Stel je persoonlijke vraag #55

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #54 - #5152 door Zemraluani.

Eerdere discussies:

Is het homofobisch dat het vorige topic ineens vol zat?

• Ja sowieso
  • Het is hoofdverdacht
  • Mogelijk

0 stemmers

1 like

Ken jij tate mcrae (is hetero dus bashen mag deze maand)?

• Nee
  • Van naam
  • Ja

0 stemmers

Kan zij zingen?

• Ja heel goed
  • Ja een beetje
  • Nee wel hijgen
  • Nee

0 stemmers

Kan zij dansen?

• Ja heel goed
  • Ja een beetje
  • Nee ze ziet eruit als een vis op het droge die rond flapt
  • Nee

0 stemmers

Zijn haar muziek video’s empowering?

• Nee ze is teveel male gaze
  • Nee
  • Ja heel empowering
  • Ja een beetje

0 stemmers

1 like

Naai jij je sokken?

• Ja
  • Nee
  • Alleen mijn lievelings paar

0 stemmers

3 likes

Ben jij zo iemand die het cool vindt om te zeggen dat een onderwerp waar anderen over praten saai is?

• Ja supercool, dan zeg ik dingen als ‘waar gaat dit over?!’ of post ik coole emoji’s
  • Nee ik vind het niet cool, maar toch ga ik er wel wat over zeggen omdat ik graag wil laten weten dat ik het geen cool onderwerp vind
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Het zijn ook altijd dezelfden😂

6 likes

Oh dat weet ik niet zo goed, maar ik vind het zo zuur :joy: dan denk ik ga ff buitenspelen ofzo

1 like

Nee mar als mensen iets beter zelf zouden aanvoelen dat niemand geïnteresseerd is in wanneer hun vliezen precies braken, hoeft er ook niemand wat van te zeggen.

5 likes

Zeggen mensen dit wel eens tegen jou?

• Ja vaak
  • Ja soms
  • Nee nooit

0 stemmers

2 likes

Een tweedehands kraamcadeau geven (waarschijnlijk van Vinted, naam van vorig kindje staat er nog in)

• Not done
  • Neutraal
  • Kan gewoon

0 stemmers

2 likes

Ik zou dat prima vinden om te krijgen. En ik geef ook wel tweedehands verjaardagscadeautjes aan mensen van wie ik weet dat ze dat juist fijn vinden. Maar als ik iemand niet goed genoeg ken/of waarvan ik weet dat die het niet waardeert doe ik dat niet.

14 likes

Geef jij Rituals cadeau aan mensen?

• Ja, ik leef voor middelmatige luxe
  • Ik heb hier geen actieve herinnering aan
  • Nee, ik ga nog liever dood

0 stemmers

Vind je het leuk om Rituals cadeau te krijgen?

• Ja, ik leef voor middelmatige luxe
  • Ik ben niet bekend met dit merk
  • Nee, ik ga nog liever dood

0 stemmers

2 likes

Haha zo’n 15 jaar geleden was het een luxe cadeau om te geven/krijgen nu al jaaaaaren niet meer gebruikt/gegeven.

3 likes

Vind met de naam van een ander kind er in wel een beetje gaar maar verder echt totaal voor het geven van tweedehands cadeau. Zeker voor kidsssss.

28 likes

Ok maar dat is gewoon vies om van een random persoon te weten

3 likes

Niet met de naam van een ander kindje erin maar als het er nog heel goed uit ziet dan geef ik bij voorkeur iets tweedehands. Iets doorgeven van mijn eigen kindje als het nog echt netjes is, maar heb ook een paar zo goed als nieuwe prentenboeken van rommelmarkt en kringloop als voorraad cadeaus. Heb er zelf overigens ook de voorkeur voor dat mijn kind tweedehands cadeaus krijgt.

13 likes

Het ligt echt aan degene voor wie ik het koop. Als ik weet dat diegene graag tweedehands koopt of de mening is neutraal, dan koop ik het tweedehands.
Als ik weet dat diegene er een (negatievere) mening over heeft, kan ik me er niet zo makkelijk overheen zetten en koop ik vaak toch iets nieuws.
Eigenlijk maar stom dat ik me daar zoveel van aantrek.
Er zijn echt zó veel bestaande (kinder)spullen en ik wil liever geen €20 neerleggen voor een nieuw prentenboek dat ik ook voor €2 tweedehands in heel prima staat kan kopen en die overige €18 dan kan besteden aan nog meer (tweedehands) cadeautjes.

Over de naam van de oude eigenaar heb ik trouwens gewoon een sticker geplakt.

8 likes

Ken je iemand met een van onderstaande namen?

• Linde
  • Berk
  • Ceder
  • Es
  • Iep
  • Beuk
  • Els
  • Olm
  • Nee ik ken niemand die vernoemd is naar een boom

0 stemmers

Als je ouders je een bomennaam gegeven zouden hebben, welke zou je dan het ergste gevonden hebben?

• Linde
  • Berk
  • Ceder
  • Es
  • Iep
  • Beuk
  • Els
  • Olm

0 stemmers

6 likes

vooral omdat ik dan moet denken aan dat vogelmeisje iep

3 likes

Ken volgens mij niemand onder de 60 die het vraagt/wil/gebruikt, maar zowel mijn moeder als de vriendin van mijn vader hebben het vaak op hun verlanglijstje staan, wie ben ik dan om ze hun middelmatige luxe te ontzeggen :woman_shrugging:t3:

12 likes