ja echt heel disturbing maar gelukkig volgens meerdere bronnen
niet waar
Mijn moeder was altijd zó chagrijnig als ze mijn vaders overhemden (zeven in de week) streek dat ik me toen heb voorgenomen dat mijn toekomstige partner dat lekker zelf mocht doen en zo geschiedde
Waar bewaar jij je badjas?
- Slaapkamer
- Badkamer
- Hal
- Anders, namelijk
0 stemmers
Ik struggle echt met waar ik hem kan bewaren. De badkamer is te klein, maar ik heb hem daar nodig. In mijn slaapkamer dan vergeet ik hem mee te nemen. Zelfde geld voor handdoeken eigenlijk
Denk je dat er een lineair verband is tussen hoe interessant mensen die Michelle B.-juice vinden en hoe ontzettend treurig/saai/degelijk hun eigen leven is…?!
- Absoluut
- Nee is een hele normale hobby om zo invested te zijn in andermans relatieleed
- Eerder een exponentieel verband
0 stemmers
Ik hou echt van roddel en achterklap, maar de Michelle B juice is ook gewoon saai?
Oh hetzelfde bij mijn moeder. En later kwam de buurvrouw wekelijks een hele mand vol brengen wtf Toen heb ik tegen mn moeder gezegd dat ze dat niet hoefde te doen. Het was in het geval van die buurvrouw ook totaal niet geval dat ze het zelf niet kon. Dat heeft ze toen wel uiteindelijk gezegd van hey ik doe dit niet meer joee. En terecht. Heb ook medelijden met mn oma die 5 zoons en een man had met zillion overhemden ergens in de jarig 70. En van werknemers moest ze het ook soms strijken wat een ellende.
Ik heb hem aan de deur van de badkamer hangen, aan zo’n haak die je gewoon over de deur heen hangt/klemt zeg maar. Maar hij hangt dan wel in de hal en niet in de badkamer (en nu ik dit typ bedenk ik me dat het veel handiger zou zijn om die haak om te draaien zodat de badjassen in de badkamer hangen ipv in de hal haha echt dom). Zo’n haak is misschien nog wel een oplossing voor jou als ik het zo lees. Als je googelt op deurhaak vind je ze!
@ de poll over strijken van @Jumpsuit : ik strijk nooit voor anderen dan voor mijn gezin maar ik vind strijken dusdanig leuk dat ik het met liefde voor anderen zou willen doen als ik er de tijd voor had.
Ik heb net als @Junebug85 van die deurhaken, en waar hij hangt ligt aan waar ik hem het laatst uittrok. Nu het kouder is trek ik hem aan als ik opsta en ook weer uit als ik me aankleed na het douchen 's ochtends, dus nu hangt hij voornamelijk in mijn slaapkamer (aan de binnenkant van de deur), maar als het warmer is laat ik hem vaak in de badkamer hangen want dan loop ik naakt naar mijn slaapkamer na het douchen (en ben ik hem de volgende ochtend kwijt en/of hangt hij daar weken zonder dat ik hem gebruik)
En @Junebug85
Ja dit zou misschien goed zijn, maar mijn deur heeft zo’n ongelijke bovenkant, dan kan de haak alleen aan de buitenkant hangen. Dan hangt ie in mijn keuken, vind ik ook niet top haha.
Misschien kan ik zo’n plakhaak vinden
Ik zeg altijd als iemand vraagt of ik iets kan haken dat ze het toch niet kunnen betalen.
is jouw kledingstijl meer
- shoeby moeke
- fjallraven millenial hipster 2013
0 stemmers
niet meer, gewoon 100% fjällraven milennial hipster 2013. Ik heb nog nooit zo’n accurate beschrijving van mezelf gelezen
Ik heb fotovoorbeelden nodig.
Nav @VickyViolence in ergernis topic:
Ben jij eerder iemand die achteraf denkt ‘shit ik had beter voor mezelf moeten opkomen’ of iemand die zich in het moment moet beheersen om niet té heftig voor jezelf op te komen?
- Ik denk achteraf had ik maar
- Ik denk op het moment ik moet me inhouden
0 stemmers
Ik denk met name achteraf: iets minder heftig had opzich ook gemogen.
Ik denk achteraf: shit, ik had me in moeten houden.
Ik denk meestal middenin van oh kut ik zie tranen opkomen of oh kut ik sta best wel heftig te doen.
Andersom ga ik trouwens ook janken als iemand het tegen mij doet lol
Ja, ik kan me wel steeds beter inhouden, maar het blijft een aandachtspunt. Soms floept het er toch nog te snel en hard uit.
Ik hoorde vaak dat ik bestwel fel/te direct kan overkomen en daar ben ik me nu hyper bewust van. Dus nu ja, houd ik me zeker vaak in.
Als je ziet dat iemand in de rij voordringt in een winkel. Zeg je daar dan wat van?
- Nee laat het gaan
- Ja, je sluit gewoon aan in de rij gvd
0 stemmers
De laatste keer dat ik dat deed werd ik door een lange puber uitgescholden en ik werd bang haha. Grappige is wel dat ze uit de rij ging.
Nee, niet omdat ik niet durf maar omdat ik het gewoon niet zo boeiend vind om daar over te gaan discussiëren