Stel je persoonlijke vraag #56

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #55 - #5253 door Loretje.

Eerdere discussies:

Missen we Lula?

• Ja
  • Stiekem wel ja

0 stemmers

1 like
  • Gewoon nee

0 stemmers

2 likes

Kun jij nog een koprol?

• Ja easy, lekker soepel en gracieus
  • Mwah, hij ging wat scheef en houterig maar hij telt wel
  • Ik brak mijn nek

0 stemmers

Ik bracht mijn kinderen naar bed en ze deden koprollen op ons bed. Ik dacht écht dat ik dat nog makkelijk zou kunnen. Niet dus 🫠

Ik ga het morgen proberen (en als dit dan mijn laatste bericht was dan is het optie C)

6 likes

Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur tegen iemand die hier ehhhh 8 jaar ofzo gratis heeft lopen modereren

10 likes

Ik durf het niet te proberen haha

2 likes
Heb je weleens brand in huis gehad?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En had je toen die “welke items pak je écht mee als er brand uitbreekt” meegenomen?
  • Ja (wat was dat?)
  • Nee

0 stemmers

Was je in gevaar?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik duik elke avond via een koprol mijn bed in :nerd_face:

7 likes

Is ze weg dan?

1 like

Nee was een geintje

Op het balkon dus niet echt in huis

Ik dacht één keer dat er brand was toen midden in de nacht de rookmelder ging en ik dacht alleen maar “we moeten nu naar buiten” en ik heb mijn huisgenoten opgehaald. Ik dacht echt nul aan spullen. Ook niet aan mijn telefoon ofzo.
Toen het algemene brandalarm ging ben ik aangekleed met alleen mijn mobiel in mijn handen naar buiten gegaan. Gelukkig had ik nog aan mijn sleutels gedacht.
Toen daarna ongeveer elke maand het alarm ging, was het steeds vals en werd iedereen heel gemakzuchtig en sloom want “vast weer vals alarm”. Die automatische piloot was er helemaal niet meer en heb ik wel eens rustig mijn boeltje (paspoort, mobiel, oplader, portemonnee, fietssleutels) bij elkaar gaan zoeken voordat ik eens de deur verliet. Ik wist ook niet wat ik verder mee moest nemen? Ik heb er toen wel over nagedacht maar ik heb niet één externe harde schijf met alles erop ofzo dus kon verder niks bedenken.
Dus snel mobiel en sleutels meenemen; ja misschien, maar aan de rest denk ik niet als er echt noodzaak is of ik zou niet weten wat ik mee moest nemen.