jullie?

• De geuren
  • De branding/marketing
  • De prijs/kwaliteit verhouding
  • Ik vind het niet kut
  • Anders

0 stemmers

5 likes

Die zweverige spiri-zweem die ze eraan proberen te geven. En het feit dat het zo’n ongeïnspireerd onpersoonlijk cadeau is. En het feit dat je zo vaak zo’n setje krijgt met olietjes en crèmetjes die je nooit gebruikt en dan uiteindelijk na een tijdje met een schuldgevoel weggooit. De doucheschuim vind ik wel chill.

23 likes

https://www.google.com/amp/s/www.dazeddigital.com/beauty/article/42044/1/rituals-under-fire-for-cultural-appropriation%3Famp=1

Hierom. Maar ik vind hun hamam geur zo lekker dus die vraag ik altijd voor m’n verjaardag :grimacing:

8 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe het tegenwoordig is maar vroeger waren het altijd alleen maar witte modellen die dan “the ritual of sakura” aan je moesten verkopen en dan ben ik er al vrij snel klaar mee

Edit: ja wat @Kusjessoldaat zegt dus

8 likes

Ik geef dit alleen aan oudere vrouwen cadeau (omdat ze er dan om vragen), ik ken echt niemand irl van onder de 60 die dit wil :smiling_face_with_tear:

Ik ging m’n lade met haar- en lichaamsproducten eens nalopen en vond toen 8 items van Rituals die ik nooit gebruik. Heb ze op Facebook gezet om gratis op te komen halen en vanmiddag komt iemand ze ophalen.

Weggooien is zonde, je kunt er altijd wel iemand anders blij mee maken.

21 likes

En door dit:

4 likes

Ok ik vind het gewoon stinken

7 likes

O wow. Ik had gestemd op ‘ik vind het niet kut’, maar dat was omdat ik daar nooit winkel en voor de rest niks over het bedrijf weet. Dit is wel zeker een reden om ze kut te vinden.

5 likes

Heb ff mn stem aangepast in mn eigen poll want dit icm met wat @Dazed en @Kusjessoldaat zeiden is indd behoorlijk kut wtf. Alleen omdat ze vanuit het kantoor niet naar de vlag wilden kijken? Hoe kan je dan ook nog dit artikel over je eigen bedrijf schrijven: RITUALS - Pride Amsterdam

1 like

Oh wow, dit is wel echt treurig

1 like

Ik haal die altijd bij de Aldi

1 like