Ik moet straks naar de tandarts, krijg misschien een wortelkanaal behandeling. Ik zou liever mijn bevalling herleven dan ![]()
Oef ja ik vind de tandarts ook echt verschrikkelijk, en moest laatst een wortelkanaalbehandeling enkele maanden na m’n bevalling en heb hetzelfde gedacht.
Al met al vond ik het wel te doen, succes!!
Mijn buik is een slagveld. Ik heb meerdere buikoperaties gehad waarvan 1 keizersnede, en ik ben veel afgevallen dus het is een slap geheel met meerdere forse littekens en striae.
Maar het boeit me echt niet voldoende er iets aan te doen. Ik draag geen kledingstukken waarbij mijn buik te zien is, dus de enigen die mijn blote buik zien zijn ikzelf, mijn man en kind. En die mogen het zien. Er is een stuk geschiedenis van mezelf te zien als ik er naar kijk, en dat mag er zijn.
Als mijn buik(vel) echt zou hangen en ik er fysieke ongemakken zou krijgen, zou ik er waarschijnlijk anders over denken. Maar dat is gelukkig niet het geval.
Ik had dit even af moeten kloppen denk ik ![]()
Ik voel ook alleen maar adrenaline op zulke momenten, geen angst. Ben dus ook soms in redelijk gevaarlijke situaties terecht gekomen omdat ik ergens keihard tegenin ging of me ergens mee ging bemoeien.
Sorry oude reactie maar @ZusjevanJoost ik was echt heel erg teleurgesteld in deze “roze koeken”, het is eigenlijk meer een gevulde koek met een klein stukje roze erop. Ik vond ze extreem machtig en vrij droog en overheersend naar spijs smaken.
Van mij krijgen ze een 3, sorry
Zou jij echt kunnen viben in een cult? Dus zeg maar Jonestown voordat ze allemaal zelfmoord moesten plegen, het dagelijks leven.
- Nee ik zou daar heel slecht op gaan
- Nee is niet helemaal mijn ding
- Ik zou het neutraal kunnen ondergaan
- Ja ik zou daar best van opbloeien
- Ja ik zit daar eigenlijk al jaren op te wachten!
0 stemmers
Zou jij beter tot je recht komen als Cultleider of cultvolger?
- Als leider
- Als volger
0 stemmers
Ik denk dat ik in een relatief milde cult waarin we de maan aanbidden en niet zeggen dat kanker karma is best tot recht zou komen eigenlijk, beetje begrenzing is bij mij wel goed en ben dol op een groepsgevoel, zeker als we samen gaan zingen enzo. Als leider zou ik echter direct onder de stress afbrokkelen, niet mijn kracht.
Viben is misschien niet het woord, maar ik denk dat echt veel mensen wel een beetje gevoelig zijn voor wat zulke cult-en bieden. Vooral tegenwoordig waarbij er zoveel mensen eenzaam zijn en opzoek zijn naar community en zingeving etc.
Mijn vader denkt dat ik in een cult zit.
We zingen wel liedjes samen over bomen en liefde enzo heerlijk kumbaya ![]()
Omg ik wil jou trouwens bedanken voor de ah forel “salade”. 10/10. Ik vreet elke week een bakje op
iig volgens mij had jij die benoemd in het supermarkten topic.
Ah forel salade:
- Love it!!
- Ken ik niet
- Niet mn ding
- Wel oke
0 stemmers
Je kon op de ah app ook nog stemmen op een favo ah product en deze stond ertussen en ik dacht ja nu moet ik wel stemmen haha
Maak jij wel eens zelf popcorn? Niet in de magnetron maar in de pan bedoel ik
- Nee
- Ja
0 stemmers
Oh wat jammer dat ze tegenvielen 🥹 Wel leuk dat je het hebt geproefd!
Nee maar zou ik wel vaker willen doen want I
popcorn
Vorige week was ie in de bonus ![]()
Bleekselderij
- Heerlijk in al z’n vormen
- Heerlijk mits gekookt
- Heerlijk rauw
- Wel ok in al z’n vormen
- Ok mits gekookt
- Ok als het rauw is
- Vies in al z’n vormen
- Vies mits gekookt
- Vies als het rauw is
0 stemmers
3 keer geprobeerd en alle 3 de keren de pan verpest dus mijn moeder was niet blij.
Dat vind ik nou écht lekker. Heel m’n leven gedacht dat het vies was maar is gewoon echt zo fris en knapperig. Gewoon heerlijk.
Rauwe bleekselderij in de kaasfondue ![]()
Naar aanleiding van de bezuinigingen van de NPO, welke programma’s ga jij missen?
- Zomergasten
- Vrije Geluiden
- Kassa
- Draadstaal
- 3 op Reis
- De Rijdende Rechter
- NOS Studio Voetbal
- Andere Tijden Sport
- Rail Away
0 stemmers
Edit: Het Mooiste Meisje van de Klas, en Flikken Rotterdam stoppen ook. Zie ik nog iets over het hoofd?
Ik ken vrijwel alles en vond het ook best jammer om te lezen. Je denkt toch dat dat soort programma’s een soort van voor altijd zijn? Maar heel eerlijk keek ik eigenlijk niks en ga ik het dus ook niet missen.