Ik moet dit dus binnenkort afsluiten en vind het helemaal spannend met mijn depressies. Gaan ze me daarop weigeren? Kan ik dan het huis niet meer kopen?
voelt echt genaaid ook, dat je voor dingen waar je geen zak aan kan doen geweigerd kan worden
Het huis kun je sowieso kopen. Levensverzekering gaat erom of iemand een smak geld krijgt als jij voor het einde van de hypotheek sterft, zodat diegene in het huis kan blijven wonen/levensstandaard kan ophouden.
In België mogen ze je niet weigeren maar betaal je wel 3 a 4 keer meer als je ziek bent (geweest). Mijn man zijn schuldsaldo bvb is op de volledige hypotheek en betaalt 400 euro, die van mij bijna 1000 euro op de helft van de hypotheek.
Aub ik heb genoeg onderzoek gedaan (thrillers gelezen) om te weten dat je man je dan gaat vermoorden
Stay safe ladies
Wie zegt niet andersom?
Haha thanks <3 ik zit momenteel middenin de hele hypotheekkoopstress en het is ZO veel info.
Je gaat bami maken en in het recept staat bij boodschappenlijstje alleen “Paprika” en dus niet welke kleur. Welke kleur koop jij?
- Geel
- Groen
- Rood
0 stemmers
Ook als er groen staat koop ik rood, altijd koop ik rood (of als t niet anders kan geel/oranje).
Ander recept kiezen
Paprika in de bami?
Ja ik word zelfs geweigerd voor een uitvaartverzekering, echt funz
Rood behalve als er al veel rood in het gerecht zit, dan doe ik wel eens oranje of geel!
Het is niet (meer? Ik dacht vroeger wel) verplicht. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Wij hebben de eerste keer dus een hogere premie betaald (3x de normale premie) maar toen zat ik nog echt in behandeling. De keer erna was ik al weer 3jr uit behandeling en was er niks aan de hand!
(Depressie en anorexia)
Mijn premie werd verhoogd nadat ik mijn gewicht had ingevuld (te zwaar dus een risico blijkbaar).
Is dit beide per maand??
Ik moest voor mijn levensverzekering een hele medische keuring doen, bloed prikken, oogtest, conditie etc. en mijn ex hoefde alleen een formuliertje in te vullen. (Hij kreeg een stuk meer uitgekeerd als ik zou komen te overlijden dan omgekeerd.) We zijn inmiddels uit elkaar, maar ik vraag me af of hij die verzekering al heeft opgezegd ![]()
Drink jij vrijwillig spa rood??
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zie jij er ziek uit zonder make-up?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij een abonnement op een papieren tv gids? Zo ja welke?
- Ja
- Nee
- Geen abonnement maar koop er wel eens een
0 stemmers
Ben je lid van een omroep?
- Ja
- Nee
- Ooit geweest nu niet meer
0 stemmers
Ik zat me ineens te bedenken dat ik altijd een tv gids kocht in de kerstvakantie zodat ik alle films kon omcirkelen die ik wilde kijken! En daar ging ik dan een hele planning voor maken zodat ik zoveel mogelijk ook kon zien. Deed jij dit ook?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja, vroeger omdat mijn ouders de Veronica kregen. Nog steeds hahah, ik ben benieuwd hoeveel abonnee ze hebben
Ik deed dit ook in het weekend. Mijn moeder streepte haar favorieten aan en we maakten dan een eerlijke verdeling.
Toen ik 17 was ging mijn moeder samenwonen met een man die denkt dat de man de baas van de afstandsbediening hoort te zijn en heb ik nooit weer wat mogen kijken. Verdrietige herinnering ![]()