Ik moest voor mijn levensverzekering een hele medische keuring doen, bloed prikken, oogtest, conditie etc. en mijn ex hoefde alleen een formuliertje in te vullen. (Hij kreeg een stuk meer uitgekeerd als ik zou komen te overlijden dan omgekeerd.) We zijn inmiddels uit elkaar, maar ik vraag me af of hij die verzekering al heeft opgezegd ![]()
Drink jij vrijwillig spa rood??
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zie jij er ziek uit zonder make-up?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij een abonnement op een papieren tv gids? Zo ja welke?
- Ja
- Nee
- Geen abonnement maar koop er wel eens een
0 stemmers
Ben je lid van een omroep?
- Ja
- Nee
- Ooit geweest nu niet meer
0 stemmers
Ik zat me ineens te bedenken dat ik altijd een tv gids kocht in de kerstvakantie zodat ik alle films kon omcirkelen die ik wilde kijken! En daar ging ik dan een hele planning voor maken zodat ik zoveel mogelijk ook kon zien. Deed jij dit ook?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja, vroeger omdat mijn ouders de Veronica kregen. Nog steeds hahah, ik ben benieuwd hoeveel abonnee ze hebben
Ik deed dit ook in het weekend. Mijn moeder streepte haar favorieten aan en we maakten dan een eerlijke verdeling.
Toen ik 17 was ging mijn moeder samenwonen met een man die denkt dat de man de baas van de afstandsbediening hoort te zijn en heb ik nooit weer wat mogen kijken. Verdrietige herinnering ![]()
Nu met die bezuinigingen op de publieke omroep ga ik denk ik wel gidslid worden. Wil ze toch een beetje steunen waar kan.
Ja ik heb nu een herbeoordeling aangevraagd en jezus wat een gedoe, als het te duur wordt dan heeft m’n vriend maar pech hoor. Verkoopt hij de boel maar.
Ik heb dus een keer op een rij gezet wat mijn vriend ontvangt als ik overlijd en dat is echt verrassend veel geld?! Levensverzekering, nabestaandenpensioen, en mn vorige werkgever keerde uit coulance nog x brutosalarissen netto uit. Is hij ook niet eens mijn erfgenaam!
Heb jij alle boeken in je boekenkast gelezen?
- Ja
- Nee, wel grotendeels
- Nee, lang niet
- Ik heb geen boekenkast
0 stemmers
Ongelezen boeken hou ik apart, dus ja
maar zijn er heel weinig tov het aantal gelezen boeken
Heb een tijdje geleden mogen shoppen op de mega boekenzolder van mijn vriends oudtante, sindsdien heb ik echt veel ongelezen boeken
Heb jij een Susan Bijl tas?
- Ja, en ik woon in Rotterdam eo
- Ja, en ik woon niet in Rotterdam eo
- Nee, wel ander product van haar
- Nee
- Een wat??
0 stemmers
ben net verhuisd en heb hier geen boekenkast - huilen. Enige boek wat ik hier heb is wat ik nu aan het lezen ben!
Ik denk ook altijd als ik ergens iemand met zo’n tas zie lopen dat diegene uit Rotterdam komt.
hahaha ja
hebben andere steden ook zulke markers? ben ff denken
Ik koop eigenlijk alleen boeken die ik al gelezen heb en goed vond. Maar ik heb 3 ongelezen boeken uit zo’n gratis mini bieb.
Ik denk dat ik die terug ga zetten want ik heb ze al een tijdje en heb nooit zin om ze te lezen ![]()
Hoe vaak was jij de sierkussens die op de bank liggen?
- Nooit
- Iedere week
- Iedere maand
- Om de 2/3 maanden
- 1x per half jaar
- 1x per jaar
- Als ik er aan denk, kan gerust 2 jaar geleden zijn
- Ik heb zulke kussens niet
0 stemmers
Ik zag net een clean with me video en die meid die dat iedere week??? Excuse you daar heb je toch geen zin in.
Ik weet nog dat de kraamhulp dat deed. Het kind is inmiddels bijna 3 🫣
Singapore of Zuid-Korea, jij?
Alleen als er een vlek op zeg, wat wel al een paar keer gebeurd is ivm kinderen