Ja volgens mij is het vandaag iig wel best een puinhoop geweest.
Heb je vandaag gebruik gemaakt van het ov?
- Ja zonder problemen
- Ja met problemen
- Nee
0 stemmers
Dan ben ik wel weer blij dat ik niet meer met het ov ga.
Ja volgens mij is het vandaag iig wel best een puinhoop geweest.
Heb je vandaag gebruik gemaakt van het ov?
0 stemmers
Dan ben ik wel weer blij dat ik niet meer met het ov ga.
Als je in een hotel zit kan je daar toch een wasje doen? Gewoon in de wasmachine?
Heenweg zonder problemen, terugweg met een klein beetje problemen. Maar wel veel eerder richting huis gegaan vanwege het bericht dat de spits ellende zou worden
Net om die redenen reis ik altijd met 10 onderbroeken extra ![]()
Haha maar wel met een cool verhaal!
Bus 1 reed zonder problemen, bus 2 was een half uur vertraagd en reed ook heel traag want het was opeens heel erg gaan vriezen. Tegen de tijd dat ik bus 3 moest hebben reed er geen openbaar vervoer meer. Gelukkig kon ik thuis gebracht worden en is mân werk niet bepaald belangrijk. Dus het was helemaal prima.
Vast wel, maar vast niet gratis. En voor 1 nacht extra moest ik alleen even 2 onderbroeken en 2 paar sokken wassen, dat kan ook wel met de hand.
@Daelyss ja ik had er dit keer 2 extra, maar over extra gesproken; ik ben blij dat ik mân medicatie wel voor 2 weken mee heb!!
@Enthusiasm ja, al zit hij in groep 2, dus hij is zich nog helemaal niet bewust van het feit dat zân klasgenoten al naar school zijn en dat de vakantie eigenlijk al voorbij is
. Hij is vooral onder de indruk van het hotelontbijt en dat hij âs ochtends en âs avonds in bad mag ![]()
Wat telt meer:
dat ik net sneeuw heb weggeschept met als doel het begaanbaar maken of het resultaat dat ik alles behalve het onderste ijs laagje heb weggekregen en het nu extra glad is ipv begaanbaar?
0 stemmers
Vanmorgen keihard onderuit gegaan en nu met een lichte hersenschudding in bed door een buurtgenoot met soortgelijke goede bedoelingen ![]()
Tippie voor het geval je iemand in de buurt hebt met een zandbak. Strooi er even een laagje zand op.
Zijn mensen in jouw buurt ook zo aardig met de sneeuw nu? Ik zag een slee staan bij mensen die hun huis ingingen en toen zei ik iets van âoh dat is echt chill als je dat hebtâ en toen mocht ik m een uurtje lenen ![]()
![]()
![]()
![]()
0 stemmers
Ik hoor op straat alleen maar mensen zeiken over dat er âzo slecht is gestrooidâ (terwijl de mensen van de gemeente echt als een idioot aan het rondrijden zijn al dagen lang en eerder van hun vakanties moesten terugkomen etc etc) en ben net tijdens het rijden door een groep pestventjes bekogeld met een lading keiharde sneeuwballen (wat ik in theorie best grappig vind maar het was zo glad en zag het niet aankomen dus schrok me helemaaaaaal de tering en toen remde ik te hard en toen reed ik echt op een millimeter na tegen een andere auto dus toen was ik kwaad). Al die mega schattige peuters op een slee vond ik wel lief maar die kunnen niet op tegen het gezeik haha. Dus conclusie nee mensen zijn kut
Hahaha ik mocht ook een slee lenen maar misschien wonen wij wel in dezelfde buurt
Ik heb net geleerd dat je dan zelfs aansprakelijk kunt worden gesteld als iemand valt. Dus hier blijft alles voor de deur liggen, mij niet gezien.
Ik liep vandaag ook langs iemand die de stoep aan het âschoonschuivenâ was en moest een stukje over de spekgladde weg. Ik glee een beetje en en zij zo âkijk uit hĂš!â. Ik zag hoe ze aan het sneeuwschuiven was en dacht alleen bij mezelf âja vooral als jij nu zoân ijsbaan aan het creĂ«ren bentâ. Heb ik schijterd natuurlijk niet gezegd, dus heb vriendelijk gelachen en ben doorgelopen. Naar een stuk stoep waar nieuwe sneeuw lag en waar het niet glad was.
Is jouw mood ook beter nu het sneeuwt?
0 stemmers
Die mensen moeten normaal doen we wonen niet in de usa ![]()
Haha, denk dat het ook lastig te bewijzen is dat het daardoor komt. Ik struikel nog over een zandkorrel.
Maar eerlijk, je bent wel echt irritant als je gaat sneeuwruimen, maar er vervolgens een ijsbaan van maakt. Goede bedoelingen of niet.
Ik had gisteren een hele grote sneeuwpop gebouwd en binnen een half uur had iemand er een hoed en een grote gebreide sjaal op/om gedaan?! Zo vrolijk.
Ook echt een leuke hoed
Is jouw mood ook beter omdat door dit perfect getimede sneeuwlaagje elk nieuws over de president van de USA nu ondergesneeuwd (ha-ha) wordt? Dus dat het NOS journaal bijvoorbeeld eerst 10 minuten verslaggevers op Schiphol, Utrecht Centraal en langs de A1 laat praten over feitelijk niets voordat ĂŒberhaupt het woord Venezuela valt?
0 stemmers
Haha hij heeft echt een heel lief hoofd vooral omdat hij een beetje scheel lijkt te kijken!