Stel je persoonlijke vraag #55

Deze staat nu op mijn watchlist

Spoiler: niemand is Troy in die film.

En Brad Pitt is een gewelddadige alcoholist die zijn kinderen en ex-vrouw heeft geslagen, maar sure kijk vooral een film vanwege hem.

12 likes

Ohw oke. Ik had de serie ook al aangezet denk ik nu

4 likes

Eet jij vrijwillig oven baked chips?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij overburen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Eten alleen mensen met overburen die chips of zijn het twee random vragen

14 likes

Huh nee, gewoon nee. De meeste hooikoorts komt niet van dingen in je tuin?

6 likes

Emigreren!

Oven baked lays zijn mijn favo! Maar ik hou ook van pringles en die zijn hier ook niet populair

4 likes

Ja en het is echt heel sneu, maar ik ontzeg mezelf autorijden, ik durf geen scooter te nemen en zelfs een ebike vind ik eng. Ik sport in de avond in een andere stad dus vind het gewoon fijn om dus snel thuis te zijn en OV is nou ook niet het meest prettige. Maak het mezelf echt moeilijk :joy:

2 likes

Niet een film maar deze serie, alhoewel ik nu zie dat dat ook alweer 2 jaar geleden is. 10/10 voor zijn stem en Cara’s accent though :joy:

3 likes

Het is 21u zaterdagavond. Wat doe je?

• Ik doe helemaal niks meer want ga zo naar bed
  • Ik doe iets sociaals
  • Ik doe iets rustigs (netflix, lezen, rommelen, forum, administratie)
  • Ik doe iets actiefs (hardlopen, huis overhoop halen, schoonmaken)
  • Ik ben aan het werk

0 stemmers

En met wie?

• Alleen
  • Vrienden
  • Familie
  • Partner/gezin
  • Collega’s

0 stemmers

3 likes

Die zou ook een verbod op acteren moeten krijgen.

6 likes

Tot 21:15 met vrienden maar ben net thuis en ga alleen nog even met de hond lopen en verder nietssss

1 like

Ik vond dit ook altijd eng, omdat ik duikers er eng uit vind zien (??) en omdat ik bang ben dat er iets mis gaat als je op 10 meter diepte zit. Maar ik heb dit dus laatst voor het eerst gedaan en het is zoooo vet! Echt een heerlijk gevoel.

Ik was met mijn collega een diner aan het koken in een wijngaard. Was echt leuk om te doen!

7 likes

Mijn ouders hebben mijn schoonouders (en mijn vriend, mij en mijn siblings) uitgenodigd om pizza te maken en bakken in de steenoven! Het was 1000 graden dus om 21 begonnen we te eten. Helemaal leuk.

(Niet :sparkles: aesthetics :sparkles: Italy-core haha)

60 likes

Wel met citroenen tafelkleed!!

7 likes

En echte pizza planken. Je komt wel goed in de buurt hoor! Super leuk

2 likes

Als jij op vakantie gaat, stel je dan thuis je lampen zo in dat ze 's avonds automatisch aangaan zodat mensen denken dat je thuis bent terwijl het toch voor iedereen wel duidelijk is dat je op vakantie bent

• Ja doe ik
  • Nee doe ik niet

0 stemmers

Als kind had ik in de zomer als bijbaan bij rijke kennissen van mijn tante de gordijnen open en dicht doen als ze op vakantie waren :pray: echt een perfecte cover een tienjarige die dat doet als ze er toevallig aan denkt en ook vergeet de planten en de post te doen

48 likes