Stel je persoonlijke vraag #57

is jouw kledingstijl meer

• shoeby moeke
  • fjallraven millenial hipster 2013

0 stemmers

2 likes

niet meer, gewoon 100% fjƤllraven milennial hipster 2013. Ik heb nog nooit zo’n accurate beschrijving van mezelf gelezen

4 likes

Ik heb fotovoorbeelden nodig.

8 likes

Nav @VickyViolence in ergernis topic:

Ben jij eerder iemand die achteraf denkt ā€˜shit ik had beter voor mezelf moeten opkomen’ of iemand die zich in het moment moet beheersen om niet tĆ© heftig voor jezelf op te komen?

• Ik denk achteraf had ik maar
  • Ik denk op het moment ik moet me inhouden

0 stemmers

2 likes

Ik denk met name achteraf: iets minder heftig had opzich ook gemogen.

16 likes

Ik denk achteraf: shit, ik had me in moeten houden.

5 likes

Ik denk meestal middenin van oh kut ik zie tranen opkomen of oh kut ik sta best wel heftig te doen.

Andersom ga ik trouwens ook janken als iemand het tegen mij doet lol

8 likes

Ja, ik kan me wel steeds beter inhouden, maar het blijft een aandachtspunt. Soms floept het er toch nog te snel en hard uit.

2 likes

Ik hoorde vaak dat ik bestwel fel/te direct kan overkomen en daar ben ik me nu hyper bewust van. Dus nu ja, houd ik me zeker vaak in.

Als je ziet dat iemand in de rij voordringt in een winkel. Zeg je daar dan wat van?

• Nee laat het gaan
  • Ja, je sluit gewoon aan in de rij gvd

0 stemmers

De laatste keer dat ik dat deed werd ik door een lange puber uitgescholden en ik werd bang haha. Grappige is wel dat ze uit de rij ging.

Nee, niet omdat ik niet durf maar omdat ik het gewoon niet zo boeiend vind om daar over te gaan discussiƫren

14 likes

Mijn ergernis is dan veel te groot dat zo’n snotkind er zich ineens ertussen propt. En bovendien ook geen manieren heeft aangeleerd. Je sluit gewoon aan en je wacht op je beurt klaar.

2 likes

Maar als iemand tijdens een discussie zegt dat hij me (te) fel vindt word ik NOG veel feller, dat is echt olie op het vuur gooien hoor. En dan later denk ik wat zat ik me nou eigenlijk op te winden voor niks haha

3 likes

Hoe denk jij dat een buik eruit ziet na een buikwandcorrectie?

• Supermooi
  • Ja niet echt mooi alsnog
  • Lelijk

0 stemmers

Ik dacht dat je buik dan weer helemaal plat was zoals tijdens je jeugd of als je nooit kinderen hebt gehad maar je krijgt een soort grand canyon midden in je buik huh?

Ik denk dat je een Fleur de Lis bedoelt? Dat is een vorm van een buikwandcorrectie (een hele slechte overigens).

Is dat ook niet erg slecht voor de spieren in je buik en weetikhet waar je onnodig in snijd en al dat littekenweefsel wat niet meerekt omdat het gewoon dood is. Bah

Je kan gratis een buikwandcorrectie krijgen bij een top chirurg. Zou je dat doen?

• Hell no!
  • Twijfel
  • Ja gelijk
  • Misschien

0 stemmers

Ja da’s dus mijn probleem, ik word niet bang. EĆ©n keer is een ruzie zodanig geĆ«scaleerd dat twee mannelijke vrienden zich geroepen voelden om tussen te springen (ze zeiden dat de man waarmee ik ruzie had me ging slaan) en ik voelde echt 0,0 angst.

4 likes

Niet nu, maar als ik een serieus probleem zou hebben met hoe mijn buik eruit ziet, waarom niet.

3 likes

Ik ben net hersteld van een keizersnede en ondanks dat het me meeviel, was het wel pittig. Echt hell no dat ik dan vrijwillig/zonder medische noodzaak nog een keer in mn buik laat snijden.

8 likes

Ja ik zei altijd (ik ben nog nooit bevallen) ik wil een keizersnede als ik moet kiezen. Maar eh, je hele buik wordt opengesneden en dat is niet niks. Ik denk er nu ook anders over na meerdere horrorverhalen gehoord te hebben. Vrijwillig in mn buik laten snijden al helemaal niet. Ik moet denken aan die actrices in begin 2000 die dat lieten doen en alles ging mis. Dan maar een buik waar je misschien niet 100% tevreden over bent. Ik vind mijn buik ook niet perfect maar juist omdat mn vriend dat wel vindt (zegt ie) denk ik van naja oke zal wel.

Ben jij tevreden met je buik?

• Nee ik haat mn buik
  • Prima
  • Fantastisch
  • Boeit me niet

0 stemmers

Ja, ik had er ook een heel ander beeld bij. Maar volgens mij is haar navel ook opnieuw geconstrueerd en zie je daarom die inkeping? Ik kijk bij Lotte trouwens.

2 likes