Dat boeit toch echt niemand?! Oh ik ben zo moe van al die polotieke nederlandse shit sorry.
Anoniem:
Vind jij jezelf knap?
- Ja knapper dan gemiddeld
- Nee/gemiddeld
- Nee minder “knap”
0 stemmers
Dat boeit toch echt niemand?! Oh ik ben zo moe van al die polotieke nederlandse shit sorry.
Anoniem:
Vind jij jezelf knap?
0 stemmers
heb je soms dat je in de spiegel kijkt en een soort comfort voelt van ‘ah daar ben ik, ik die al sinds ik besta ik ben’
zeg maar ik kan mezelf soms lelijk en soms knap enzo vinden maar vaak zie ik gewoon mezelf met alle trekjes en gezichtsuitdrukkingen en dat voelt soms extra chill ofzo, zeker in onrustige tijden. net als dat je naar een familielid/partner/vriend kijkt die je goed kent en comfort voelt bij het zien vanhet kuiltje in hun wangen als ze lachen of de frons als ze boos zijn
0 stemmers
hahaha
soms wil er opeens een nieuwe uiterlijke onzekerheid puberteit stijl mijn hoofd in creepen en de energie die ik mezelf geef is dan ook ER ZIJN BELANGRIJKERE DINGEN DAN OPEENS JE VOORHOOFD GROOT VINDEN
ik denk ook vaak aan deze
Vind jij jezelf knapper tov je leeftijdsgenoten dan
10 jaar geleden?
Of je bent zelf hotter geworden of je generatiegenoten minder hot
0 stemmers
Thierry toen hij op een piano ging liggen pronken met zijn BBL:
Ja nog steeds, ik was 10 jaar geleden ookal hotter.
Sorry noem je D66 nou progressief?
Is Urk het oprecht ook mee eens, dit is de echt win-win
Els borst is niet vermoord door een reli gekkie om D66’s niet-progressieve beleid.
Links en progressief zijn niet hetzelfde.
Touché
Gvd zeg dit forum is rond verkiezingstijd altijd weer een sterk argument voor burgerschapsonderwijs
Ja maar dat is de schuld van links van Geert wil dat afschaffen op school he. Alleen maar taal en rekenen en geschiedenis!
![]()
![]()
Zodat we vervolgens allemaal goedkope arbeidsmigranten het land binnen kunnen halen onder het mom van VOC-mentaliteit? ![]()
Omdat we allemaal naar de kaart hebben gestaard, waar zegt jouw instinct dat het ligt. Het is geen kennisquiz, gewoon je ingeving.
Waar ligt de Achterhoek voor jou?
0 stemmers
En de Alblasserwaard?
0 stemmers
En de Betuwe?
0 stemmers
En het gooi?
0 stemmers
En de hoeksche waard?
0 stemmers
En de kleistreek?
0 stemmers
En land van Maas en Waal?
0 stemmers
En Twente?
0 stemmers
En het Westland?
0 stemmers
En de zeven (acht) zaligheden?
0 stemmers
Flashbacks naar hoe slecht ik was in topografie ![]()
Ja en dan heb je nog west friesland wat dan in noord holland ligt ![]()
Hoe kun je denken dat er zaligheden in Limburg zijn. 7 smaken vlaai misschien?
Ik vind zalig een nogal Vlaams-ig woord dus ik dacht Limburg komt in de buurt