Horde dronken studenten krijgt toch meer voor elkaar dan je denkt ![]()
De enige sneeuwpop in mijn straat is ook gemaakt door jongens uit een van de studentenhuizen haha. Ik hoorde gisteravond allemaal reuring buiten, geschreeuw, gelach en doffe âklappenâ. Waren ze een sneeuwballengevecht aan het houden met zân allen, vond dat zo leuk en aandoenlijk. Vanochtend stond er een sneeuwpop voor hun deur, alleen vergeten een foto te maken.
Heb jij de eerste aflevering van the Floor gekeken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Toen de kandidaat voor de desk ging staan om te zingen, heb je toen gemute?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar dit is 5 euro die je niet ergens anders aan uit kunt geven.
Toen wij vast zaten in Ierland wisten we ook niet of we iets vergoed kregen (overnachting en eten) en we hebben toen best skeer gegeten omdat het kosten waren die we echt niet gecalculeerd hadden te maken en ons vakantiebudget eigenlijk al op was.
Voor sommige mensen kan âmaar 5 euroâ echt een uitgave zijn.
Ja precies! KLM geeft wel aan â25 euro pp per maaltijd en een hotel voor een redelijke prijsâ, maar ik probeer het toch allemaal zo goedkoop mogelijk te doen. Want het zal vast nog wel even duren voordat we dit allemaal terugkrijgen, want heel veel mensen moeten een claim indienen. En je weet maar nooit of ze alles wel betalen, dan blijf ik er maar liever ruim onder. En dan nog, al zou ik wel de max er uit willen halen, ik kan dat niet voorschieten, dat geld heb ik gewoon niet ![]()
Onze vlucht is (voor nu) verplaatst naar donderdag trouwens! Dus we zitten nu al 5 dagen extra vast ![]()
Heb me wel echt gestoord aan dat bijna alle âfotoâsâ nu AI zijn terwijl dat voorgaande seizoenen vgm niet zo was
Hoe oud is deze man denk jij? Niet stemmen als je het antwoord weet
- 15
- 25
- 35
- 45
- 55
- 65
0 stemmers
Antwoord
Ja die dieren sowieso hè? Het ging hier echt zo van cuuuuuuute naar âze zijn allemaal nepâ
Heb jij een snor?
- Nee
- Ja, en ik laat hem lekker zitten
- Ja, en ik laat hem wegharsen/epileren
- Ja, en ik haal hem zelf weg
0 stemmers
Ik heb hem van de zomer toen toch alles werd weggehaald met van dat suikerwax in een opwelling mee laten wazen (bleek echt nog heel duur ook
) en sindsdien heb ik echt een hele aanwezige snor dus nu ben ik zelf maar met van die strips in de weer⌠of het is iets hormonaals misschien? Ben er niet over uit waardoor het komt maar ben iig niet blij haha
hahaha omg jaaa ik heb deze fout ook een keer gemaakt, toen heb ik hem laten mee threaden toen ik mijn wenkbrauwen liet doen en toen kwam er een donkere snor voor terug. Ik dacht dat het kwam omdat de haartjes normaal gebleekt zijn door de zon, en er nu nieuwe haartjes groeiden!
Kreeg ook nog puisten van het threaden dus sindsdien liet ik hem zitten
maar heb hem afgelopen weekend in een opwelling afgeschoren (met scheermes en scheerschuim, was echt leuk) dus ik was opeens benieuwd naar hoe anderen met hun snor omgaan haha
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
Krijg nu steeds vaker filmpjes van Elizabeth April, soort van vermaak voor mij om te kijken.
Ben door het boek van Dan Brown gebrainwashed
Door zijn boek weet ik wat het inhoudt, maar ik weet niet of ik geloof dat het ook daadwerkelijk mogelijk is. Wellicht erg naĂŻef van mij, omdat ik ergens hoop dat het niet mogelijk is en dat niet al legio informatiediensten er onderzoek naar doen. Dat laatste is helemaal ijdele hoop vrees ik.
Ik ben echt gefascineerd door the Gateway Process/Robert Monroe! De CIA heeft dit ooit laten onderzoeken en er zijn hypotheses over hoe dit mogelijk zou kunnen werken die de huidige wetenschap niet kan ontkrachten noch bevestigen, het document van dat onderzoek staat openbaar online. Love dit soort mysterieuze dingen.
Ook een tip, the telepathy tapes, over mensen met zwaar autisme die niet kunnen praten die gedachten zouden kunnen lesen/soortgelijke dingen kunnen: The Telepathy Tapes | Podcast on Spotify
Ik moet zo naar de huisarts maar ben dit weekend teringhard van mijn fiets gevallen door de gladheid en nu ben ik bang
wat zouden jullie doen
- 10 minuten fietsen
- 30 minuten lopen
- 40 minuten met de bus + metro
0 stemmers
als je niet slecht ter been bent oid is lopen toch heerlijk!! beetje extra tijd nemen om eventuele gladheid in te calculeren
Ik moet ook naar de huisarts
maar ik ga met ov
Op tijd weggaan, proberen te fietsen en als het niet gaat: fiets laten staan en verder lopen.