is jouw kledingstijl meer
- shoeby moeke
- fjallraven millenial hipster 2013
0 stemmers
is jouw kledingstijl meer
0 stemmers
niet meer, gewoon 100% fjƤllraven milennial hipster 2013. Ik heb nog nooit zoān accurate beschrijving van mezelf gelezen
Ik heb fotovoorbeelden nodig.
Nav @VickyViolence in ergernis topic:
Ben jij eerder iemand die achteraf denkt āshit ik had beter voor mezelf moeten opkomenā of iemand die zich in het moment moet beheersen om niet tĆ© heftig voor jezelf op te komen?
0 stemmers
Ik denk met name achteraf: iets minder heftig had opzich ook gemogen.
Ik denk achteraf: shit, ik had me in moeten houden.
Ik denk meestal middenin van oh kut ik zie tranen opkomen of oh kut ik sta best wel heftig te doen.
Andersom ga ik trouwens ook janken als iemand het tegen mij doet lol
Ja, ik kan me wel steeds beter inhouden, maar het blijft een aandachtspunt. Soms floept het er toch nog te snel en hard uit.
Ik hoorde vaak dat ik bestwel fel/te direct kan overkomen en daar ben ik me nu hyper bewust van. Dus nu ja, houd ik me zeker vaak in.
Als je ziet dat iemand in de rij voordringt in een winkel. Zeg je daar dan wat van?
0 stemmers
De laatste keer dat ik dat deed werd ik door een lange puber uitgescholden en ik werd bang haha. Grappige is wel dat ze uit de rij ging.
Nee, niet omdat ik niet durf maar omdat ik het gewoon niet zo boeiend vind om daar over te gaan discussiƫren
Mijn ergernis is dan veel te groot dat zoān snotkind er zich ineens ertussen propt. En bovendien ook geen manieren heeft aangeleerd. Je sluit gewoon aan en je wacht op je beurt klaar.
Maar als iemand tijdens een discussie zegt dat hij me (te) fel vindt word ik NOG veel feller, dat is echt olie op het vuur gooien hoor. En dan later denk ik wat zat ik me nou eigenlijk op te winden voor niks haha
Hoe denk jij dat een buik eruit ziet na een buikwandcorrectie?
0 stemmers
Ik dacht dat je buik dan weer helemaal plat was zoals tijdens je jeugd of als je nooit kinderen hebt gehad maar je krijgt een soort grand canyon midden in je buik huh?
Ik denk dat je een Fleur de Lis bedoelt? Dat is een vorm van een buikwandcorrectie (een hele slechte overigens).
Is dat ook niet erg slecht voor de spieren in je buik en weetikhet waar je onnodig in snijd en al dat littekenweefsel wat niet meerekt omdat het gewoon dood is. Bah
Je kan gratis een buikwandcorrectie krijgen bij een top chirurg. Zou je dat doen?
0 stemmers
Ja daās dus mijn probleem, ik word niet bang. EĆ©n keer is een ruzie zodanig geĆ«scaleerd dat twee mannelijke vrienden zich geroepen voelden om tussen te springen (ze zeiden dat de man waarmee ik ruzie had me ging slaan) en ik voelde echt 0,0 angst.
Niet nu, maar als ik een serieus probleem zou hebben met hoe mijn buik eruit ziet, waarom niet.
Ik ben net hersteld van een keizersnede en ondanks dat het me meeviel, was het wel pittig. Echt hell no dat ik dan vrijwillig/zonder medische noodzaak nog een keer in mn buik laat snijden.
Ja ik zei altijd (ik ben nog nooit bevallen) ik wil een keizersnede als ik moet kiezen. Maar eh, je hele buik wordt opengesneden en dat is niet niks. Ik denk er nu ook anders over na meerdere horrorverhalen gehoord te hebben. Vrijwillig in mn buik laten snijden al helemaal niet. Ik moet denken aan die actrices in begin 2000 die dat lieten doen en alles ging mis. Dan maar een buik waar je misschien niet 100% tevreden over bent. Ik vind mijn buik ook niet perfect maar juist omdat mn vriend dat wel vindt (zegt ie) denk ik van naja oke zal wel.
Ben jij tevreden met je buik?
0 stemmers
Ja, ik had er ook een heel ander beeld bij. Maar volgens mij is haar navel ook opnieuw geconstrueerd en zie je daarom die inkeping? Ik kijk bij Lotte trouwens.